134 van de 224
« Eerste  < Vorige 132 133 134 135 136 Volgende >  Laatste »
   
CX VEMS 340pk en 580Nm p223
Technoloog
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 709
Geregistreerd: 09-11-2008

- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 pk Ligne Business
Gepost: 10 april 2009 02:16 PM
  [ # 1996 ]
sans-pareil schreef:

Ja die autoclaaf gaat het nu juist om…. daarom zoek ik die botenbouwer…

Ga eens kijken bij http://www.uniquecustomprojects.com

Of ze autoclaven is niet duidelijk op de website, wel dat ze vacuum bagging gebruiken voor productie. En ze zijn duidelijk race-geörienteerd.

Oh, en een van hun projecten is een pikzwarte Citroën HY, die ik vanochtend op de A15 inhaalde, met UCP Racing Composites op de achterkant. Dus ze hebben ook nog wat met Citroën.  Very Happy

From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 10 april 2009 11:10 PM
  [ # 1997 ]
graddus schreef:

bv hier , Simon Sanderson is de man waar ik het over had.

Gaaf, lekker nostalgische foto’s onderaan die pagina, o.a. die met die TI Raleigh shirt. En die boot bovenaan ziet er heel strak uit. Als er op dezelfde manier deuren kunnen worden gefabriceerd hoeft EJ ze niet eens te spuiten!  love1

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 10 april 2009 11:59 PM
  [ # 1998 ]

Heb die UCP knakkers gemaild. Ik ben benieuwd.

De Gti is vandaag klaar gemaakt voor de tocht naar GSM….

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 11 april 2009 11:31 PM
  [ # 1999 ]

News flash!!

De GTi is in St Marien.

Profiel  
 
bonetone
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 943
Geregistreerd: 23-08-2005

- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Gepost: 12 april 2009 01:15 AM
  [ # 2000 ]
garagestmarien schreef:

News flash!!

De GTi is in St Marien.

Dat is leuk Wink
En is ze daar zomaar voor de gezelligheid of gaat er iets spannends met haar gebeuren als ik vragen mag?

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 12 april 2009 10:50 AM
  [ # 2001 ]

Het ziet er natuurlijk niet uit zo. Drie verschillende kleuren.
Ze moet in drie verschillende kleuren gaan verschijnen, maar niet zozeer in deze drie kleuren.

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 12 april 2009 04:41 PM
  [ # 2002 ]
bonetone schreef:
garagestmarien schreef:

News flash!!

De GTi is in St Marien.

Dat is leuk Wink
En is ze daar zomaar voor de gezelligheid of gaat er iets spannends met haar gebeuren als ik vragen mag?

Kijk maar ‘s op pagina 11 van deze topic, vanaf de 2e post op die pagina, dan zie je wat de plannen zijn.  Wink

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 13 april 2009 01:53 PM
  [ # 2003 ]

Goed ben er weer.

Constateringen.
1. CX Gti 2400’s zijn in praktisch gebruik dramatisch sneller dan XM 2.1td’s.
2. XM 2.1td’s rijden een heel stuk minder fijn dan CX’en. Zelfs voordat ze kvs gaan lekken, in de sportstand blijven staan en allerlei andere elektrische euvels de kop op steken.

Maar goed, nu kan John zijn ding gaan doen. Ik ga morgen eens even wat plaatjes scannen van de 78’er CX rallyauto om door te sturen.

http://www.citroenet.org.uk/sport/cx-sport.html

Zo te zien hadden ze vanaf 1978 niet meer de enorme bull-bar, en wel de lichtmetalen velgen. Eens zien hoe het uiterlijk echt wordt.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 13 april 2009 02:03 PM
  [ # 2004 ]

Wordt hij ook snel?

Ree

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 13 april 2009 02:07 PM
  [ # 2005 ]
sans-pareil schreef:

Constateringen.
1. CX Gti 2400’s zijn in praktisch gebruik dramatisch sneller dan XM 2.1td’s.

Het is natuurlijk nogal afhankelijk van de bak, maar de ‘78 2400 van Marc is ook sneller dan mijn ‘84 2500. Althans, wanneer je in de hoogste versnelling plankgas op de snelweg gaat.

Ree

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  
 
mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2507
Geregistreerd: 29-10-2006

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 13 april 2009 02:19 PM
  [ # 2006 ]
sans-pareil schreef:

Heb die UCP knakkers gemaild. Ik ben benieuwd.

De Gti is vandaag klaar gemaakt voor de tocht naar GSM….

Infinious doet ook dergelijke dingen. Geen autoclaaf overigens, alleen RTM en dergelijke. De enige autoclaaf die ik ken staat in Breskens bij Hall Spars.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 13 april 2009 02:36 PM
  [ # 2007 ]

Ja ‘t is mij ook al opgevallen dat die nogal korte bakverhoudingen betekenen dat 2400 gti’s in het praktische gebruik tamelijk snel zijn.  De 25 gti heeft een hogere topsnelheid, maar.

De 2400 gti heeft in z’n vijf een 33.79 km/h per 1000rpm, en de na 84 25 gti (de eerste uit 83 zijn dus anders) heeft 37.46. Een 2400 gti maakt dus 5327rpm bij 180km/h, en een na 84 gti 4805rpm bij 180 km/h. Even heel grof gezegd (voor het gemak geen rekening houdend met VE variaties), heeft een 2400gti dus 4% meer luchtverplaatsing en dus grof gezegd vermogen beschikbaar bij diezelfde snelheid.

Maar goed de gti is eigenlijk van mijn vriendin. Ik had het leuk gevonden om er een M25/666 met VEMS en wat kleine aanpassingen er in te gooien gekoppeld aan diezelfde korte vijfbak, maar ze vind het maar niks. Mijn volgende plan is om alleen intern in de motor dingen te veranderen, porten, flowen etc. Men beweert dat de originele Group B auto’s 185pk hadden, ipv de fabrieks 128… diezelfde 2350cc motor mag in de DS 6500rpm maken…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 13 april 2009 06:33 PM
  [ # 2008 ]

Om Wendela d’r vraag te beantwoorden:

Nee dat wist ik niet. Niks gezien toen we hem op vrijdag nakeken, en toen is toch ook het reservewiel er uit geweest. Ik zie ook geen lekkage sporen. Maar wel wat aan doen denk ik, want dat blijft niet heel lang heel. Het is vast Thijs z’n schuld, die heeft hem goed warmgereden onderweg daar gsm.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 13 april 2009 07:36 PM
  [ # 2009 ]

Ik denk, dat als we in die slang knijpen, deze het begeeft. Jullie hebben geluk gehad, onderweg.

Verder heb ik vandaag van de bijrijders stoel een captains chair gemaakt, zodat deze maar opgepakt hoeft te worden als we binnenkort een keer naar de bekleder gaan.

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 13 april 2009 07:44 PM
  [ # 2010 ]
sans-pareil schreef:

Het is vast Thijs z’n schuld, die heeft hem goed warmgereden onderweg daar gsm.

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk…... Ik probeerde de tank alleen leeg te krijgen voordat we er waren…

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
 
134 van de 224
« Eerste  < Vorige 132 133 134 135 136 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook