Die wagen wilde ik al tijden kopen en nu was mijn kans daar
Ik wist niet dat dat ding al slecht genoeg was voor jou joh…
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Tjongejonge zit er niet een steekje los bij jou?
Nummer 6 alweer! Gefeliciteerd.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Ik gek?
Het valt wel mee hoor.
Btw weet iemand de kleurcode van mijn witte 16v. Ik heb geen flauw id helaas. En die heb ik wel nodig ivm met schade herstel. Ik dacht dat het ergens bij het motorblok in de buurt moest staan. Maar dat plaatje kan ik niet vinden. Dus wie helpt me.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Is het niet gewoon EWT dan? Staat gewoon op het binnenspatbord gekalkt
Is het niet gewoon EWT dan? Staat gewoon op het binnenspatbord gekalkt
Is het niet gewoon EWT dan? Staat gewoon op het binnenspatbord gekalkt
1 keer was genoeg geweest hoor Harm .
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
HARRRRMMMM!!!
Goed werk man!! Ik bedank je bij deze ook gewoon maar 3x.
Groet Henk H
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
De reddingsactie van de bx is inmiddels in volle gang.
De bumper zijn ze al flink mee bezig en die is volgende week zaterdag wel zo’n beetje klaar.
Nou lopen ze al tegen een probleem aan. Er is inmiddels een stuk van de bx afgezaagd. ops: Maar dat is nog lang niet genoeg. Er moet nog meer vanaf. Alleen dan moet de c-stijl eruit en die zit muurvast. Houd dat in dat ik beter 2 nieuwe/andere kan regelen of zit die niet alleen vast met schoroeven en ben ik iets vergeten?
Ik zal binnenkort eens langs gaan om pics te schieren van deze verkorte bx 16v.
Helaas niet rijdbaar anders had ik uiteraard geprobeerd of die nu harder gaat. De achterklep scheelt natuurliljk al gewicht als die er niet op zit. Gewoon kansloos vloeruh!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
de c-stijl zit met van die plastic pluggen vast, het is even goed trekken op de plekken waar ze vast zitten of met iets eronder eruit wiggen.
Je moet ze wel bij de plek pakken waar ze vast zitten anders breekt je c-stijl in honderdduizend stukjes.
hoop dat je er iets aan hebt henk
Er zit vlgs mij ook 1 schroefje boven, zolang we het over de binnenbekleding hebben.
Als het over de buitenbekleding gaat, da’s een hele puzzel want het zit allemaal goed aan elkaar gekit.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 11791
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Jdt schreef:de c-stijl zit met van die plastic pluggen vast, het is even goed trekken op de plekken waar ze vast zitten of met iets eronder eruit wiggen.
Je moet ze wel bij de plek pakken waar ze vast zitten anders breekt je c-stijl in honderdduizend stukjes.
hoop dat je er iets aan hebt henk
Midlock 1001: bekledingclips trekker. Kost, weet ik veel, 20 euro ofzo, en daarna hou je nog jaren je bekledingspanelen netjes als je ze er eens uit moet hebben (en dat is nog wel eens bij een BiX )
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ZO net krijg ik de schokkende sms binnen van de schade herstller.
De tekst was: als je nu je auto ziet springen de tranen helemaal in je ogen. Dus ik ga er zo heen en maak uiteraard wat foto’s.
Ik zie het maar positief in. Uiteindelijk zal ze weer helemaal strak hier staan @ de oprit. Maar vanaaf zal ik er wel niet vrolijk van worden idd.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gewoon zien als: work in progress
Dat is altijd goed toch?
Ik ken je gevoel ook… Blij dat ik niet de enige ben die veel meer moeite in zijn BX steekt dan de gemiddelde mens in zijn auto