![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 22
- DS 5 Hybrid4 Sport Chic
tsja het valt te bezien wat men derderangs noemt , als het van china of zo komt is het idd slecht !
Gezien je wilt overstappen naar een C5 dan is de optie 5 gaten zeer logisch natuurlijk en ze zullen onder de C5 zeker prachtig zijn !
En de velg die je kiest blijft toch nog altijd een beetje een persoonlijke keuze die je maakt , maar ik wou enkel maar aangeven dat er tegenwoordig wel degelijk 4 gaats velgen zijn die van hoge kwaliteit zijn en die ook wel mooi zijn !Enige nadeel is wel dat ze volledig op maat (niet enkel boren maar ook het draaien vanuit een solide blok ) moeten worden gemaakt en dat is zeer prijzig en ook moet je iets langer wachten vermits het niet zomaar uit het schap kan genomen worden !
Weet je inmiddels al welke versie van de C5 tourer het gaat worden en de kleur !!!
Greetz , Kim !!!
word een V6 weet nog niet of het een diesel of benzine word hij word Wit met een panoramadak (zwart dus)
hier ga ik mischien volgende week voor kijken
GreetzZz
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 22
- DS 5 Hybrid4 Sport Chic
bwwaaaa wat een machtige machine en met een pan roof word het helemaal een beauty en ik moet er bij zeggen het wit staat de C5 heel mooi !
Dat gaat volgens mij mooi uitwerken met enige zwarte contouren zoals het panoramadak en dergelijke !
Van zodra je de wagen mocht hebben wil ik wel fotos zien !
Greetz , Kim !!!