Gisteravond weer even aan mij wagen bezig geweest, ben bijna apk klaar(op een hydrauliek lekkage na dan) Nu doen echter na het lange stilstaan mijn aanjager en mijn oliedruk lamp het niet meer. Ik ging er aanvankelijk van uit dat een zekering doorgebrand was maar deze leken allen bij inspectie goed, ook uitwisselen voor een nieuwe zekering hielp niet (bij gebrek aan een multometer). Nu vraag ik me af of ik de juiste zekeringen gechecked heb (ik heb er vier, twee aan elke zijde tegen het schutbord toch?), en zo niet zitten er dan nog extra zekeringen voor deze onderdelen in de wagen, en als dat het ook niet is WAT DAN WEL????
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....
Totaal aantal Berichten: 25593
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ja check een multimeter en ga aan het meten!
Ik weet niet zeker of er meer dan 4 zekeringen zijn maar die zitten wel allemaal op het schutbord.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
soms zijn de polen van het zekeringenkastje zo gecorrodeerd dat alleen zekering vervangen niet helpt. Doormeten is echt de boodschap, anders blijf je klooien.
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
OK vanavond meten dus. Jullie horen de uitslag morgen, zal alle zekeringen wel even checken, ik verwacht dat het het kastje aan bestuurders zijde is maar het blijft citroen dus je weet nooit…..
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....
idd gewoon een zekering, doorgebrand waar je het net niet kan zien…...in tegenstelling tot wat ik verwacht had zit de zekering van mijn aanjager aan de passagierszijde, het is dezelfde als voor mijn richting aanwijzer…..opgelost hoop ik (de vraag blijft natuurlijk hoe hij doorgebrand is)
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....