Totaal aantal Berichten: 1155
- C5 2.0 16v Comfort
Mensen,ben d’r klaar mee.
Auto gaat binnenkort naar de sloop,mocht er mensen zijn die nog iets nodig hebben,laat het me weten.
Wagen heeft nieuwe veerbollen en remblokken voor.
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 6168
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Waarom dat dan? Is het zó erg?
- C5 2.0 16v Comfort
Ik heb geen zin meer om in deze BX te investeren,het is het gewoon niet waard om er meer geld in te steken.
Leiding die ik vernieuwd had lekt weer,rest leidingen moeten ook vernieuwd worden,moet een nieuwe voorruit in,rondom schade,voorbanden versleten en slijten scheef af,achterklep in andere kleur en dan de roest: kofferbak is aan de onderkant dermate slecht dat er nog veel meer laswerk aan zit te komen,dacht eerst dat het wel mee zou vallen…......,moet realistisch zijn,het heeft geen zin om veel te investeren en ‘m volgend jaar alsnog naar de sloop af te voeren.
Beter ten halve gekeerd,dan ten hele gedwaald,het is niet anders.
Naar het schijnt zouden mijn remblokken bijna versleten zijn ... en ik lees dat de jouwe bijna nieuw zijn .
Als je het zou zien zitten ben ik wel geïnteresseerd
Maar zorg eerst maar dat je er geen spijt van krijgt
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Jammer maar helaas… Bleu Olympe was al zo zeldzaam!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 11791
- Xantia TD SX
Misschein iets voor een sloopmeeting? Of voor het clubmagazijn, aangezien Bleu Olympe plaatwerk niet aan de bomen groeit?
Wel erg vervelend dat er zo weer een BX aan zijn einde komt, maar laten we dan vooral proberen er zo veel mogelijk andere mee op de weg te houden
Hopelijk vind je gauw weer een andere leuke BX!
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Plaatwerk?
rondom schade
Ich bin ein Breaker
- C5 2.0 16v Comfort
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Begrijpelijk, maar zeer zonde.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
klaas…. denk er rustig nog een nachtje over na! maak geen over haastige beslissingen!
Sloop is zonde in mijn ogen, je was zo lekker op dreef! Laat hem lekker even een week in de hoek staan
verder, mocht je dan alsnog besluiten hem te “verweideren” , welke roest onder de kofferbak? wat nog meer? (roest)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 492
- 2CV 2cv6
- AX AX 1.1i SPOT
Ik schaar me onder de mening van Daan, altijd een nachtje overdenken. Al is het wel een rot lijstje..
Ja, wielen is gewoon “slijtage” dat soort kosten heeft elke auto, voorruit: hoe kritisch is het? Ik heb 2 auto’s die APK-gekeurd zijn met scheur.
De rest is idd problematisch
2CV 1985
- C5 2.0 16v Comfort
McDean schreef:klaas…. denk er rustig nog een nachtje over na! maak geen over haastige beslissingen!
Sloop is zonde in mijn ogen, je was zo lekker op dreef! Laat hem lekker even een week in de hoek staan
verder, mocht je dan alsnog besluiten hem te “verweideren” , welke roest onder de kofferbak? wat nog meer? (roest)
Nou,heb er al over gedacht,en ga toch nog een keer proberen om ‘m door de APK te slepen.
Eigenlijk heb ik er al teveel tijd inzitten,al dat laswerk enzo.
Roest zit vooral aan de onderkant van de kofferbak langs de naden en voor is het binnenscherm links voorzien van een kijkgat,maar dat zijn geen apk afkeurpunten,heb ik me laten vertellen…
Eerst moeten die Kl*te leidingen er goed onder….,voor 6 Mei moet alles klaar zijn.
- Xantia TD SX
Nog beter: de BX krijgt weer een kans!
Dat is wel weer net zoveel karakter tonen als de BX in kwestie
Derk
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- C5 2.0 16v Comfort
Penny Lane schreef:Nog beter: de BX krijgt weer een kans!
Dat is wel weer net zoveel karakter tonen als de BX in kwestie
Derk
Ja,ik reageerde een beetje voorbarig vanmiddag…..
- Xantia TD SX
Ik ken het gevoel: ik ben na in korte tijd ettelijke 100en euri in de Breek te hebben gestoken er ook al eens goed zat van geweest. Nu met de verbouwing ervan vind ik ‘r al weer helemaal leuk
Nou ja: we staan achter je (dus stel je spiegels nog even… )
Derk