2 van de 2
 < Vorige 1 2

Opendak perikelen!
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 13 juli 2005 03:55 AM
  [ # 16 ]
ZX1.4i schreef:

Blijft een duur geintje €550 Shocked

Ik heb weleens staan kijken naar de schuifdakjes bij de Halfords, die kosten incl. montage echt niet zoveel, ja de duurste komt in de buurt. Is het wellicht niet goedkoper om er een groter open dak erin te laten monteren. Ok, de Halfords dakjes zullen wat kwaliteit betreft minder zijn dan een Webasto, maar was je van plan om je ZX nog 10 a 15 jaartjes te blijven rijden?

Denk niet dat ik er nog zolang ik blijf rijden, verkopen doe ik um echter niet. Als ik dat doe moet ik namelijk m’n pa terugbetalen…..  Wink  Auto was destijds cadeautje van pa… Daarbij, wagen heeft heel vaak in de garage gestaan omdat ik een leasebak had.

Maargoed wat dakje betreft, ik geef gewoon de voorkeur aan kwaliteit. En ik heb het “probleem” dat ik een large formaat open dak heb van webasto. Daar kan je niet zomaar een ander dak inzetten.

Kwacht even tot vrijdag af, dan weet ik of ik weer een goeie job heb en kan ik me dat dak wel permiteren.
Wink

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 13 juli 2005 04:05 AM
  [ # 17 ]
gompy58 schreef:

Denk niet dat ik er nog zolang ik blijf rijden, verkopen doe ik um echter niet. Als ik dat doe moet ik namelijk m’n pa terugbetalen…..  Wink  Auto was destijds cadeautje van pa… Daarbij, wagen heeft heel vaak in de garage gestaan omdat ik een leasebak had.

En je hebt er met veel plezier en liefde eraan gesleuteld, ja dan word wegdoen wel heel moeilijk Wink

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook