7 van de 14
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
   
Het is deze TD geworden. (titel gewijzigd)
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 06 juli 2005 03:44 PM
  [ # 91 ]
mpostma schreef:

......Ik heb zelf heb de DS-VJ-73

Mijn vorige auto kwam ook uit zo’n serie, de YR-10-VY

Ik kwam laatst een AX tegenn uit dezelfde serie.. ben de middencijfers helaas vergeten.

ik ben 1 x een BX GTI 4x4 tegen gekomen met:

YR-18-VY (in de buurt van Heerlen).

Gr,
Marten


Het lijkt erop dat Citroens in die tijd met hele series tegelijk op kenteken werden gezet. Zo kwam ik vlak bij mijn werk ineens een BX tegen met kenteken FP-RJ-54. Laat ik nu toevallig FP-RJ-45 als kenteken hebben!! En ik ben ergens anders ook nog een keertje een FP-RJ-xx tegengekomen. Leuk!!  Very Happy

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 06 juli 2005 04:51 PM
  [ # 92 ]

Schijnbaar kwamen die auto’s met massa’s bij de importeur vandaan, daar zijn ze dan op kenteken gezet. Zoek maar eens voor de lol op de RDW site.
Laatst kwam er iemand tijdens de xmclub-meeting naar me toe met het verhaal dat hij de GD-LG-88 heeft gehad, een XM Turbo D12

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 06 juli 2005 04:54 PM
  [ # 93 ]
mpostma schreef:
René van Maren schreef:

Ik denk dat ik hem maar ff ga halen

Wink

HEE BRAM!!!!!!

Had je niet eerder kunnen vertellen dat je zowaar een loot uit de DS-VJ kenteken serie had.. ?? Wink en dan ook nog verkopen.. tsssssss

Tot nu toe mij bekend

DS-VJ-01 dus

 

Surprisedops:

Ik wist helemaal niet dat ik zo’n bijzonder kenteken had. Wink

De eerste nog wel uit die DS-VJ serie .....tenzij - 00 er ook nog was.

Inderdaad een zeer redelijke prijs….temeer omdat ik er 750 euro voor heb ontvangen.

En v.w.b. mijn TD….tsja, ik kan er echt niks aan ontdekken wat er mis zou zijn…..hij trekt goed op, loopt mooi regelmatig stationair….koudstart vanmorgen was prima.
Alleen loopt hij bij warme motor iets te hard stationair…precies 1000 rpm.
Dat mag wel naar beneden van mij naar de 850.

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 06 juli 2005 05:05 PM
  [ # 94 ]
Bram schreef:
mpostma schreef:
René van Maren schreef:

Ik denk dat ik hem maar ff ga halen

Wink

HEE BRAM!!!!!!

Had je niet eerder kunnen vertellen dat je zowaar een loot uit de DS-VJ kenteken serie had.. ?? Wink en dan ook nog verkopen.. tsssssss

Tot nu toe mij bekend

DS-VJ-01 dus

 

Surprisedops:

Ik wist helemaal niet dat ik zo’n bijzonder kenteken had. Wink

De eerste nog wel uit die DS-VJ serie .....tenzij - 00 er ook nog was.

Inderdaad een zeer redelijke prijs….temeer omdat ik er 750 euro voor heb ontvangen.

En v.w.b. mijn TD….tsja, ik kan er echt niks aan ontdekken wat er mis zou zijn…..hij trekt goed op, loopt mooi regelmatig stationair….koudstart vanmorgen was prima.
Alleen loopt hij bij warme motor iets te hard stationair…precies 1000 rpm.
Dat mag wel naar beneden van mij naar de 850.

Wacht even!!!!

Toen ik Kenteken DS VJ 01 ging checken kreeg ik dit!

Voertuigsoort Personenauto
Merk ALFA ROMEO
Handelsbenaming ALFA 33 1.5 I.E. U9
Kleur(en)  Rood
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1490 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
 
Massa ledig voertuig 950 kg
Maximum massa voertuig 1.395 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
 
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 475 kg
- geremd 1.000 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
 
Datum eerste afgifte Nederland 21 februari 1992
Datum eerste toelating 21 februari 1992
Datum aanvang tenaamstelling 1 februari 2001
 
Vervaldatum APK 17 februari 2006


Bram had kenteken DJ VJ 01.

1 lettertje verschil.

Gr,
Marten

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 06 juli 2005 05:20 PM
  [ # 95 ]
mpostma schreef:

Bram had kenteken DJ VJ 01.

1 lettertje verschil.

Gr,
Marten

Alweer Surprisedops: ....ik weet mijn eigen kentekens niet meer uit mijn hoofd, sorry Twisted Evil

Profiel  
 
henkpit
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 224
Geregistreerd: 24-01-2004

Gepost: 07 juli 2005 01:30 AM
  [ # 96 ]

Bram & Renz ... gefeliciteerd met jullie nieuwe Xantia’s en dat jullie er veel plezier aan mogen beleven….. :fijnsturen

Groet
Henk

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 08 juli 2005 08:21 PM
  [ # 97 ]
henkpit schreef:

Bram & Renz ... gefeliciteerd met jullie nieuwe Xantia’s en dat jullie er veel plezier aan mogen beleven….. :fijnsturen

Dank je, Henk. Smile

Kom net bij Johan Oldenhage vandaan…..die had nog een stoel (frame) staan met hoogte verstelling en die is *even* onder de standaardstoel van mij opgezet. Cool
Met alweer dank aan Johan….voor het schappelijke prijsje ....EN de Koffie natuurlijk Wink

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 08 juli 2005 08:24 PM
  [ # 98 ]

Had je geen gebak mee? 
Das lekker…. haha

 

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 08 juli 2005 10:07 PM
  [ # 99 ]

Misschien wil Bram de rekening zo laag mogelijk houden. Dat gebak is niet gratis natuurlijk he Wink

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 09 juli 2005 01:14 AM
  [ # 100 ]

Nou…..een bezoek aan Chyparse is zeker aan te bevelen voor deze TD.

Hij is veel te stug in de vering, zowel voor als achter. Cool
Ik weet niet wat voor nieuwe bollen Halbe de Meer erop gezet heeft, maar het zijn zeker geen z.g. comfortbollen. Rolling Eyes

Opboren dus. Wink

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 juli 2005 01:18 AM
  [ # 101 ]

Boortje lenen?
Ja, en nog steeds zonder dorpeldingen…
Je moet je ogen uit je kop schamen! 
Als Renz dit hoort….. Confused

Wink

 

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 09 juli 2005 02:01 AM
  [ # 102 ]
René van Maren schreef:

Boortje lenen?
Ja, en nog steeds zonder dorpeldingen…
Je moet je ogen uit je kop schamen! 
Als Renz dit hoort….. Confused

Wink

Ik begin toch wel nieuwsgierig te raken naar het verschil bij Xantia’s tussen niet en wel opgeboord.

In mijn BX zitten nu comfortbollen en die zijn best aan de weke kant. Vooral met hoge snelheden op de autobaan is het behoorlijk wiebelig. Daarentegen gaat het heerlijk over drempels en klinkertjes.

Zijn die Xanten nu echt zodanig veel stugger dat het opboren noodzakelijk wordt? Hoe rijden die opgeboorde Xanten met hogere snelheden?

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 juli 2005 02:05 AM
  [ # 103 ]

Ik heb er vol gas mee gereden (180) en ik vind ze super!

Voor niet teveel anders word het een boot….achter heb ik de bypass van 1.25 naar 1,5 geboord (break)  nou en dat merk je
veert een stuk zachter (achter) voor is ie lekker strak, ik had even nieuwe ongeboorde bollen erop, maar die heb ik er binnen drie dagen afgesloopt…
Heb nu gewoon originele met een ruimer gaatje….

ik had van iemand (web) bollen van een bx gehad om even te testen wat die deden..
Voordeel….superzachte voorvering!  echt het leek wel een snoek…
Tegen>  onstabiel op de snelweg, bij een windvlaag moest ik het stuur vasthouden.
met sturen helde de troep veel te ver over…dat is nu weg.
Je kan dus te ver gaan.

 

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 09 juli 2005 02:25 AM
  [ # 104 ]
René van Maren schreef:

Ik heb er vol gas mee gereden (180) en ik vind ze super!

Voor niet teveel anders word het een boot….achter heb ik de bypass van 1.25 naar 1,5 geboord (break)  nou en dat merk je
veert een stuk zachter (achter) voor is ie lekker strak, ik had even nieuwe ongeboorde bollen erop, maar die heb ik er binnen drie dagen afgesloopt…
Heb nu gewoon originele met een ruimer gaatje….

ik had van iemand (web) bollen van een bx gehad om even te testen wat die deden..
Voordeel….superzachte voorvering!  echt het leek wel een snoek…
Tegen>  onstabiel op de snelweg, bij een windvlaag moest ik het stuur vasthouden.
met sturen helde de troep veel te ver over…dat is nu weg.
Je kan dus te ver gaan.

Ik denk dat ik al wel een behoorlijk comfortabele afstemming heb. Boven de 180 verliest het wel qua stabiliteit. Bij 200 wordt het wel eng. Verder gewoon ok, dus ik voel zeker geen behoefte om meer weg te boren. Eerder behoefte om eens wat stugger gedempt spul te proberen.

Gr,
Marten

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 juli 2005 02:27 AM
  [ # 105 ]

200 haalt dat rammelorgel vanmij toch niet Very Happy .

Ik vind ook dat ik met deze stuggere neus harder door de bocht kan…

 

Profiel  
 
 
7 van de 14
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook