Ik zit met het volgende;
De voorste motorsteun van m’n BX 14 is best wel gaar. (links op de foto)
En ik heb nog een motorsteun liggen van een Peus 205 die nog best wel goed is. (rechts op de foto)
Is het mogelijk om die rubbers er op de een of andere manier eruit te persen?
(en dan weer 1’tje erin persen natuurlijk )
En zou elke garage dat dan kunnen? :
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
In principe kan elke garage die een pers heeft dat voor je doen, en een enigzins fatsoenlijke garage heeft een pers.
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:In principe kan elke garage die een pers heeft dat voor je doen, en een enigzins fatsoenlijke garage heeft een pers.
Oh, da’s mooi!
Dan kan ik ze morgen even lopend wegbrengen.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Behalve een pers heb je ook een mal nodig omdat je anders het rubber aan puin perst. Ik heb daarom maar even zo’n malletje gemaakt op de draaibank.
Schijt aan originaliteit.
Aan de andere kant, als je zo’n rubber los bij de Brezan oid besteld kost je dat ook absoluut de kop niet en scheelt het je een hele hoop moeite.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik had nog een goed (en massiever) rubber liggen van het Peus blok.
Dat is een paar dagen geleden in de BX steun geperst.
En momenteel staat de steun lekker in de verf. (1x raden welke kleur )
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90