Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Waarschijnlijk integreert de toerenteller over de pulsen die hij krijgt, dus hij laat zien hoeveel hij gemiddeld binnenkrijgt. Meer pulsen per seconde = hoger gemiddelde. Met een correct weerstandje kun je dit wel halveren denk ik ja…
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
walther259 schreef:nou , het ding van Andrew is een heel printplaatje vol, net iets meer dan een weerstandje
Zal allemaal best, maar mijn aanpaste toerenteller ( met 10 cent weerstand) doet het anders perfect! afwijking van 1% Voor een dubbeltje
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
bogaard77 schreef:Ja. maak jij ff een foto van die weerstand zodat we zien waar die moet en geef de waarde op! ( of de kleurcode)
Dan moet ik m’n halve dash uit elkaar gaan halen… heb je een halfjaartje?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Die weerstand,komt die niet tussen de puls draad?
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Neen, zeker niet. Die weerstand moet IN de toerenteller op de bestaande printplaat gesoldeerd worden, maar ik heb hier geen los voorbeeld en geen tijd om mijn sm hiervoor te slopen
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
waterman771 schreef:bogaard77 schreef:Ja. maak jij ff een foto van die weerstand zodat we zien waar die moet en geef de waarde op! ( of de kleurcode)
Dan moet ik m’n halve dash uit elkaar gaan halen… heb je een halfjaartje?
4 of 5 schroefjes.
Das toch geen half jaar werk?
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nee, maar als je een huis aan het verherbouwen bent heb je nergens tijd meer voor hé
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
waterman771 schreef:Nee, maar als je een huis aan het verherbouwen bent heb je nergens tijd meer voor hé
Succes! Ben ik ook mee bezig.
de nieuwe ramen en deuren staan er al in.
Gisteren op de sloop naar zo’n draadbundel gezocht. De BX die daar stond was niet meer herkenbaar als 1600/1800 of 16 v. Moet er aan de stekker een dikkere zwarte en 2 dunnere draaden zitten?
Thanks!
De draadbundel komt van de ontsteking van een oud model bx 16/19, de sensor kan je van iedere xantia 1600/1800 of 16 v af halen.
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dat klopt niek.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Ik heb mijn draadbundel zelf gemaakt.
Het zijn BOSCH stekkers die er op zitten.
Juist goed de kleuren volgen.
De dikkere is de massa.
Ok thanks! Morgen nog eens kijken bij die BX op de sloop.
Anders wellicht op citromobile komend weekend.
Ik zie zeker voordelen in het ombouwen naar een electronische opnemer. Maar als ik het goed begrijp wordt er niets met de vacuum vervroeging gedaan. Is dit niet nodig?? als ik de doc erop nasla praat je toch over zo’n 5 deg.
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Geen enkele sm heeft vacuum verVROEGING. Alleen een Injectie én een automaat hebben vacuumVERLATING. Die unit kun je perfect missen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Is de rotor eveneens van de renault 25 v6 met de PRV motor?
thx!
waterman771 schreef:Nee….nee… nee…
Renault 25 V6, met de PRV motor…..