Het acculaadstroom lampje van de sport werkt niet meer, ook niet na vervanging van twee nieuwe lampjes. Na indrukken van de controletoets branden de ander lampjes wel maar ook hier het laadstoom lampje niet. Alles werkt voor de rest gewoon en de accu laad ook nog gewoon op. Iemand tips waar ik het beste kan gaan zoeken (bedrading, aansluitingen of misschien dashboard zelf)?
printplaatje waar de lampjes in zitten?
Re: laadstroomlampje
mvbbx schreef:Het acculaadstroom lampje van de sport werkt niet meer, ook niet na vervanging van twee nieuwe lampjes. Na indrukken van de controletoets branden de ander lampjes wel maar ook hier het laadstoom lampje niet. Alles werkt voor de rest gewoon en de accu laad ook nog gewoon op. Iemand tips waar ik het beste kan gaan zoeken (bedrading, aansluitingen of misschien dashboard zelf)?
Het laadstroomlampje hoort alleen met stilstaande motor op motorcontact te branden, en voor zover ik uit het schema (van een GT, maar dat scheelt niet zoveel, onderdeelnummering is anders maar dit deel v/h schema is gelijk) kan aflezen gaat het helemaal niet via de testknop. Mogelijk een kapot lampje; leeftijd van de lampjes gaat je wel parten spelen denk ik.
Overtuig jezelf met het (GT) schema op
Ich bin ein Breaker