Hoi,
Ik heb hier een ZX 14i Reflex uit ‘91 staan, die rijp is voor afvoer naar de eeuwige snelwegen,
Nu zie ik ineens dat deze ZX electrisch in hoogte verstelbare koplampen heeft. Dit is toch niet standaard geleverd?
Misschien toch nog de moeite waard om eruit te halen.
En dan nog even dit: Ook ZX-en hebben last van roest, zie foto’s.
http://www.mijnalbum.nl/Album=MCY6YF4J
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
De Reflex is een kale uitvoering, maar dit is standaard, heeft te maken met de zachte vering.
Dat draaiknopje links van je stuur is je zeker nooit opgevallen
Totaal aantal Berichten: 242
Geregistreerd: 17-05-2006
- C4 (2004-heden) 2.0 hdi 16v Exclusive H6 berline, 2009
Volgens mij zat dat aanvankelijk op alle ZX’en. Mijn model ‘96 reflex had het ook nog, maar bij mijn huidige model ‘97 X is het wegbezuinigd (heb er wel een toerenteller, koelwatertemperatuurmeter en airbag voor teruggekregen, prima deal )
Dus….. niet echt bijzonder !
Ex: 3x ZX D, 1x Xsara TD, 1x Xantia V6
Ook in bezit: Volvo 240 sedan, Daf 55
Ik weet het niet zeker, maar ZXen met H4 units hebben dit, H1 volgens mij niet altijd.
H1 zit weer in de wat snellere en luxe ZXen zoals Furio en 16V.
Mijn 1.4 had anders wel H4 units maar geen elektrisch verstelbare koplampen (anders had ik ze in de Berlingo gemonteerd ops: )
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
mijne heeft ook H1 units, niet regelbaar. En ik heb een ZX prestige turbodiesel (franse uitvoering)
ik had liever wel h4 gehad, dat schijnt wat krachtiger
Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 27-07-2006
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
mijn zx avantage heeft wel twee keer h1 en de koplampen zijn ook nog in hoogte verstelbaar!
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
Mijn ZX Aura had ze wel verstelbaar, H1. Wat betreft roest, daar weet ik alles van Het leek allemaal erg oppervlakkig, maar bij de APK bleek dat je er zo doorheen kon prikken, gaten groot genoeg om er een vuist door heen te steken en (naast andere zaken) reden genoeg voor afkeur.