Totaal aantal Berichten: 142
- HY HY78
- Berlingo 1.6 16v Multispace
Toch maar even de hulp van het forum inschakelen als het mag
Ik heb een Saxo uit 1999 die ik wil gaan vervangen door een C1.
Iemand een idee wat hij waard is? Koerslijst zegt 2200, maar als ik autotrack zo zie gaan ze toch nog wel voor een eindje hoger (3000 a 5000).
Gesproken bij paar dealers, zeggen ook zo’n 2000 als ie helemaal goed was, maar ja, dat issie niet.
En op een C1 hebben ze niet veel marge helaas.
Mijne:
Saxo phase 1 1.4 “BIC” (belgische 538 sport / VTS)
6/1999
blue grand pavois (blauw metallic)
114500
lichtmetalen Artec velgen
stuurbekrachtiging defect
deuk (10x5cm) in linker voor spatscherm
Verder heel lekker wagentje, maar ben ‘t een beetje zat met alle reparaties die ik al gehad heb in de 2 jaar dat ik ‘m heb (nieuwe voorremmen, nieuwe banden, nieuwe startmotor, 2 keer 2e hands uitlaat en dan nu dus die bekrachting en motormanagement heeft af en toe ook kuren en dan natuurlijk voor de 120k distributieriem enzo)
Naar de prijzen van autotrack moet je niet kijken. Een handelaar wil er ook nog aan verdienen. Met al die mankementen die je opnoem hoef je ook geen hoofdprijs te verwachten.
Als ze €2000,- bieden mag je de handen dichtknijpen en heel gauw ‘ja’ zeggen. Maar dat is mijn mening.
now als je hem verkoopt zou ik die velgen wel willen kopen van die zijn erg mooi
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
- HY HY78
Ze zijn van het type Artec AD Cup, ze hebben de nodige stoeprandjes geraakt, maar zien er verder wel goed uit.
Liggen Continental Rainsport 1 omheen die er vorig jaar april nieuw onder zijn gekomen, hebben nog geen 10k gereden.
Kan interessant zijn om die apart te verkopen, gok dat ze bij inruil niet bijster veel waard zullen zijn.
Moet ik er alleen wel originele velgen met apkwaardige banden bij hebben, rijdt anders zo lastig
Doe een goed bod zou ik zeggen (maar kan even duren, want ik ga eerst nog wat offertes in de huidige staat verzamelen).
2000 euro voor de hele wagen zou mooi zijn inderdaad, daar had ik eerst ook op gehoopt omdat ze bij Noordegraaf nu 2000 euro garanderen bij aankoop van een nieuwe of gebruikte auto van > 10000. Alleen kleine lettertjes even gemist: gaat om voorraad auto’s.
(en ik wil geen grijze C1, op zich hebben ze ook een zwarte C1 maar ik ga toch voor blauw :p)
2500 euro is de prijs die je ongeveer moet krijgen.
Vraagprijs zou ik op zon 2700 euro zetten.
Merk op dit zijn particulier prijzen (belgie)! => handelaren doen hier 15% af
ik heb wel intresse om je velgen over tenemen maar ik ben in het bezit van eeb set 14” lm velgen die ik eerst kwijt zal moeten.
ik wil op zich wel geld bijleggen vanwegen je nw banden maar daar zouden we ff over moeten babbelen.
- HY HY78
Nou ik ben er ondertussen uit (ging allemaal ook ff sneller dan ik had verwacht ), gisteren met m’n vader bij de Citroendealer in Heerhugowaard wezen kijken, daar staat een C1 in Blue Electra en knoop doorgehakt. Dat moest ‘m worden. Gevraagd wat hij voor de saxo zou geven, dus hij heeft er even om heen gelopen en bood 1850 euro (+ gratis dashboardklep op de C1 want die wil ik er op hebben, maar goed dan praten we 50 euro ).
Meteen verkocht! 9 mei is de daadwerkelijke overdacht.
En mag m’n mooie Sony CDX-GT50UI houden
Ofwel, sorry Stan, ze zijn helaas niet meer te koop.
Komen overigens onder de C1 ook meteen LM velgen en dan van een ander type dan Citroen zelf aanbiedt, moet nog even navragen of ‘t een bepaald merk is.
da’s k*t maar helaas