onlangs de knop voor de cruisecontrole gevonden (denk ik) . middenconsole met witte pijl met een autotje in ?
het lampje brand maar wat ik ook probeer met het hendeltje ,er gebeurt niks . tips ? wat loop ik best na ? en waar vind ik de juiste zekering ?
ct turbo ‘98 . dank !
Ha Marnix,
Je hebt iig de juiste knop te pakken! [Wervende modus aan] En als je lid wordt van de Nederlandse XM club, zie je in het volgende nummer hoe je problemen met de cc van de XM kunt oplossen. [/Wervende modus uit] Waar de zekering zit, durf ik je overigens niet te zeggen…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Beetje vaag want de zekeringenlijst (in mijn boekje) geeft geen zekering voor de cc. Maar het zal echt wel gezekerd zijn…
Tja, het kan ook een van de sensoren onder de koppeling of rempedaal zijn… Ken het artikel uit het vorige clubblad niet uit m’n hoofd ops:
Citroën XM turbo ct
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
bedankt voor het aanbod Arjan ! maar ik ben al lid van een autoclub deze: http://www.bsca.be/indexpagina.html
Graag gedaan! Is je XM ook al gecustomized?
Citroën XM turbo ct
Arjan, nog niet gecustomized nee , ik vond de xm altijd al heel mooi zoals hij is .
mischien de achterwielen gedeeltelijk bedekken en de motorkap mocht wel doorlopen tot net boven de lichten , en een type 1 spoiler en ...
bedankt voor de tips en de linkl Niels .
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
marnixm schreef:bedankt voor het aanbod Arjan ! maar ik ben al lid van een autoclub deze: http://www.bsca.be/indexpagina.html
Waar zit die club ?, mijn dame wil ook gewassen worden…...