mpostma schreef:Zijn die Xanten nu echt zodanig veel stugger dat het opboren noodzakelijk wordt?
Hoe rijden die opgeboorde Xanten met hogere snelheden?
Nou….Renz z’n witte Xantia-D is anderhalf jaar geleden bij Chyparse onder handen genomen (tijdens een XCnl meeting) en sinds die tijd is (nu dus WAS ) het een waar genot om mee te rijden.
Dus als het bij die kan, kan het bij die van mij ook.
Zal z.s.m. een afspraak regelen bij die jongens
De HDI zit er net een beetje tussenin…..niet echt zacht geveerd, maar wel zachter dan die TD van mij.
Iedereen die een keer met die witte Xant van Renz heeft gereden dan het beamen. (nietwaar Rene ?)
Jep veerde prima!
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
voge schreef:Misschien wil Bram de rekening zo laag mogelijk houden. Dat gebak is niet gratis natuurlijk he
ho ho, Bram heeft fooi achter gelaten waar we gebak van kunnen halen…
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
Een beetje laat, maar ik vindt het jammer dat ik nou niet meer in je BX kan rijden.
Maar ik hoop dat je een hoop lol hebt van je Xant !
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
René van Maren schreef:Jep veerde prima!
Ik dacht dat Xants geen veren hadden…
oldenhage schreef:ho ho, Bram heeft fooi achter gelaten waar we gebak van kunnen halen…
was ie weer aan het strooien?
ieksEmmu schreef:Ik dacht dat Xants geen veren hadden…
pffffffff
Ik vind dat opboren maar niets, heb er spijt van dat ik de bollen voor heb laten opboren, na een drempel veert de neus af en toe zo hard naar beneden dat ze de grond kust. Op de snelweg heb ik af en toe het gevoel dat ik op een stoomboot zit, binnenkort gaan er nieuwe ongeboorde comfortbollen erop, achter heb ik al comfortbollen en dat is super.
Ik zoek alleen nog effe een goed adresje in Rotterdam of omstreken waar ik de bollen kan halen voor een leuke prijs.
ZX1.4i schreef:Ik vind dat opboren maar niets, heb er spijt van dat ik de bollen voor heb laten opboren, na een drempel veert de neus af en toe zo hard naar beneden dat ze de grond kust. Op de snelweg heb ik af en toe het gevoel dat ik op een stoomboot zit, binnenkort gaan er nieuwe ongeboorde comfortbollen erop, achter heb ik al comfortbollen en dat is super.
Ik zoek alleen nog effe een goed adresje in Rotterdam of omstreken waar ik de bollen kan halen voor een leuke prijs.
Goedkoop. Normaal gaat het met postorder maar hij woont in rotterdam dus kun je het daar ook ophalen en zo op de portokosten besparen.
mpostma schreef:
Goedkoop. Normaal gaat het met postorder maar hij woont in rotterdam dus kun je het daar ook ophalen en zo op de portokosten besparen.
Echt waar , Ik dacht dat dat niet mogelijk was bij dit bedrijf :
Ik ga ze volgende week eens bellen, want ik heb een hekel aan voorruit geld overmaken, rembours en portokosten.
ZX1.4i schreef:mpostma schreef:
Goedkoop. Normaal gaat het met postorder maar hij woont in rotterdam dus kun je het daar ook ophalen en zo op de portokosten besparen.
Echt waar , Ik dacht dat dat niet mogelijk was bij dit bedrijf :
Ik ga ze volgende week eens bellen, want ik heb een hekel aan voorruit geld overmaken, rembours en portokosten.
Sja, het staat misschien niet op de website maar ik ken wel mensen die het direct ophalen.
Ik heb zelf een keer remschijven besteld met geld overmaken en dat was MET verzendkosten nog steeds goedloper dan direct bij de plaatselijke leverancier.
Ik heb ooit eens een voorradbol bij hem besteld, en die kwam niet van hem
maar van zijn leverancier.
Ik denk dat je dan altijd de porto betaald..
Hee…..wat is dat nou, mijn TD staat weer te koop bij Halbe de Meer…terwijl ie toch echt bij MIJ voor de deur staat ?
http://www.halbedemeer.nl/occasions-index.htm
(en de km.st. klopt ook niet….geen 299 maar 193.000 km)
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
het blijft een mooie auto Bram
en een nette prijs voor die xantia dat is duidelijk
Bram schreef:Hee…..wat is dat nou, mijn TD staat weer te koop bij Halbe de Meer…terwijl ie toch echt bij MIJ voor de deur staat ?
http://www.halbedemeer.nl/occasions-index.htm
(en de km.st. klopt ook niet….geen 299 maar 193.000 km)
Wat is dat Bram? Teruggedraaid?