Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Zonde dat je niet met de Xsara kon gaan. Maar dat deed de sfeer niet minder om maken!
Nouja binnenkort zie ik hem wel live. de velgen zijn wel erg mooi! maar dat wist je al !
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
thnx voor de reacties! had me petje anders wel afgelaten als ik met xsara was (voor de sommige die dat weten van de meeting )
ben er erg trots op en jeroen en gert zullen de wagen met sebring op zondag 17 mei zien.
xsara meeting
Inderdaad een hele mooie Xsara met hele mooie velgen ,,,ook al ben je nog “jong ” hahahaha een onwijs gave auto ..waar treffen jullie elkaar dan op 17 mei ??? groeten van een oudere xsararijder ,,,
In bezit :
Xsara 1.6 VTR 16v
ID 19b (1971)
in bezit gehad :
CX
GSA X3
Xantia
Re: xsara meeting
tonnyboy2 schreef:Inderdaad een hele mooie Xsara met hele mooie velgen ,,,ook al ben je nog “jong ” hahahaha een onwijs gave auto ..waar treffen jullie elkaar dan op 17 mei ??? groeten van een oudere xsararijder ,,,
van een ander forum, genaamd citrosport.nl. Dit forum heeft een maandelijkse meeting op een parkeerplaats
En thnx voor je reactie!
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
die velgen zijn echt perfect!!! Goeie keuze geweest. Wel echt jammer dat de xsara er niet bij kon zijn gisteren.
Het laat wel weer zien dat je de 5dr xsara’s ook mooi kunt krijgen, al zeg ik het zelf ops: Ik hoop die van mij niet lang meer te hebben, maar toch:P
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Re: xsara meeting
tonnyboy2 schreef:Inderdaad een hele mooie Xsara met hele mooie velgen ,,,ook al ben je nog “jong ” hahahaha een onwijs gave auto .. groeten van een oudere xsararijder ,,,]
Ik voelde me gister als 49 jarige toch ook wel oud bij al die ‘gasten’ waarvan ik met gemak hun vader had kunnen zijn
De gezelligheid was er niet minder om hoor Tonny, ik heb me prima vermaakt ! De jongens raken niet uitgepraat over de Xsara’s
Die velgen zijn echt mooi en maken echt een prachtwagen vd 5 deurs versie samen met die korte dakantenne dat heeft ook wel iets…
Groetjes,
Pieter
C4 Picasso 1.2 Puretech 130 SHINE EAT6 / Pack Lounge / Pack Detection / Pack Park Assist / Pack Safety / Pack leder ‘Claudia Mistral’ / Pack Connect NAV
wederom bedankt! Heb zojuist nog even gebeld voor die elektrische raamschakelaar en daar waren ze nog mee bezig!
Gelijk ook dat rubberen inlegplaatje besteld voor de klapsleutel. Bij mij is alles er al vanaf en ik had gehoord dat die dingen los te bestellen zijn.
Totaal aantal Berichten: 229
- Xsara Coupé 1.6 16v VTR Différence II
en? En?? EN???
Hoe is het afgelopen?
Het was in ieder geval heel tof van je om zonder Xsara
naar Citromobile te komen, en om terug te rijden om ons op te halen!
Nou, kutzooi! Die sebring gaat volgens hun niet passen (had ik hun ook al kunnen vertellen). Er kon een verloopstuk tussen maar dit is niet gebruikelijk zeggen ze, want dan kan die los trillen namelijk en hoor je gerammel. Morgenochtend hoor ik meer. Ik baal zo ontzettend maar ik wil er wel graag een mooie einddemper onder hebben nu!
gr Richard
Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Er moet inderdaad een ring tussen, die kan dan met flink wat cement en een normale klem vastgezet worden. Werkt prima, zo heeft het op die gele van mij ook altijd goed gezeten.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Het verloop stuk kan gaan los trillen :
Word dat dingetje dan niet vastgelast en dan gewoon een klem eromheen?
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Snoekebeest schreef:Het verloop stuk kan gaan los trillen :
Word dat dingetje dan niet vastgelast en dan gewoon een klem eromheen?
Ja zie maar mijn website….. (Hij is later op de pijp vastgelast.)
Richard de mijne zit dus gelast, dus zal hij niet lostrillen….
Dus de sebring kan er onder….
ik vind het wel raar dat ze eigenlijk zeggen, dat het niet kan! Een Sebring eronder zetten
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
ja, ik weet het… maar dit is de garage die garantie gaat geven. Die kunnen ze niet geven als het niet past zonder dingen te doen. Er komt nu een inox (van autostyle) einddemper onder. Hij zegt dat ie hetzelfde eruit ziet en hetzelfde klinkt als een Sebring. Morgen zal de auto dan klaar zijn. Het is trouwens een 102 mm, lekker groot dus
Totaal aantal Berichten: 391
- Xsara 1.4i coupe
Mooi om te horen. en 102 mm is wel ubergroot
Khoop dat het verder goed gaat komen
Xsara 1.4i ‘98 (01/02/2007 - 26/05/2012), TD-PR-15, Blue Mauritius,
kilometerstand bij inruil: 127.330
Jeroen_Xs98 schreef:Mooi om te horen. en 102 mm is wel ubergroot
Khoop dat het verder goed gaat komen
ik ook. Deze uitlaat was trouwens maar een paar euro goedkoper dan de sebring