hallo,
een bekende van mij heeft een schitterende 2cv6 uit 1987 maar de velgen zijn iets donkerder dan de bumper (normaal de zelfde kleur) welke kleurcode is dit en waar is deze lak te koop?
laats wouter
een citroen is een auto de andere merken zijn vervoermiddelen
Dat is gris rose AC136.
Waar je dat kan laten maken weet ik ook ff niet meer de een na de ander stopt daar mee!
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Totaal aantal Berichten: 383
- 2CV 6 Club
- Dyane Acadiane 86
- Visa II Club
- Visa 14 TRS
Als je de precieze kleur wilt weten, kijk dan even op de site van Jeroen Cats.
De kleuren kun je bij een handel in autolakken laten mengen.
Voor de juiste mengverhoudingen zie
http://www.qnetonline.nl/cgi-nt/qnet/qnsearch.asp?site=SIKEW
Ik weet dat je bij de keten van “de Beer” (tegenwoordig valspar ??) autolakken kunt bestellen en laten mengen, volgens een kleurcode.
Waarschijnlijk zijn nieuwe velgen (ong 36 euro/st) en nieuwe bumpers goedkoper dan deze te laten stralen en te laten spuiten.
Groeten
Jeroen
Wel netjes alles nieuw, maar dat moet je zeker spuiten, dat wordt anders nog geen jaar oud!
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Totaal aantal Berichten: 383
- 2CV 6 Club
- Dyane Acadiane 86
- Visa II Club
- Visa 14 TRS
Nee,
Met nieuwe bedoel ik dus in kleur gespoten velgen. Buitenzijde Gris Rose en de binnenkant zwart. Nieuwe bumpers worden zonder rozetten en zwarte plakstrips gewoon in kleur of in RVS geleverd. Dit hoeft dus niet gespoten te worden.
Je hoeft er alleen maar de bandjes om te leggen en ze op de auto te zetten.
Ik dacht dat mehariche (Mark van Boekel) ergens rond de 40 euro per velg zit.
Juist, maar de kwaliteit van die nieuwe spullen is zo geweldig dat je ze best na aankoop laat zandstralen, behandelen en spuiten/poederlakken voor je ze monteert.
Ik begreep dat de velgjes van mehari club Cassis wel in orde zijn qua spuitwerk, en dat zijn degenen die Mark van Boekel levert. Andere leveranciers kunnen idd best rommel uit andere kanalen leveren…..
Argentijns staal heeft nog steeds geen goede naam….
CX GTi Turbo 2 - All Black
Kan uit ervaring zeggen dat de spullen van cassis ook erg snel roesten.
Zon voorbumper uit de verpakking zo op de auto monteren heb je niet lang plezier van! Eerst helemaal afkitten, als je dat goed doet zie je dat niet. En vervolgens de hele handel naar de spuiter!
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980