Jaja, dat heb ik inderdaad gezien!
Maar ik wil eigenlijk ook nog een speakersetje in de deur verwerken.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Bedoel je mijn stuur Jeroen?
Dat heeft elke C15 van tussen ‘93 en ‘97. Hebben ze bij de tweede facelift geleend uit de peus 504 (fase II?).
Edit: 505 dus…
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Het mooie cabrioweer is in aantocht!
Hoe staat het met de project Peter?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Goeie vraag!
Volgende vraag?
Even op een laag pitje, het weer is nog niet stabiel warm genoeg om te spuiten namelijk.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Nu dan?
Komende zondag staat op de planning voor een bezoekje!
En ik heb centen van de BD gehad, daar kan ik dan mooi centrale vergrendeling en electrische raambediening van kopen.
Nog te doen (althans, wat ik nog denk te moeten doen):
- centrale vergrendeling kopen en inbouwen;
- electrische raambediening kopen en inbouwen;
- alle uitwendige plasticdelen schoonmaken, plamuren, schuren en wit spuiten;
- Chrono velgen laten stralen en poedercoaten;
- ronde BMW lampen uitvogelen, aanschaffen en inbouwen (zit nog te dubben over Angel Eyes);
- leuk geluidssysteem uitzoeken en inbouwen (ik hoorde dat er in St. Marien nog iets leuks ligt)
- oh ja, hij moet ook nog gespoten worden natuurlijk, maar dat doe ik niet zelf.
Project Cabrio
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
De deurmotortjes voor de centrale vergrendeling kun je het goedkoopst op de sloperij halen. Ligt vast wel een BX of een 405 waar vier van die dingen in zitten.
Heb je al plannen om die polyester kappen van je lampen na te maken? Zoals al eerder gemeld: ik heb wel interesse in een setje.
Uhm ... bezoekje wederom een week uitgesteld. We bleken beide al iets anders te hebben dit weekend.
We gaan nu op 31 mei heen (‘s avonds), blijven daar pitten en hebben dan 1 juni de hele dag om dingen kort te sluiten en een beetje te klussen.
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
O ja, dat van die constante temperatuur. Wat is dat voor nonsens?
garagestmarien schreef:O ja, dat van die constante temperatuur. Wat is dat voor nonsens?
Nee, het ging niet om de constante temperatuur (misschien een beetje onbehouwen neergeschreven), maar over de hoogte ervan. Hij vindt het ‘s winters te koud om te spuiten.
Project Cabrio
toniclight schreef:Dit seizoen wordt het dus niet meer?
Jeroen
Daarover kan ik je maandag meer vertellen. Maar van wat ik heb begrepen de laatste keer, wil hij hem voor de zomer de schuur uit hebben.
Project Cabrio
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
En Peter, hoe was het vandaag met je découvrable?
Weinig tot geen verandering. Morgen meer info en weer een paar foto’s, eerst maar eens slapen.
Project Cabrio