ik heb gisteren even naar haar gekeken, stan dan weer niet gezien helaas maar die chromen gril staat erug netjes hoor. erg strake dame nog steeds. ze is onderhand wel af toch?
da’s een verrassing er zit mogelijk nog iets in de pen maar dat laat ff op zich wachten
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
ik ben dol blij, ik heb gisteren iets uber gaafs aangeschaft, of eerder gezegt terug gekocht voor veel meer geld maar ja dat is altijd een risico van iets verkopen en terug willen en eigenlijk intresseerd me dat ook niet veel.
deze Accessoire wilde ik al zo lang maa eindelijk is ie terug in mijn bezit.
ik hou jullie nog ff in spanning maar het zal de look van de auto wel erg ingrijpend gaan veranderen
het maakt het plaatje voor mij helemaal af
Ander type achterspoiler?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
haha als het over terug gekocht gaat denk ik dat ik al weet wat het is.
je hebt het ooit eens verteld. dat je het aan iemand verkocht had. het is op moment donker groen of niet?
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik heb ook al een idee
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Maar mooi is ze zeker!
Toen ik zaterdag met Elmer een rondje over het terrein ging rijden in mijn HY heb ik haar nog zien staan, ze is werkelijk als nieuw!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
zow kleine update op het moment zitten de moderne velgen er weer terug onder omdat de oldschool velgen zijn verkocht.
heb orginele wielen van een willekeurige citroen getest maar die gaven een raar bijgeluid dus er gelijk afgehaald.
en gisteren nog ff z’n top uitgetest nu de rijhoogte weer in orde is en jawel de top is weer inorde 196 km/h op de teller en gps geen afwijking ongeloofelijk en terwijl er eigenlijk niet de juiste bandenmaat op licht nl 175-65-14.
verder heb ik een postard/musketier motorkap gekocht maar het is nog niet zeker of deze er op zal komen
hoe komt het dat je de old skool velgjes verkocht hebt?
De musketier motorkap had ik idd al goed ingedachte dat je die gekocht had. Ik vind zo een kap best leuk grilletje hebben maar die verhoging bovenop hadden ze van mij weg mogen laten.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
De Wolfracejes waren toch echt meer mijn smaak…
Poekoek schreef:De Wolfracejes waren toch echt meer mijn smaak…
Idd.
Maar goed, deze zien er natuurlijk ook niet slecht uit.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Ik vond die blauwe velgen eigenlijk ook een stuk mooier. Btw Stan, die foto’s kunnen volgens mij echt groter. Ik kan me niet voorstellen dat ze in dat formaat van de camera komen.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
zow gisteren heeft de bx weer een nw apk gehad.
helaas niet helemaal zonderkleerscheuren nl:
nw handremkabel
nw ashoes
nw stukje benzineleiding.
ach kunnen we er weer een jaartje tegen.
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
Gefeliciteerd Stan,
Zo te zien geen erg bijzondere punten voor de apk.
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge