Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
En kregen we niet ok nog een nummer van 2004??? Rolling Eyes
Klopt, er zouden 7 nummers moeten verschijnen in 2005.
Ik geef ze het voordeel van de twijfel. Economisch zijn het denk ik voor de bladen ook zware tijden. Als er bezuinigd gaat worden zijn het toch vaak abonnementen die opgezegd gaan worden.
Ik vind het een leuk blad, en zou het een verlies vinden als het zou verdwijnen. Dan maar een jaargang wat minder nummers, al klopt het niet helemaal natuurlijk!
Jeroen
Nou ik heb direct bij het uitkomen van blad 50 een abbonnement aangevraagd. Dit is bevestigd via de mail maar ik heb tot op heden nog geen acceptgiro mogen ontvangen. Ik wacht het maar geduldig af maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die het opzeggen.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
r.kerstens schreef:Ik ga maar eens frans leren lezen en overstappen naar o.a. Citropolis.
Bij Citropolis hebben ze half jaren 90 proeven gehad met engelstalige en Nederlandse uitgave’s, ik zeg probeer het eens opnieuw !!
Of Citroexpert ga een samenwerking aan.
Pas weer een Citropolis gekocht. Maar ..........., Citropolis en anderen halen het niet bij CitroExpert. In de Franse bladen mag alleen over oude Citroëns geschreven worden. CitroExpert behandelt alles, van oud tot het laatste nieuws. Voor ieder wat. Kwalitatief staat CitroExpert ook op eenzame hoogte met papier, foto’s, lay-out en afwisseling.
Het zou alleen wat VAKER moeten verschijnen !
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Het is tegenwoordig toch ook zo dat je niet meer per jaar betaald maar per 6 nummer?
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
zandvoorta schreef:Het is tegenwoordig toch ook zo dat je niet meer per jaar betaald maar per 6 nummer?
Nou dat is schiterend….... Citroexpert vanaf nu in 2005 een maandblad dus
- BX 14E
- C1 C1 Selection
r.kerstens schreef:zandvoorta schreef:Het is tegenwoordig toch ook zo dat je niet meer per jaar betaald maar per 6 nummer?
Nou dat is schiterend….... Citroexpert vanaf nu in 2005 een maandblad dus
Het hoeft niet meer binnen een jaar, je betaald voor 6 nummers, kunnen ze dus best 2 jaar over doen
Nissan X-Trail ‘17
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
zandvoorta schreef:Het hoeft niet meer binnen een jaar, je betaald voor 6 nummers, kunnen ze dus best 2 jaar over doen
Ik heb toch iederjaar een abonnement betaald, maar dat is eigenlijk ook niet mijn discussie.
Het zou gewoon fijn zijn dat er een beetje regelmaat in komt, en niet moeten afwachten tot de Citroexpert ooit weer eens een keer in de bus valt.
.
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
Ja sorry ik blijf me erin vast bijten , ik wil voordat ik op vakantie ga nog graag een nieuwe hebben .
Deze mail naar Citroexpert gestuurd, ik wacht op een reactie;
Beste CitroExpert,
Het is nu zondag 17 juli en ik heb nog geen nieuwe Citroexpert ontvangen, we zitten nu dus half juli en ik heb 1 blad ontvangen
in 2005 dit is inclusief de uitgave wat in 2004 eigenlijk nog “missing” is.
Op een paar weekjes kijken we niet het blijft tenslotte een liefhebbersblad maar wordt nu toch wel te gek, het wordt al structureel
volgens mij.
Dit gaat toch echt abonnees kosten, het lange wachten bederft op een gegeven moment het leesplezier.
Het is toch een 2 maandelijkse uitgave ??, vanaf nu een maandelijkse uitgave voor 2005 ??? om het aantal te halen.
Ik vind het zeer zonde dat een blad zoals Citroexpert op deze manier er onderdoor gaat.
Vat dit niet persoonlijk op, ik ben gewoon bezorgd, nogmaals ik beleef veel leesplezier aan het blad.
Een beetje regelmaat is toch zeer wenselijk, niet te hoeven wachten tot ze “ooit” weer in de bus valt.
Ik hoop snel weer iets te kunnen lezen op Citroën gebied.
Met groet en een fijn weekend.
Ron Kerstens
Totaal aantal Berichten: 592
- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Ron, heb je uberhaupt al ooit reactie gehad op een van je mails/brieven???
Als dat wel zo is, neem ik aan dat je ze post.
"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"
Lijkt een beetje op de gang van zaken bij het muzikantenblad Bass Magazine
Een prachtig initiatief, een prachtig blad en een enthousiaste doelgroep. Helaas na 3 jaar van 3 uitgaves per jaar (ipv de beoogde 4/jr) is het blad kort geleden overleden wegens niet rendabel.
Heel jammer
Kennelijk heeft dit soort bladen het huidige getijde niet mee.
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Dit staat op hun site:
CITROExpert is een tweemaandelijkse uitgave van CITROExpert B.V.
Dan mis ik toch al een aantal dit jaar
Nissan X-Trail ‘17
er is nog geen echte DIT jaar uitgekomen
De 50e editie is eigenlijk nog nummer 6 van 2004…..
Hebben ze een gecombineerd-nummer van gemaakt.
Ma heeft het abo opgezegd. Koop ze wel los in de winkel!
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
punky schreef:Ron, heb je uberhaupt al ooit reactie gehad op een van je mails/brieven???
Als dat wel zo is, neem ik aan dat je ze post.
Zeker de reactie post ik ......
Ik vind ook dat het verschijnen van de laatste CitroExpert’s te onregelmatig is.
Maar wat betreft CitroExpert nr 49 (nr 6 van de 9de jaargang): deze is wel degelijk uitgekomen, dit moet ergens in maart van dit jaar geweest zijn.
Nummer 50 is dus wel degelijk nummer 1 van de 10de jaargang.
Op de cover van nr 49 stond een deel van een groene CX GTI.