Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
Klopt, staan best wat xm’s inderdaad. Ze weten bij Citrofiel ook wel hoe ze met oudere Citroën’s om moeten gaan. Mijn xmmetje gaat daar altijd heen tegenwoordig.
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
sjorsh schreef:Klopt, staan best wat xm’s inderdaad. Ze weten bij Citrofiel ook wel hoe ze met oudere Citroën’s om moeten gaan. Mijn xmmetje gaat daar altijd heen tegenwoordig.
Vanuit Driebergen even op en neer naar Dokkum?
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Waarom niet?? Ik heb heen en terug naar mijn dealer ook 140 km af te leggen.Liever ver en goed dan kort en slecht
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Dat laatste ben ik het mee eens, maar zo moet je voor een APK al snel een dag vrij nemen.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Akoord! Maar het is toch maar eens in een jaar dat dit hoeft.
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Een mooie donkerbruine 16v met G3 .
Opvallend is dat deze wagen bij de zelfde verkoper op 1 november ook al te koop stond, maar dan voor €600,- minder. De onderhoudsgeschiedenis was toen onbekend, hij had hem ingeruild op een Audi TT.
In december is de wagen verkocht, en sinds 17 maart is hij weer overgeschreven volgend de RDW.
In die kleine 4 maanden heeft de wagen onder de toenmalige eigenaar dus een koprevisie achter de rug + d-riem en waterpomp. En nu staat hij weer bij het bedrijf waar hij hem heeft gekocht. Hij was er dus klaar mee, of, hij was er nog lang niet klaar mee….
Ik heb in november een proefrit gemaakt, en ik was er niet kapot van. Ondanks de prachtige kleur en de toch best wel aantrekkelijke prijs (hij wilde mijn Ambiance wel inruilen) heb ik hem niet meegenomen. De klik was er niet. En waarschijnlijk weet ik nu waarom.
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
mooie V6 met slechts 20.000km. de velgen moet je ffff “wegdenken”
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Wrom?? Staan er volgens mij lekker onder.
Is in pracht staat!
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Die prijs!!
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
OEF dat is wel erg mooi…
en inderdaad ehm redelijk aan de ‘prijs’
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Citroën XM V6 Exclusive
EUR 18.000
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V