9 van de 14
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

Het is deze TD geworden. (titel gewijzigd)
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 09 juli 2005 09:41 PM
  [ # 121 ]
EW schreef:
Bram schreef:

Hee…..wat is dat nou, mijn TD staat weer te koop bij Halbe de Meer…terwijl ie toch echt bij MIJ voor de deur staat ? Laughing

http://www.halbedemeer.nl/occasions-index.htm

(en de km.st. klopt ook niet….geen 299 maar 193.000 km) Rolling Eyes

Wat is dat Bram? Teruggedraaid? Laughing  Wink

Zou je haast gaan denken ja….en bedoel je met *Teruggedraaid* de km.st of de koop ? Smile
(echt niet !)

De Xantia van Renz staat er nu ook op…..voor 2750 euro Shocked
Is wel wat aan de prijs denk ik…..alhoewel het een zeer goede auto is en heerlijk veert.

En ik zag dat ze hem weer *ge EX-Menno’t* hebben, namelijk de grote Chevrons op de achterklep er weer af en de letters Citroen + Xantia er weer op. Twisted Evil

Maar potverdorie…..wat is het toch een fraai gezicht als ik met mijn TD kom aanrijden in de straat en dan die mooie HDI van Renz zie staan. Cool

In de Race-houding dus….laag Twisted Evil
(en nee….staat gewoon in de normale stand)

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2039

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 09 juli 2005 11:57 PM
  [ # 122 ]

Leuk die oude xant van renz. ene keer type 2 interieur, andere keer type 1 beige Confused

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 10 juli 2005 12:41 AM
  [ # 123 ]
zandvoorta schreef:

Leuk die oude xant van renz. ene keer type 2 interieur, andere keer type 1 beige Confused

Ja….daar klopt ook niks van. Cool

Ze hebben denk ik foto’s van een andere Xant door elkaar gehusseld. Wink

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 10 juli 2005 02:06 AM
  [ # 124 ]

Dank je Wink ......ik geloof dat Halbe de Meer net een EXACT dezelfde TD heeft binnen gekregen toen ik de mijne had gekocht.

Die metaalrode met bijna 3 ton bedoel ik dus.
Ik zag dat op Autotrader staan (*net binnen*)

Anders kan ik het niet verklaren, want toen ik deze daar weghaalde, was de advertentie van mijn TD eraf gehaald. Wink

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 10 juli 2005 09:35 PM
  [ # 125 ]

Zo…..ik vernam net uit wel zeer ingelichte kringen Laughing ....dat mijn Tzd-turbo alweer verkocht is Wink

En die metaalrode TD is inderdaad een andere auto, met een ton meer aan km’s. Cool

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 09 augustus 2005 03:09 AM
  [ # 126 ]

Re: Gespot ...

M&M schreef:

Sorry Bram , niet naar je getoetert Laughing

Vanavond op de N205 richting Haarlem rond 20.40 heb ik je gespot , Xantia zag er prima uit ... de C5 die voorbij kwam zeilen nabij de stoplichten was ik dus , jij ging richting Haarlem en ik richting Utrecht , was met m’n wederhelft aan het kletsen dus vond het niet gepast om te toeteren of iets dergelijks , krijg je gelijk weer te horen waarom dat moet Rolling Eyes  Wink

Groet,

Menno.

Ha ha….ik dacht nog….had ik die HDI 110 pk van renz maar bij me gehad Twisted Evil ....ik dacht al toen ik je zag (de C5 dan) ...het zal menno toch niet zijn ? Laughing

Hij was net gewassen ja….enne, de poetsjongen komt volgende week vrijdag weer thuis….die gaat gegarandeerd die HDI doen….en die staat meestal voor die van mij Mr. Green
(als je voelt wat ik bedoel)

P.S.
Oh ja….ik schrik nooit van een toeterende C5 Cool  Wink

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 09 augustus 2005 03:19 AM
  [ # 127 ]
M&M schreef:

Hij glom prachtig Bram ... mooie aparte kleur voor een Xantia Very Happy

Even OT : Hoe hard mag je eigenlijk op de N205 ( ik ga altijd uit van 100 ? ) , maar rij nog wat harder Surprisedops:

100 volgens mij…maar ik heb met de Tzd-turbo een keer daar de 170 aangetikt Twisted Evil
Mooi stuk…..geen enkele flitser kan zich daar verbergen…..alleen stond er van de week een halve zool op het middenstuk geparkeerd (priveauto bleek het te zijn, die zeker stuk was)...iedereen ging daar VOL in de remmen.

Ik ook…..en dan foeteren allemaal…wat een Eikel Rolling Eyes

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 09 augustus 2005 03:26 AM
  [ # 128 ]

Re: Gespot ...

Bram schreef:

Hij was net gewassen ja….enne, de poetsjongen komt volgende week vrijdag weer thuis….die gaat gegarandeerd die HDI doen….en die staat meestal voor die van mij Mr. Green

Poetsjongen Confused: , moest effe nadenken maar ik begrijp hem Laughing

Over poetsen gesproken, ik ga mijn Xantia ook maar eens poetsen er zitten overal zwarte handdrukken op, een overblijfsel van de d-riem wissel Confused

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 12 augustus 2005 09:03 PM
  [ # 129 ]

Zo…..vanochtend met m’n TD bij Chyparse geweest.

Er moest een nieuwe hoogteregelaar in (achter) die zat helemaal vast.

Nieuwe comfortbollen achter en 2e hands bollen voor…en allen opgeboord.

Goh….het lijkt nu wel een DS…...heerlijk soepel veren weer. Smile

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 12 augustus 2005 09:07 PM
  [ # 130 ]
M&M schreef:

Ja idd een prima stuk voor lekker doorrijden Cool

Ja….en ook zo’n prima stuk voor een bon is de weg ernaast, de nieuwe A5 ! Shocked
Kreeg hem vanochtend binnen, 50 euro !.....had er 144 gereden en je mag er 120. Confused

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 12 augustus 2005 09:39 PM
  [ # 131 ]

Boeven staan idd vaak op de a5….je kan daar makkelijk 400km/h Evil or Very Mad

doen ze 100 meter naast die racebaan toch ook?

Ik wilde laatst nog een 747 bijhouden….verloren Rolling Eyes

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 12 augustus 2005 11:06 PM
  [ # 132 ]

hehehehe..ga terug naar je eigen forum Evil or Very Mad

Wink

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 13 augustus 2005 12:21 AM
  [ # 133 ]
René van Maren schreef:

Ja….laten ze maar gaan staan flitsen bij de Zwanenburgbaan Twisted Evil

Kassa,.....zakken vullen ! Smile

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 13 augustus 2005 02:49 AM
  [ # 134 ]
Bram schreef:
René van Maren schreef:

Ja….laten ze maar gaan staan flitsen bij de Zwanenburgbaan Twisted Evil

Kassa,.....zakken vullen ! Smile

Dan gaan ze de luchthavenbelasting zeker nog duurder maken!  Crying or Very sad

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 25 augustus 2005 04:23 AM
  [ # 135 ]

Sorry…..maar ik heb gewoon (nog) geen vragen over mijn Xantia TD….hij rijdt en alles werkt….kortom, een vrij *saaie* auto Laughing

Vandaar dat hij wel weer snel zal wegzakken op dit forum, TENZIJ ik ooit een juweeltje van een BX tzd-turbo (berline) zou vinden met minder dan 2 ton op de teller (NAP uiteraard)...met i.g.st. verkerende & werkende Airco, geen olie of LHM lekt….en hem zo kan omruilen voor deze Xantia.

Maar dat kun je wel vergeten natuurlijk. Surprisedops:

Wat doet dat afkicken van een BX zeer zeg…..Phoeeh. Cool

Profiel  

9 van de 14
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook