Hallo mede forumers!
Moderators laat hem SVP!!! ff hier staan!
Ik ben laatst een GS op het spoor gekomen. en deze gaat de weg niet meer zien! heel spijtig 1220 club met orgineel schuifdak!
Nu ben ik van plan haar aan te schaffen en hier op de oprit ff te strippen, onderdelen die nog bruikbaar zijn en waarde hebben er af te halen!
maar of ik haar aanschaf ligt ook een beetje van de animo voor onderdelen. kan er zelf nog wel leuke een en ander afschroeven. maar voor de onderdelen waar ik interesse in heb. is het me gewoon niet waard om ambulance te regelen! ruimte, de tijd het geld etc etc.
dus als er nog iemand interesse heeft in onderdelen?
ff wat onderdelen die ik heb gezien die nog goed er uit zagen!
voorschermen
deuren weet ik niet zeker!
kinnebak zag er goed en hard uit!
motor loopt nog gewoon.
compleet interieur bruin met sky zag er nog erg goed uit
bumpers
*volgens mij pallas wieldoppen
dashboard en alles.
nouja allemaal van dat soort grut!
zijn er mensen geintresseerd. graag even melden.
als ik weet of er genoeg mensen geintresseerd zijn is al voldoende!
geen verplichtingen niks! wil alleen weten of er animo is!
svp laten weten voor einde van de week!!!
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Wat wil jezelf houden??
Lijkt me handig dat jezelf alle onderdelen houd voor die van jezelf.
Je bent er achter gekomen hoe moeilijk het is om aan onderdelen te komen voor de GS als je ermee bezig bent.
Zit er ook nog een orgineel nederlands kenteken bij?
wat ik zelf wil houden zijn:
de hoofdsteunen
de wieldoppen, en paar bumperrandjes denk ik.
eventueel deuren wanneer deze nog goed zijn.
verder niet heel veel. mischien nog een motortje. maar dat is alleen als ik deze weg kan zetten bij een buurman van mij in de loods.
volgens mij staat hij op orgineel nederlands kenteken.
gele platen zitten er op. hij komt ook oorspronkelijk bij bonhoff weg geloof ik.
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Joh , wil je er niet meer vanaf halen?
Zitten toch veel meer bruikbare onderdelen op die je op voorraad kan leggen voor je eigen? Zal zeker de motor en bak eruit halen.
Aandrijfassen , keienvanger , subframe achter enz.
Allemaal dingen die echt wel uit komen in de toekomst.
Als er een orgineel nederlands kenteken op zit die nog actief is heb ik daar wel belang bij. En eventueel wat jij overhoud. Zonde om weg te doen.
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Hmm, tis dat ik de GS die ik op het oog heb nog niet in bezit heb, anders was ik zeker te porren voor het interieur! Die is namelijk naar de maan. En het stuur, als die nog netjes is, want die is ook naar de maan.
Zo’n origineel schuifdak zal wel een heidens karwei zijn om over te zetten, anders was dat nog wel leuk geweest ook!
Maar zoals hierboven al vermeld, het kan ook geen kwaad om zelf het e.e.a. in voorraad te hebben.
Gr. Ed
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
En het stuur, als die nog netjes is, want die is ook naar de maan.
bestaan er uberhaubt nog wel nette sturen? volgens mij bobbelen ze allemaal zo!
interieur is wel goed zover ik het heb gezien! deed mij overkomen uit later type!
ik heb zelf ook gekeken naar dat schuifdak, maar het is niet zomaar een ‘gat’ de randen zijn ook mooit omgebogen etc. dus denk dat het onmogelijk is die over te zetten. wat wel mogelijk is is jou dak afslijpen en deze ook en overzetten,.. beetje beun maar als je toch van plan was te gaan spuiten wel leuke optie!
Zitten toch veel meer bruikbare onderdelen op die je op voorraad kan leggen voor je eigen? Zal zeker de motor en bak eruit halen.
Aandrijfassen , keienvanger , subframe achter enz.
Allemaal dingen die echt wel uit komen in de toekomst.
Motor, keienvanger (subframe achter niet dat is de reden waarom ze naar sloop gaat die is afgebroken) maar ruimte is mijn grootste vijand met dit ‘project’ me pa heeft al genoeg onderdelen liggen van ze DS19 en volvo P1800ES. dus garage is al redelijk vol. maar mischien dat ik even tijdelijke andere loods kan vinden.
maar mensen die nog denken wat nodig te hebben!
hoor het graag
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
‘t Is zeker een éxtra reden om ff een bezoekje te brengen. Dat zal nog steeds. ops:
Als het motortje en de bak goed zijn en niet giga-lekken dan heb ik daar wel belang bij in elk geval. Dan kan ik wat rustiger aan doen met ‘t 1130 je van mijn GSDraak.
Een skai interieur is ook wel leuk voor Draakje. Jammer alleen dat de achterbank wss niet goed gaat passen in een GSA.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, in wat voor mate GS-sturen “rotten”. Maar het stuur van de GS die ik zie zitten is echt stront. Bijna letterlijk.
De verkopende partij heeft er voor het verplaatsen maar even zo’n hoes om gedaan, en die zit er nu aan vast geplakt / gebakken. Dat moet toch al gauw beter kunnen lijkt me.
En idd, dat dakje overzetten is een heidens karwei, vooral omdat de randen in het dak netjes omgeflenst zijn. Eigenlijk alleen leuk voor iemand die een schuifdak heeft die onklaar is.
Hou ons maar op de hoogte, animo is er wel, lijkt me zo.
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Een schuifdak is alleen mogelijk door het gehele dak over te zetten.
Nou ben bezig een en ander te regelen, jullie horen snel meer!
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
We wachten het af!
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Verkoper heeft helaas afgehaakt.
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Sjips….
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
jasper08 schreef:Verkoper heeft helaas afgehaakt.
Om welke reden? Was ie te duur of vond ie zonde dat ie gesloopt werd.
geen idee, hij zei dat hij hem wel ergens ging stallen
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Hmmm, misschien heeft hij dit draadje wel gelezen, en vinden we de onderdelen over enkele dagen op MP?
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110