Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 30-12-2008
- C5 3.0 v6 exclusief
zo net even nieuwe veerbollen besteld voor de activa nadat ik vandaag pijn in me rug kreeg van het gestuiter zaterdag weer aan de gang
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 30-12-2008
- C5 3.0 v6 exclusief
Laat maar weten of dat heeft geholpen. Ik vindt de activa zelf ook af en toe wat teveel stuuteren. Dus misschien ook even de bollen laten vullen.
Ik heb hele nieuwe veerbollen gekocht, vullen was ook een optie geweest. Maar mijn voorkeur gaat uit naar nieuwe aangezien ik er een paar kapotte tussen had zitten.
gr sjoerd
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 30-12-2008
- C5 3.0 v6 exclusief
na weer en dag hard gewerkt te hebben stond mij thuis een verassing te wachten nieuwe veerbollen zijn binnen morgen van plan om ze er onder te zetten
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 30-12-2008
- C5 3.0 v6 exclusief
gisteren de veerbollen vervangen rijdt echt een stuk beter nu alleen blijft de activa harde veering hebbe
Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
Xantia’s rijden zowiezo wat stugger. Af en toe mis ik wel het ‘matras’ gevoel
Se concentrer sur l’essentiel
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 30-12-2008
- C5 3.0 v6 exclusief
maar de activa vind ik stugger als de 1.8 2.0 ect
Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
Oei, dat zou al helemaal niks voor mij zijn dan. Ik denk dat ik van de zomer over zal gaan op comfortbollen..
Ben benieuwd hoe de bollen vastzitten.. Heb je al je gereedschap in huis? Of heb je de horrorverhalen nog niet gelezen op dit forum?
Se concentrer sur l’essentiel
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 30-12-2008
- C5 3.0 v6 exclusief
Archi schreef:Oei, dat zou al helemaal niks voor mij zijn dan. Ik denk dat ik van de zomer over zal gaan op comfortbollen..
Ben benieuwd hoe de bollen vastzitten.. Heb je al je gereedschap in huis? Of heb je de horrorverhalen nog niet gelezen op dit forum?
ik heb de horrorverhale nog niet gelezen ik heb het met een kettingtang gedaan ze gingen er zo af helemaal geen probleemen mee gehad vooal rustig blijven
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 30-12-2008
- C5 3.0 v6 exclusief
ik moet eerlijk zegge dat ik daar geen idee van heb of het de moeite is dus ook niet
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 30-12-2008
- C5 3.0 v6 exclusief
vandaag mijn radiateur vervangen omdat deze soms wat lekte gelukkig had ik uitm mijn vorige activa ook de radiateur er uit gehaalt toen ik de ouwe radiateur er uit haalde was ik zeer verbaast hoe dat deze er uit zag
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 30-12-2008
- C5 3.0 v6 exclusief
nadat bij mijn vrouwtje der saxo vande week de distributie riem gebroken is.
en dat later toen ik de motor uit mekaar heb gehaald de schade nogal erg was heb ik besloten om er een motor wissel te doen gelukkig vond ik na een paar dagen een motor met de klmstand 49566 klm in plaats van 196…. klm kunnen vinden gisteren de motor gewisselt en hij gaat weer als een nieuwe
nieuwe motortje
takeltje gehuurd
nou daar gaat ie dan
en nu
nieuwe er in
even alles aansluiten
en hier zit er helemaal in nu het neusje er op en rijden maar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Goed bezig!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 30-12-2008
- C5 3.0 v6 exclusief
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 30-12-2008
- C5 3.0 v6 exclusief
Sjaak de Bollenboer schreef:Je schrijft het alsof je even je veters aan het strikken bent
ja om nou te gaan zitte klagen is ook zo wat
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 30-12-2008
- C5 3.0 v6 exclusief
en vandaag is mijn xantia in 1 keer door de keuring gefietst