Mechuccio schreef:Oei das vervelend David!
Ik hoop dat het overgaat met je rug, ik heb jaren geleden last gehad van een afgeknelde zenuw tussen 2 wervels en je kunt niets gewoon. Rugpijn is echt een van de vervelendste dingen.
Maar goed, hou je taai en ik hoor/zie wel wanneer je in staat bent voor een robbertje sleutelen. Ik heb er nou ook niet zo’n haast mee om nu lekker in de sneeuw te gaan stoeien met een versnellingsbak
Over 3 maanden zal het weer iig weer een stuk warmer zijn mag ik veronderstellen.
Ola,
Nou, wbt de rug, die zal chronisch van zich laten horen bij tijd en wijle. Slijtage door slecht onderhoud zeg maar… Ben inmiddels 2,5 maanden in reguliere dienst heringetreden en inmiddels ook weer verder met de zx dus. Koppeling probleem: weg. Enkel wanneer ik wat bochtjes rechts flink heb doorgetrokken komt het euvel even naar boven, verdwijnt dan ook weer kort daarop. Toch olie? Verder ligt het aangrijppunt weer middenin en slipt hij nooit, noch bonkt hij. Enkel een andere bonk manifesteert zich, maar dat in andere draadje.
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92