Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Ai dat is prijzig!
Remblokken is zelf nog wel te vervangen. Kijk maar eens op mijn site.
Ik heb nog een eindemper liggen voor een 1.6 16V.
Interrese?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
GWHENDRIKS2 schreef:Ai dat is prijzig!
Remblokken is zelf nog wel te vervangen. Kijk maar eens op mijn site.
Ik heb nog een eindemper liggen voor een 1.6 16V.Interrese?
ja, dat moet wel lukken denk ik. Voor vervangen heb ik 7 maanden terug gedaan en dat ging ook goed. Voor achter moet dan denk ik ongeveer hetzelfde verhaal zijn. De remblokken zullen alleen wat kleiner zijn.
Verder zit ik er dan gelijk over te denken om een remus oid onder te gooien. Die zag ik op internet staan voor 189 euro.
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik denk dat het een normaal bedrag is voor deze werkzaamheden, dat neemt natuurlijk niet weg dat het een hoop geld is.
Toen ik mijn d-riem gedaan heb was ik alleen al ruim 500 euro voor onderdelen kwijt, daar zat nog wel wat korting op
riem + spanrol, voorschijven + blokken, multiriem, olie + filter, kvs.
Bij jouw komt daar dan nog een (dure) einddemper bij + al het werk.
Arjan Verkade schreef:Ik denk dat het een normaal bedrag is voor deze werkzaamheden, dat neemt natuurlijk niet weg dat het een hoop geld is.
Toen ik mijn d-riem gedaan heb was ik alleen al ruim 500 euro voor onderdelen kwijt, daar zat nog wel wat korting op
riem + spanrol, voorschijven + blokken, multiriem, olie + filter, kvs.
Bij jouw komt daar dan nog een (dure) einddemper bij + al het werk.
ja, je hebt gelijk. Sinds ik de auto heb, heb ik nog geen reparaties gehad afgezien van de koppakking en de kachelradiateur. Ik laat het sowieso doen, maar er komt iig geen standaard demper meer op! Heb al gezegd dat ik zo’n sportdemper wou hebben en hij ging kijken wat erop past… wil niet zo’n herrie maker, maar meer zo’n remus/sebring iets.
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
r1Ch schreef:Arjan Verkade schreef:Ik denk dat het een normaal bedrag is voor deze werkzaamheden, dat neemt natuurlijk niet weg dat het een hoop geld is.
Toen ik mijn d-riem gedaan heb was ik alleen al ruim 500 euro voor onderdelen kwijt, daar zat nog wel wat korting op
riem + spanrol, voorschijven + blokken, multiriem, olie + filter, kvs.
Bij jouw komt daar dan nog een (dure) einddemper bij + al het werk.ja, je hebt gelijk. Sinds ik de auto heb, heb ik nog geen reparaties gehad afgezien van de koppakking en de kachelradiateur. Ik laat het sowieso doen, maar er komt iig geen standaard demper meer op! Heb al gezegd dat ik zo’n sportdemper wou hebben en hij ging kijken wat erop past… wil niet zo’n herrie maker, maar meer zo’n remus/sebring iets.
let erop dat je bij een sebring. Een verloopstuk nodig hent!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
GWHENDRIKS2 schreef:r1Ch schreef:Arjan Verkade schreef:Ik denk dat het een normaal bedrag is voor deze werkzaamheden, dat neemt natuurlijk niet weg dat het een hoop geld is.
Toen ik mijn d-riem gedaan heb was ik alleen al ruim 500 euro voor onderdelen kwijt, daar zat nog wel wat korting op
riem + spanrol, voorschijven + blokken, multiriem, olie + filter, kvs.
Bij jouw komt daar dan nog een (dure) einddemper bij + al het werk.ja, je hebt gelijk. Sinds ik de auto heb, heb ik nog geen reparaties gehad afgezien van de koppakking en de kachelradiateur. Ik laat het sowieso doen, maar er komt iig geen standaard demper meer op! Heb al gezegd dat ik zo’n sportdemper wou hebben en hij ging kijken wat erop past… wil niet zo’n herrie maker, maar meer zo’n remus/sebring iets.
let erop dat je bij een sebring. Een verloopstuk nodig hent!
dat zoeken ze bij de garage maar uit hoe ze dat ding eronder krijgen… ik ga dat zelf natuurlijk niet doen.
Nou, velgen zijn binnen iig.. toch nog mooi voor 2 mei!
Vanmiddag wordt de vervolg afspraak gemaakt voor apk e.d. Hierbij komt er na alle verwachting een Sebring uitlaat onder te hangen.
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Nou ik ben echt benieuwd wat voor velgen je hebt gekocht! Heb zin in citromobile
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
mafkeessss schreef:Nou ik ben echt benieuwd wat voor velgen je hebt gekocht! Heb zin in citromobile
Op het eerste gezicht zagen de nieuwe 17’ers er niet verkeerd uit!
Vervolg afspraak is ook gemaakt trouwens… en dat wordt krap voor citromobile!
De afspraak staat voor 29 april en in de loop van de dag kan ik hem op 1 mei weer ophalen . Tevens komt er een sebring uitlaat onder te hangen, deze was niet goedkoop, achja… Ook hebben die oenen mijn K&N filter eruit gehaald en zo’n standaard er weer in geplaatst!
Chef werkplaats zei dat ik een nieuwe krijg, misschien wel een open luchtfilter?
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Heb je er géén sticker opgeplakt. Van een waarschuwing dat het een K&N filter is!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Wat een sukkels zeg! Maarja helaas hebben ze er allemaal niet zoveel verstand van!:S
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
GWHENDRIKS2 schreef:
Heb je er géén sticker opgeplakt. Van een waarschuwing dat het een K&N filter is!
wel de K&N sticker, maar niet die van “Do not remove” oid… die was ik kwijt geraakt
Let je bij je achterremblokken op dat je de handremkabel nog terug moet stellen
K&N-filter laat de gemiddelde monteur volgens mij gewoon zitten hoor? Of er moet echt iemand aan gesleuteld hebben die het verschil niet weet tussen orgineel en K&N…
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik zeg altijd gewoon wat er gedaan moet worden, dan wordt het filter ook niet vervangen.
Interieurfilter dat doe ik gewoon zelf, dat scheelt dan ook weer.
Overigens is mijn GREEN AIR filter zo fel groen als je dat niet opvalt dan mankeert er echt iets aan je ogen