133 van de 224
« Eerste  < Vorige 131 132 133 134 135 Volgende >  Laatste »
   
CX VEMS 340pk en 580Nm p223
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 09 april 2009 05:09 PM
  [ # 1981 ]

Radio? Luidsprekers?

Ben je mal? Veel te zwaar.  Laughing

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7810
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 09 april 2009 06:10 PM
  [ # 1982 ]

Precies. Een in-ear hoofdtelefoon in je mp3-gsm is al perfect. Dat sluit meteen mooi alle herrie door ontbrekende geluidsisolatie buiten.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Gepost: 09 april 2009 07:16 PM
  [ # 1983 ]

Gewicht verkloot ALLES, dus, lekker strippen die handel.
Moet nu ook wel zeggen dat ik het niet op een dagelijkse auto zou doen Laughing

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 09 april 2009 09:19 PM
  [ # 1984 ]

Ik wil gewicht besparen waar dat kan zonder de auto totaal onpraktisch te maken. Als ie niet meer bruikbaar hoefde te zijn ging ik wel NOS en compressie naar beneden en op een of ‘t andere duivelsbrouwsel met octaan 160 rijden met 5 bar turbodruk en 18 injectoren van 1000cc.

Nee, het idee is een auto bouwen die heel snel is en toch fijn rijdt, een alleskunner.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 09 april 2009 09:21 PM
  [ # 1985 ]

Hè, jammer…

Laughing

Profiel  
 
beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3025
Geregistreerd: 22-08-2006

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 09 april 2009 09:53 PM
  [ # 1986 ]

Wat betreft dat matzwart: is de kleur van de C6 in de laatste CitroExpert niks? Eh, zwarte schaduw ofzo…

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 10 april 2009 02:12 AM
  [ # 1987 ]

Goh zei ik nou 18 injectoren? Apart, teveel beziggeweest met de SM vandaag denk ik.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Gepost: 10 april 2009 02:32 AM
  [ # 1988 ]

Doorskins in carbonvezel, voorschermen en motorkap in carbonvezel etc. Het kan allemaal, maar hou vooral in de gaten dat de grootste winst met carbon te halen valt als je het allemaal in een mal in een autoclaaf kunt produceren, hoge druk, hoge temperatuur en dan maar hopen dat je de maat goed krijgt. Geen sinecure. Gewoon lamineren en drogen gaat natuurlijk ook, maar dan heb je altijd meer epoxy gebruikt dan nodig, en daar kruipt nu juist het gewicht in…

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 10 april 2009 02:34 AM
  [ # 1989 ]

Ja die autoclaaf gaat het nu juist om…. daarom zoek ik die botenbouwer…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 10 april 2009 02:35 AM
  [ # 1990 ]
graddus schreef:

carbon fibre blabla…

U heeft ervaring en kunt zulks gewoon even maken?

Profiel  
 
Gepost: 10 april 2009 02:37 AM
  [ # 1991 ]
sans-pareil schreef:

Ja die autoclaaf gaat het nu juist om…. daarom zoek ik die botenbouwer…

Ik ‘ken’ een engelse botenbouwer, die maakt ligfietsen van zijn restantjes. Het materiaal dat die gast gebruikt is voor de gewone sterveling alleen om van te dromen. Die maakt een complete tweewielige stroomlijn van minder dan tien kilo. Mijn raceligfiets zonder stroomlijn weegt al dertien kilo… Wielen van honingraat etc. etc. Compleet geschift, maar wel mooi om zien, zoveel vakwerk.

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 10 april 2009 02:48 AM
  [ # 1992 ]

Goh, nog ergens iets te vinden van die Engelsman op het net? Ligfietsen zijn wel geinige dingen.

Profiel  
 
Gepost: 10 april 2009 10:59 AM
  [ # 1993 ]
garagestmarien schreef:
graddus schreef:

carbon fibre blabla…

U heeft ervaring en kunt zulks gewoon even maken?

Mijn ervaring reikt niet verder dan het assisteren van mijn maat de gekke fietsenbouwer (en ja dat mag je tweeledig uitleggen) bij zijn experimenten. Maar dus helaas niet met autoclaven en dergelijke. Wat ik daarvan wel heb geleerd is dat het maken van perfecte mallen en het daaruit produceren van een perfecte afdruk absoluut geen sinecure is.

Profiel  
 
Gepost: 10 april 2009 10:59 AM
  [ # 1994 ]
winnetou schreef:

Goh, nog ergens iets te vinden van die Engelsman op het net? Ligfietsen zijn wel geinige dingen.

Vast wel, ik zal eens even voor je kijken.

bv hier , Simon Sanderson is de man waar ik het over had.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 10 april 2009 02:11 PM
  [ # 1995 ]

Is ie ook CX liefhebber, heel toevallig? Of wellicht valt hem een zware vorm van citrofilie aan te praten?

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
 
133 van de 224
« Eerste  < Vorige 131 132 133 134 135 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook