Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Antony and the Johnsons > I am a bird now
eigenlijk niet voor in de auto, en ook niet als gezellig achtergrondmuziekje > apart stemgeluid (eerst ff wennen), emotioneel, mooi...
Live At Budokan van Dream Theater staat bij mij hard en vaak aan in de auto . 3 CD’s vol goeie t*ringherrie. Genieten maar
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
komen wel veel sympathieke deuntjes voorbij hier hoor
Heb laatst zelfs een CD van Billy Joel gekocht. Meestal staat gewoon Yorin FM aan, CD van Acda en de Munnik komt ook regelmatig voorbij
Ik luister echt nooit naar de radio (behalve de file meldingen dan). CD’s zijn voor mij veel leuker. Kan ik tenminste de muziek luisteren welke ik graag wil horen. Zeker omdat ik muziek leuk vind welke niet dagelijks op de radio is te beluisteren.
Zoals :
- Status Quo ( geweldige muziek, geeft mij altijd een blij gevoel)
- Led Zeppelin
- Aemen (erg mooi stukje muziek van nederlandse bodem)
- Soundgarden
- Pearl Jam
- Supergrass.
en nog enkele
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Nog maar eens een schopje geven….
Ik luister vooral veel radio, zap dan maar een beetje heen en weer, vind het soms ook wel lekker om naar wat geleuter van bijv. Radio 1 te luisteren. En in het buitenland natuurlijk buitenlands gekwetter, want dat klinkt ook echt lekker buitenlands!!
Maar als ik mijn eigen muziek in de auto beluister zet ik zelden echt herrie aan, of ik moet er werkelijk voor in de stemming zijn. In de categorie luidruchtig vallen dan vooral trance-compilaties, maar ook vroege acid house is soms erg lekker als een reisgenoot dat bij zich heeft. Verder raak ik nooit uitgeluisterd op het vroege werk van Van Halen, en behoort Electric van The Cult tot diezelfde categorie. Maar meestal wordt het dan toch soepele jazz van bijv. Cole Porter, of lekker easy met Steely Dan/ Donald Fagen. En ben ik best wel leip van Kraftwerk (Autobahn :fijnsturen !!), en heel soms Tangerine Dream (lekker zweverig, vooral hun album Rubycon uit 1975). En Jean Michel Jarre’s debuut Oxygene uit 1976 valt zo’n beetje in dezelfde categorie, blijft een meesterwerkje.
Met vrouwlief erbij wordt er ook nog wel eens Salsa, Zouk of Axe Braziliaanse dans) opgezet, omdat zij dat danst… ach ja, luistert ook wel lekker weg, al geeft Compay Segundo dan wel wat meer rust.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
bij mij is heel verschillend wat ik voornamelijk lekker vind is:
- Enya (lekker chillen)
- Normaal / jovink (ff de achterhoekse boer uithangen)
- Rammstein Godsmack en de rest van heavy metal / metal / rock
- oude trance (denk aan Gala , La bouche , Snap )
dat was het wel zoon beetje
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 6318
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Als het goed is zit momenteel in mijn wisselaar of in een cd-mapje in de XM het volgende:
Jimi Hendrix - Live in Berkeley
Charles Siegling - Technasia
Gabin - Gabin
Dave Clarke - World Service
Prodigy - Always outnumbered blablabla
Basement Jaxx - Kish Kash
Floris - Drunk on life
Zuco 103 - Tales of high fever
Underworld - Everything, everything Live
Kraftwerk - Tour de France
Marvin Gaye - What’s going on
Amy Winehouse - Frank
Diana Krall - Live in Paris
Miles Davis - Kind of blue
The Meters - van alles en nogwat
Bootsy Collins - Player of the Year
Chris Isaak - Wiched game
Hotel Costes - Quatre
Lenny Kravitz - Mama said
Eva Cassidy - Live at blues alley
Allemaal kopietjes van de originelen, want als iemand ze pikt heb ik tenminste de originelen nog in de kast staan.
In de CX enkel 90.7 Arrow smooth jazz, maar ook dat staat weinig aan, als ik er zo af en toe in rij vind ik het niet erg om de geluiden van het mechaniek te horen.
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Lucas Unger schreef:.....In de CX enkel 90.7 Arrow smooth jazz, maar ook dat staat weinig aan, als ik er zo af en toe in rij vind ik het niet erg om de geluiden van het mechaniek te horen.
Ah, die zender heb ik pas geleden ook ontdekt. Heerlijke zender voor onderweg!!!
eh
diverse
maar black sensation is gaaf in de auto
zolang het maar geen maroon 5 / direct en die andere pingelnummers op 538 zijn whaaaaa
its a bad day…...take it slow….nou dan gaat bij mij de radio uit pfff.
nee doe mij maar goede rock ...bleus brothers….lekker bijpassende muziek bij een citroen
Citroen rolls better then a Rolls!!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
goed dan wel niet in de auto, maar ‘k luister nu naar
Somewhere over the rainbow door Israel Kamakawiwo’ole
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
McDean update voor in de auto ook relaxed
The Beastie boys
en
The beach boys
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Komt het lijstje
Alicia Keys
Angie Stone
Arrested Development
Average White Band
Barry White
Basement Jaxx
Beverley Knight
Craig David
Dido
Doobie Brothers
Dr Dre
Eagles
Earth wind and fire
Eminem
Erykah Badu
Eve
Faithless
Guru
Hil st Soul
India Arie
Ja Rule
Jamie Cullum
Jamiroquai
Jill Scott
Joe
John Legend
Kanye West
Kelis
Kelly Price
Lauren Hill
Lenny Kravitz
Macy Gray
Mary J Blige
Maxwell
Maysa
Maze
Michael Franti
Nas
Norah Jones
Outkast
Outlandish
Police
R Kelly
Ray Charles
Röyksopp
Saint Germain
Santana
Seal
Simply Red
Snoop Dogg
Soulvation
Sting
Supertramp
Thicke
Tower of power
Us3
Usher
Xzibit
Zero7
Zuco 103
Voor elke stemming wel iets dus
ex: Saxo 1.1 gris aluminium
ex: Xsara PHII 1.6i 16v vert hurlevent
ex: C4 1.6i 16v gris aluminium
nu: Saxo 1.4 VTS Zwart
http://www.citroen.nl/NR/rdonlyres/43386BE3-5AB5-413A-948A-96B54FB42281/69034/natuurlijk_citroen.jpg
leujel schreef:Het is bij mij de laatste tijd Dream Theater met Octivarium (hun nieuwe cd). Erg goede cd voor de liefhebber!!
Wij gaan absoluut vrienden worden .
Ik heb het album een paar keer gehoord, maar moet em nog copieren voor in de auto.
Tot die tijd moet ik het doen met de live-cd’s van Theater Live at Budokan. (ook nie rot hoor)
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
leujel schreef:Wimmie schreef:leujel schreef:Het is bij mij de laatste tijd Dream Theater met Octivarium (hun nieuwe cd). Erg goede cd voor de liefhebber!!
Wij gaan absoluut vrienden worden .
Ik heb het album een paar keer gehoord, maar moet em nog copieren voor in de auto.
Tot die tijd moet ik het doen met de live-cd’s van Theater Live at Budokan. (ook nie rot hoor)Ik kreeg de cd binnen op mijn werk (ik zie zo’n beetje alle cd’s en dvd’s voorbij komen van iedereen) en heb er gelijk maar ff een kopietje voor mezelf van gemaakt… En omdat ik zo iemand ben die ook nog ouderwets koopt heb ik em ook maar gekocht
Ja, dat ken ik. Wat ik echt goed vind koop ik ook, ook al heb ik het gecopieerd. Van DT wordt de verzameling legale CD’s steeds groter en dat geldt ook voor de DVD’s (die eerlijk gezegd niet allemaal origineel zijn ops: ).