De handrem komt idd wel erg krap te zitten, maar dat maakt voor mij niet zoveel uit omdat ik de handrem nooit gebruik, ook bij hellingproef is dat niet meer nodig omdat mijn berlingo voorzien is van hill assist blijft dus 2 sec onden op de rem staan bij hellingen, genoeg tijd om van rem naar gas te gaan en ontkoppelen
Voor mij weegt de extra opbergruimte dus zwaarder, en vind ik de box erg praktisch mede omdat hij volledig uitneembaar is
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Totaal aantal Berichten: 77
- C4 (2004-heden) Berline
- C3 Picasso selextion
Gava kar (limo) want een kar kan je het niet meer noemen.
Heb de mijne zojuist geannuleerd.Als ik zie dat er bij jou 254 km op staan en de bak is al leeg dan heb ik toch men twijfels over de zuinigheid
Veel plezier ermee,van een wachtende berlingo fan
wupie schreef:Gava kar (limo) want een kar kan je het niet meer noemen.
Heb de mijne zojuist geannuleerd.Als ik zie dat er bij jou 254 km op staan en de bak is al leeg dan heb ik toch men twijfels over de zuinigheid
Veel plezier ermee,van een wachtende berlingo fan
als je de voituur ontgrendelt komt de km stand tevoorschijn andere instrumenten (brandstofmeter ed) reageren hier niet op op een tank benzine zou je ongeveer 500 km moeten kunnen rijden
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
Maarreh.. EPS? Moet dat geen ESP zijn?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Idd, was me ook al opgevallen.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
natuurlijk, slip of the keyboard… ops:
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Haha, is niet erg hoor
Overigens heeft ESP niet zoveel met het merkbare weggedrag te maken, dus hoe gevoelig het stuur is, hoe trefzeker je een bocht kunt nemen of hoe de auto overhelt. Het is een systeem dat pas ingrijpt als de auto in de slip raakt of dreigt te raken.
Als het goed is merk je er tijdens het dagelijks leven niets van
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Stooftaker en anderen, bedankt voor de vele schrijfsels.
Ik heb al heel wat opgestoken.
Eerst even mezelf toelichten.
Ik bestelde een tweetal weken geleden een XTR Fer Grey.
Verwachte leverdatum : eerste/tweede week van mei.
Dit komt omdat de (hoofd)dealer reeds in januari een heleboel wagens bestelde in verscheidene soorten, kleuren.
Ik had dus geluk dat diegene die ik wilde er nog tussen stond als nog niet verkocht.
Ik ga er ook een trekhaak laten opzetten. Heb dus hier gelezen dat ik dan de parkeersensors anders moet laten afstellen. Iemand uit België die ervaring heeft met prijzen van trekhaken voor dit model ?
Ik ga ook zo’n bakje voor de middenconsole bestellen. Kan iemand mij vertellen of dit bakje op de originile middenrail kan geplaatst worden? Of moet er een andere middenrail in?
Ik kijk er echt naar uit, ‘t is m’n eerste Citroën.
Alvast dank voor de antwoorden.
eerste Citroën : Berlingo XTR - 90 pk mazoutstoof - mei 2009
Geen idee van prijzen maar een alternatief voor de originele is een trekhaak van bij Carloma op de krijgsbaan in Wommelgem.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Plaatsen vaste trekhaak : 370 Euries all in (ook BTW dus).
Aankoop bakje voor de middenconsole : 168 Euries (BTw in).
prijs afneembare trekhaak 795 pleurie bij de dealert….
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
stooftaker schreef:prijs afneembare trekhaak 795 pleurie bij de dealert….
Mijn dealer vraagt voor de afkoppelbare trekhaak met 13 polige E aansluiting 700 Euro
Ik heb mijn trekhaak gekregen want hij was hem vergeten te noteren. Dat is altijd beter natuurlijk want het contractje was al ondertekend.
Alleen die box gaan halen is een probleem. Ze bellen dat hij binnen is. Ik spreek af zaterdag namiddag. Is allemaal geen probleem zoon van de baas is er dan nog. Tot je daar aankomt. Bel je der naartoe want er is geen kat. Weten ze daar van niks en ze willen het ook niet in orde brengen. Ja de openingsuren aframmelen. Maar daar heb ik niks aan, ben toch nooit op tijd klaar met werken. Man man man, garages je hebt er niks aan.
New Berlingo, heerlijke wagen
Omdat jullie em toch zo vermelden :
Afneembare trekhaak, geplaatst, btw inclusief : 500 Euries.
En dat is bij een gerenomeerd bedrijf dat ènkel met originele stukken werkt.
Is het maar een indruk of is het zo, maar blijkbaar zijn de prijzen in Nederland een pak hoger….
joost.s schreef:Ongeveer 3 maanden werd mij verteld….
A.s vrijdag kan ik de XTR gaan ophalen. Dat is dus exact 4 maanden na aankoop.
LPG wordt later nog ingebouwd anders werd hij nog later geleverd en kon ik niet op vakantie met de berlingo. Eigenlijk had het dus iets meer dan 4 maanden geduurd.