Timmy schreef:puggie_205 schreef:Partner is weg. bijna origineel verkocht, en de rest los verkocht.
rij nu met een 306 cabrio.Ow dat is wel een hele ommezwaai. Van een bakje naar een cabrio. Weg ruimte en welkom haren in de war
Mensen hun interesses verschuiven zeker. Nu wil je geen lichte vracht meer? Of gewoon even tijd voor iets anders?
Binnenkort zomer dus dan is die keuze niet zo slecht.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:Timmy schreef:puggie_205 schreef:Partner is weg. bijna origineel verkocht, en de rest los verkocht.
rij nu met een 306 cabrio.Ow dat is wel een hele ommezwaai. Van een bakje naar een cabrio. Weg ruimte en welkom haren in de war
Mensen hun interesses verschuiven zeker. Nu wil je geen lichte vracht meer? Of gewoon even tijd voor iets anders?Binnenkort zomer dus dan is die keuze niet zo slecht.
Voor mij ligt dat nog iets anders. Ben rietdekker van beroep. Na een hele dag zon hoeft het dan even niet meer. Dan wil je alleen nog instappen en wegwezen om zo snel mogelijk onder de douche te staan.
Het eerste wit is er al af bij mij
New Berlingo, heerlijke wagen
een mens wil al eens iets anders. nu heb ik gewoon veel meer luxe. en 2 extra plaatsen.
en hoe je het ook draait of keert, een berlingo/partner is en blijft een bestelwagen ( model tot 2008 dan toch)
heb er leuke tijden in gehad, veel bekijks gehad
maar het is zeker geen straf om in de 306 te rijden
puggie_205 schreef:een mens wil al eens iets anders. nu heb ik gewoon veel meer luxe. en 2 extra plaatsen.
en hoe je het ook draait of keert, een berlingo/partner is en blijft een bestelwagen ( model tot 2008 dan toch)
heb er leuke tijden in gehad, veel bekijks gehad
maar het is zeker geen straf om in de 306 te rijden
Nee dat weet ik. Mijn schoonbroer heeft er ook zo eentje gehad. Was wel een fijn ding om mee rond te crossen. Tot hij hem ineen vlamde. Hij had een 1.8 naftje. Was eigenlijk wel pittig ding.
Inderdaad. Als je nu met het nieuwe model zou rijden. Dat is echt wel wereld van verschil. Zeker de mijne nu. Haha. Zou zeggen kom mijn koppeling eens testen
Kerels van die andere gechipte berlingo zitten ondertussen op 35.000 km. Alles gaat nog goed. Hopelijk bij de mijne ook dan.
paso schreef:Had je de blokken aan de achterzijde ook spaarzaam met koperpasta kunnen insmeren was het piepen ook weg.
idd maar dat hebben we 1000km geleden al gedaan
nu ze vervangen zijn is het over
en we hadden de blokken nog liggen van toen dat we dachten dat ze op waren
voor mijn berlingo is er nu een achteruitrijcamera onderweg samen met 2 7” TFT schermen om mijn passagiers te laten mee genieten van een DVD’tje langs achter.
binnenkort foto’s
Berlingo 1.6HDI
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
De kleur heb ik laten veranderen door de zon.
Hij is nu roze.
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
langevelsloo schreef:De kleur heb ik laten veranderen door de zon.
Hij is nu roze.
http://be.fotoalbum.eu/images1/200807/44709/100627/00000040.JPG
Vandaag trouwens die deuk eruit gehaald en een begin gemaakt met plamuur maar die was te oud dus morgen een vers potje halen.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Wat hebben jullie zoal al veranderd aan jullie berlingo?
Ziet er wel zeer gaaf uit! Past vast en zeker ook in een zwarte Berlingo… S6 met inbouwen.
Als je schermpje te veel hebt besteld en je passeert Kalmthout, plaats bij mij maar in.
Update wel regelmatig zodat we je vorderingen kunnen volgen, want ik ben wel heel nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Succes ermee.
Groeten,
Tim
Timmy schreef:Als je schermpje te veel hebt besteld en je passeert Kalmthout, plaats bij mij maar in.
Update wel regelmatig zodat we je vorderingen kunnen volgen, want ik ben wel heel nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Succes ermee.
Groeten,
Tim
het eerste werk is vanavond gedaan. De schermpjes zitten nog in de doos. Camera zit er al wel al in!
Camera snel eens aangesloten
Berlingo 1.6HDI
Totaal aantal Berichten: 104
- Berlingo 1.9D MultiSpace
ale een mooi werk dat je levert.
Het is altijd plezant als je een handige doe het zelver bent.
Ik doe dergelijke werkjes ook heel graag en ben altijd fier als ik ze tot een goed einde heb gebracht. en het geleverde werk gezien mag worden.
ja dat is het leuke eraan. Je kan 100’n euro’s betalen om het een pro te laten doen. Maar waarom als je het zelf ook kan? zo leer je de wagen ook wat kennen van de technische kant. En zoals je zegt, het is leuker achteraf als je kan zeggen dat je het zelf hebt gedaan!
Berlingo 1.6HDI
man man man. Niks zeggen we hebben hier te maken met een handige harry.
Goed bezig kerel.
Stiekem wel tikkel jaloers. Waarom heb ik nu parkeersensoren laten hangen? had beter een camera gepakt. Miljaarde e. Word er gewoon groen van.