Klein probleempje met mijn richtingaanwijzers.
Heb er een aanhanger achter gehad. Niks geen probleem. Maar dan thuis terug weg gezet en nu gaan mijn richtingaanwijzers snel. Zoals wanneer er een lampje kapot is. Maar dat is niet het geval. Als je er dan de aanhanger terug aanhangt dan gaan ze weer normaal. Wat is daar de oorzaak van?
Word er knettergek van. Aan kruispunt geef ik nu maar tikje tegen net voor ik afdraai anders word ik er horendol van.
New Berlingo, heerlijke wagen
het schakelaartje in de stekker is blijven hangen. kun jer er uitwippen met een schroevendraaiertje.
computer denkt dat er een aanhanger achter hangt.
Schitterend. Dat had ik dus niet gezien dat er nog een piep klein schakelaartje in zit langs de onderkant.
Maar kleine kantteking. Die stekkerdoos staat echt helemaal onder de auto 15cm van het begin van je bumper af. Vind ik ook weer heel onpractisch. Je moet echt op je knieën gaan zitten om er aan te kunnen.
Mijn transit van het werk heeft dat trouwens niet. Zo’n schakelaartje. Als dan de richtingaanwijzers niet werken blijft alles oke.
U bent van harte bedankt. Weet ik dat ook weer tegen volgende keer.
Dat schakelaartje werkt gewoon wat stroef nu dat nog nieuw is?
WD40 of GT7 opspuiten zou ik zeggen.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
puggie_205 schreef:het schakelaartje in de stekker is blijven hangen. kun jer er uitwippen met een schroevendraaiertje.
computer denkt dat er een aanhanger achter hangt.
Dit verzin je toch nooit….
Dit is wel een gouden tip die standaard bij aflevering vermeld zou moeten worden.
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
normaal gezien komt het schakelaartje vanzelf wel terug, maar soms kan het een beetje scheef gaan zitten. door met de stekker te wringen ofzo…
Het was de papa die de remork heeft aangekoppeld, hij heeft toen met mijn wagen gerede want zijn berlingo heeft nog geen trekhaak. Komt er nog wel is van. Maar nu staat er een oude partner phase 1 met trekhaak en de mijne met trekhaak. Dus pakt ie altijd gewoon 1 van die 2.
Maar u bent van harte bedankt voor de snelle respons. Je ziet dat gewoon niet staan, zo klein is het.