Totaal aantal Berichten: 18
- Ami 6 Berline
- 2CV 2cv4 ZDZ
- Dyane 6 Commerciale
- HY Indenor Diesel
- 2CV AZ
Okay…. Belgie… Sorry, dan was ik te snel met mijn reactie….
Cheers Pinoos
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Op MP adverteert ook iemand voor trekhaken voor Berlingo 130 euro incl kabelboom bij je op de deurmat. Let op dit is nieuw. Eronder laten zetten idd goed uurtje. Ben jezelf niet handig en laat je het je lokale garage doen zou je voor een max van 200 uit en thuis kunnen zijn.
Moet nog even kijken of ik de advertentie terug kan vinden.
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Iemand uit Belgie ervaring met prijzen voor een trekhaak (+ montage) voor een XTR 2009 ?
eerste Citroën : Berlingo XTR - 90 pk mazoutstoof - mei 2009
Sanmiguel schreef:Iemand uit Belgie ervaring met prijzen voor een trekhaak (+ montage) voor een XTR 2009 ?
je hebt een PB
M’n dealer geeft prijs, incl montage, op van 376 euries.
Voor een vaste trekhaak.
Maar ! Volgens hem is dat niet goed, want ik heb parkeersensoren en dus moet ik een afneembare haak nemen ...
Ik opperde dat die sensoren met de computer kunnen afgesteld worden, maar daar reageerde ie ook negatief op, kan niet volgens hem.
Heb nu de hoofdinvoerder gemaild, ben benieuwd naar zijn antwoord.
Wordt vervolgd.
eerste Citroën : Berlingo XTR - 90 pk mazoutstoof - mei 2009
Sensoren uitschakelen met vaste haak Of anders inderdaad gewoon een afneembare nemen…
Hoi heb zelf een berlingo 2 van januari 2009. Trekhaak via kapaza 80 euro van bosal was nog in verpakking . Verkoper deed hem weg omdat zijn partner total loss was nog voor hij de trekhaak kon monteren. Was idd 1 uurtje werk . Heb een stekkersetje gekocht 7 polig 7 euro . Dus voor 87 eurotjes een nieuwe trekhaak . Wou eerst de speciale stekker kopen deze kwam op 55 euro vond dit toch ook zeer duur hoor . In de garage 385 euro incl plaatsen voor een vaste trekhaak .
en als je BSI erdoor gaat sta je daar met je stekkerset van 7 euro…
kost het je honderden euro’s aan een nieuwe bsi + een originele kabelset…
en je zou heus niet de eerste zijn…
met de new berlingo mag je zelfs geremd maar 780 kilo trekken. Is dus echt niks dus die paardenvan mag je al vergeten.
Ik heb helemaal geen problemen met mijn sensoren en vaste trekhaak. Zijn aftermarket er op gezet. Bumper eraf en daar stonden de sensoorplaatsen al gemarkeerd. uitvreze, bekabeling der in, sensoren der inklikken en terug bumper der op. Dingen werken perfect met een vaste trekhaak der onder.
New Berlingo, heerlijke wagen
Ik heb eens in mijn papieren gekeken.
Geremd 1100 kg en ongeremd 500 dus chill.
Als ik dat nu bijsteek (zelf) , moet ik dan nog iets doen vr keuring ofzo?
http://www.spotgoedkopeaanhangwagens.nl/tandemasser_aanhangers.htm
Met zo’n kar dus, of waar kan ik dat nog vinden? Liefst Belgie
Totaal aantal Berichten: 104
- Berlingo 1.9D MultiSpace
ik heb net mijn trekhaak besteld voor de prijs van 204€ btw inbegrepen en de bekabeling ook inbegrepen
En dit is de aanhangwagen die ik zal kopen
ik ben op 2 plaatsen geweest voor een trekhaak (citroendealers wel te verstaan)
bij de ene zou ik 440 euro’s betalen en bij de andere 550 euro’s
als iemand anders je trekhaak eronder monteerd, vervalt je garantie dan niet?
Hugo Bom schreef:ik ben op 2 plaatsen geweest voor een trekhaak (citroendealers wel te verstaan)
bij de ene zou ik 440 euro’s betalen en bij de andere 550 euro’s
als iemand anders je trekhaak eronder monteerd, vervalt je garantie dan niet?
Ik heb net zelf mijn trekhaak gemonteerd, en ik moet zeggen een fluitje van een cent
Alle bouten spreken voor zichzelf en in de wagen zijn alle gaten voorgeboord.
M.a.w. je hoeft dus zelf niet meer te boren.
Wat het elektrische stopcontact betreft ook zeer makkelijk.
Je trekt de fiches uit de achterlichten en stopt ze in de fiches van de bijgeleverde bekabeling en dan terug van de fiches van het stoptcontact terug in de lichten en klaar is kees.
Er zit zowel een schema van de trekhaak als van het elektrische stopcontact.
In 1 uurtje was ik klaar.
Mijn trekhaak en toebehoren en het elektrische stopcontact komen voor 204 € btw inbegrepen van Autolux te Torhout
Terug een mooie kar gevonden, maar zonder trekhaak kan ik dat niet gaan halen he
En wat is het maximaal trekgewicht van die trekhaken?
En moe tje ook iets aangeven aan de verzekering als je me teen aanhangwagen rondtrekt?
visual_bAstArd schreef:
Terug een mooie kar gevonden, maar zonder trekhaak kan ik dat niet gaan halen he
En wat is het maximaal trekgewicht van die trekhaken?
En moe tje ook iets aangeven aan de verzekering als je me teen aanhangwagen rondtrekt?
Best toch laten weten aan je verzekeringsagent is het zekerste, in mijn geval was het reeds vermeld op mijn huidige autoverzekering papieren.
Wat de trekhaak betreft, zorg gewoon dat je een gekeurde trekhaak aankoopt dan is alles in orde
En wat die aanhager betreft is het een mmooie op de link alhoewel je voor dit geld een nieuwe hebt met dezelfde opties