Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ach, je moet een beetje geluk hebben. De Dynamo van de serviceauto begaf het op de terugweg bij Utrecht in een lange bocht naar links. Gelukkig merkte ik dat er iets loos was, en met alles uit haalde ik Leiden gewoon zonder problemen. De volgende dag de auto in Abbenes zetten ging niet zonder slag of stoot, maar met een extra accu, startkabels maar geen gereedschap is dat zonder noemenswaardige problemen gelukt.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik heb reactie van het bedrijf met de composites. Als er genoeg animo is, kan de prijs ongeveer teruggebracht worden tot 1750,- inc BTW per deel, dan gaat het om de volgende delen.
Motorkap
Voorschermen Links + Rechts
Alle vier de portieren
Achterklep
Ik heb er eigenlijk niet aan gedacht te vragen naar bumpers (van de s2) maar dat kan natuurlijk ook, zou ook dezelfde prijs zijn.
Voor de meeste mensen wat teveel geld, denk ik.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Buiten dat.
Je hebt drie verschillende soorten voorschermen,
drie verschillende soorten achterdeuren.
Of gaat het hier dan alleen om de serie 2 berline?
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Dit gaat om een enkel type ja, en ik ging uit van s2 berline. Maar ja als er twintig smalspoor rijders zijn… dan kan het natuurlijk ook.
Ik zie het niet gebeuren hoor, maar ja als ik groot ben en het kan betalen doe ik ‘t wel.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
sans-pareil schreef:Ik zie het niet gebeuren hoor, maar ja als ik groot ben en het kan betalen doe ik ‘t wel.
zelfs dan zou ik het niet doen.
CX GTi Turbo 2 - All Black
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja, maar jij wilt dan ook gewoon een langzame rijdende, snel roestende CX, en ik wil een snel rijdende, langzaam roestende CX.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
ach hij is snel genoeg, ik had laatst in ieder geval weer aanspraak van in blauw gekleedde heren…....
en je vergeet: mijn CX is op een goede manier behandeld, dus die zal zo snel niet meer roesten
CX GTi Turbo 2 - All Black
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Nooit snel genoeg.
Ik heb vandaag mijn toerenteller maar weer eens aan de gang gekregen, aangestuurd door de VEMS. Best handig zo’n ding. Ik begin te begrijpen wat er met mijn verbruik aan de hand was…
De turbodrukmeter wordt wat ingewikkelder zo te zien. Ik heb een originele map sensor opgezocht, maar dat ding geeft nou niet echt een eenduidig signaal af. Eens verzinnen hoe ik dat ga doen.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Nou maar eens een kleine update vwb het wagenpark.
1. De Prestige.
Geen verandering. Mijn medesleutelaars zijn veel te druk met hun vrouwen zwanger maken en vooral alle gevolgen van dien schijnen tijdsverslindend te moeten zijn. Hoe dat prioriteit kan hebben boven het sleutelen aan de prestige? Ik heb geen idee, maar opschieten doet het in ieder geval niet.
2. De Gti
Staat dus in FR. Het is wachten totdat er ruimte in de werkplaats is geloof ik, dan wordt er vollop aan begonnen.
3. De SV
Zoals gezegd, de toerenteller doet het. Dat is heel fijn. Voor de rest brak mijn uitlaat weer eens op vridjag ochtend dus die heb ik op vridjagmiddag maar weer snel in elkaar gelast. Nou kan ik totaal niet lassen, dus het lijkt nergens naar, maar ‘t is wel dicht en vast. Ik zou bijna roepen dat er een verbetering in mijn lasvaardigheden is opgetreden, maar daar ben ik niet helemaal van overtuigd.
Voor de rest ben ik nog in afwachting van de 900nm koppelling die via gsm uit Canada komt. Die is noodzakelijk om het nieuwe blok uit te balanceren voordat John zijn magie gaat uitvoeren. Als dat klaar is gaat de SV voor de grote update van de weg. Dan komen de gsm short-shfter, de hydraulische koppellingsbediening, de gerviseerde ABS fusees, ADA’s en ABS computer er in.
Verder ben ik dus een beetje aan het kijken naar koolstofvezel carrosserie delen. Dat kan allemaal, maar ‘t is prijzig. Komt gewoon echt op 1500-2000 inc BTW per deel, meer als de oplage nog kleiner is. Dat is dus leuk voor ooit.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
De GTi gaat deze week naar binnen.
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Cool. Fijn dat alle quads enandere landbouw landbouwwerktuigen opgehaald zijn. .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004
- C1 Ambiance
- CX Gti
Uhum, tsja… Ik weet uit eigen ervaring hoeveel tijd dit kost en dan bedoel ik niet het sleutelen…
Daarom kom ik te weinig toe aan sleutelen
sans-pareil schreef:Nou maar eens een kleine update vwb het wagenpark.
1. De Prestige.
Geen verandering. Mijn medesleutelaars zijn veel te druk met hun vrouwen zwanger maken en vooral alle gevolgen van dien schijnen tijdsverslindend te moeten zijn. Hoe dat prioriteit kan hebben boven het sleutelen aan de prestige? Ik heb geen idee, maar opschieten doet het in ieder geval niet.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Schandalig, ga je schamen. Het zou verboden moeten worden!!
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Vlak voor de Citromobile had ik de SV nog op brug om even olie te wissellen, en toen ontdekte ik wat gaatjes in de dorpels. Die zijn dus maar gelijk weer even dichtgelast, maar zo zie je maar, elke CX moet er aan geloven.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
is ie nu al een keer goed volgespoten?
CX GTi Turbo 2 - All Black