Xantia 2.0 TCT!!
Prachtige wagen!
Is ook nog laatst van een medeforummer geweest,
die heeft em naar de sloop gebracht
Wij zijn er altijd heel zuinig op geweest maar de eigenaren daarna niet.
Mooie blauwe activa…
Groetjes Martijn.
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Zonde, activa’s verdienen de sloop niet
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
De automaat is inderdaad de LH-LJ-25, degene met het schuifdak. Verder geen uiterlijk verschil.
Grappig trouwens, tikte laatst op h-base per ongeluk PJ-SB-01 in, en kwam toen op een XM 2.0 SX uit. Blijkbaar heeft Citroen een hele serie daar op zijn naam staan.
Ik zal binnenkort eens nieuwe foto’s maken, halve MijnAlbum is onbereikbaar en een Gold-account gaat me te ver, zeker als Google gratis is.
Groetjes Erik!
Jammer dat je zo ver weg woont…
Was misschien wel interesant geweest.
Groetjes Martijn.
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Lampie schreef:De automaat is inderdaad de LH-LJ-25, degene met het schuifdak. Verder geen uiterlijk verschil.
Grappig trouwens, tikte laatst op h-base per ongeluk PJ-SB-01 in, en kwam toen op een XM 2.0 SX uit. Blijkbaar heeft Citroen een hele serie daar op zijn naam staan.
Ik zal binnenkort eens nieuwe foto’s maken, halve MijnAlbum is onbereikbaar en een Gold-account gaat me te ver, zeker als Google gratis is.
Ik rijd in de 84-DV-ZV, en zag laatst op de snelweg de 83-DV-ZV rijden. Zelfde kleur, zelfde motor
(En de 85-DV-ZV en 86-DV-ZV zijn ook XM’s (v6-en))
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Smultie schreef:Lampie schreef:De automaat is inderdaad de LH-LJ-25, degene met het schuifdak. Verder geen uiterlijk verschil.
Grappig trouwens, tikte laatst op h-base per ongeluk PJ-SB-01 in, en kwam toen op een XM 2.0 SX uit. Blijkbaar heeft Citroen een hele serie daar op zijn naam staan.
Ik zal binnenkort eens nieuwe foto’s maken, halve MijnAlbum is onbereikbaar en een Gold-account gaat me te ver, zeker als Google gratis is.
Ik rijd in de 84-DV-ZV, en zag laatst op de snelweg de 83-DV-ZV rijden. Zelfde kleur, zelfde motor
(En de 85-DV-ZV en 86-DV-ZV zijn ook XM’s (v6-en))
Citroën heeft wel meer grote series kentekens op haar naam hoor Wij hebben 08-DR-DD en zo is de 09-DR-DD ook een 2.0 16V, maar dan een break…
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Als ik daarover ook even mag inhaken, de HR-DT-74 (V6 Ambiance) en
HR-DT-73 (V6.24 van forumlid xmrijder) zijn ook gelijktijdig afgeleverd door dezelfde Citroen dealer .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Tjerk schreef:Smultie schreef:Lampie schreef:De automaat is inderdaad de LH-LJ-25, degene met het schuifdak. Verder geen uiterlijk verschil.
Grappig trouwens, tikte laatst op h-base per ongeluk PJ-SB-01 in, en kwam toen op een XM 2.0 SX uit. Blijkbaar heeft Citroen een hele serie daar op zijn naam staan.
Ik zal binnenkort eens nieuwe foto’s maken, halve MijnAlbum is onbereikbaar en een Gold-account gaat me te ver, zeker als Google gratis is.
Ik rijd in de 84-DV-ZV, en zag laatst op de snelweg de 83-DV-ZV rijden. Zelfde kleur, zelfde motor
(En de 85-DV-ZV en 86-DV-ZV zijn ook XM’s (v6-en))
Citroën heeft wel meer grote series kentekens op haar naam hoor Wij hebben 08-DR-DD en zo is de 09-DR-DD ook een 2.0 16V, maar dan een break…
Klopt, maar het feit dat je de bijna-identieke auto op de snelweg inhaalt, is priceless
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
ik ben de LG-LJ-17 en de LG-LJ-20 ook al eens tegengekomen. De 20 was een identieke TCT
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Willem schreef:ik ben de LG-LJ-17
19 toch?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Lampie schreef:En HIER zijn de foto’s!
Forumprijs wordt € 2500, reacties graag via pb of mail.
Zit er nou een barst in die Monte Carlo velg?
En ik vind “T” snelheidscode (190 km/h) een beetje te mager voor een V6.
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
par eXeMple! schreef:Zit er nou een barst in die Monte Carlo velg?
En ik vind “T” snelheidscode (190 km/h) een beetje te mager voor een V6.
Volgens mij is het of vuil of lakschade
190 km/h is inderdaad te laag, alhoewel ik het niet dagelijks rijd
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Mark Nijenhuis schreef:par eXeMple! schreef:Zit er nou een barst in die Monte Carlo velg?
En ik vind “T” snelheidscode (190 km/h) een beetje te mager voor een V6.
Volgens mij is het of vuil of lakschade190 km/h is inderdaad te laag, alhoewel ik het niet dagelijks rijd
En dat terwijl je in Dld woont?
Volg je hart, gebruik je hoofd.
par eXeMple! schreef:Zit er nou een barst in die Monte Carlo velg?
En ik vind “T” snelheidscode (190 km/h) een beetje te mager voor een V6.
Nee, er zitten barsten in de verf. Heb de wielen vorig jaar laten spuiten in Servië maar wegens tijdgebrek hebben ze gewoon over de lak heengespoten.
En die snelheidscode, tja, m’n auto was afgekeurd op de banden dus had snel goedkoop ergens nieuwe gehaald, en harder dan 120 mag je hier toch niet.
Daarbij, in het buitenland rijd ik zo’n 180 en die ene keer dat ik het pedaal intrap overleven ze wel.
Groetjes Erik!