patje74 schreef:Ik vind het perfect zo. Alles door elkaar heen, incl. vreemde eenden, ik kan mij er niet aan storen. Ik moet zelfs zeggen dat er soms erg leuk non-cit materiaal te vinden was.
Om alle types bij elkaar te zetten vind ik overigens toch eh… tsja, hoe zal ik het zeggen? Je krijgt dan van die Burton-achtige taferelen met afzetlint en dergelijke. En dat vond ik nou niet bepaald een sympathieke “samen zijn” uitstraling hebben.
(Ik moest, tezamen met o.a. de DS die voor mij reed, zelfs in de achteruit terug omdat diegene die met zijn knietjes over elkaar bij het lint zat, niet even het lint wilde optillen zodat wij gewoon door konden rijden. En dat terwijl meer dan de helft van de tupperware reeds uitgevlogen was.)
Zo eensch met deze opmerking!
Die stomme lintjes waren mij een doorn in het oog. Het vrije ‘Citro’ gevoel naar de knoppen.
Het effect van een soort politie afzetting van ‘plaats delict’ .
Er waren ook verschillende A-types vermoord achter het lintje…
Totaal aantal Berichten: 5483
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Zo, bijdeze staat op mijn website de foto’s van dit jaar.
adress onder deze bericht.
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
hadsiekidee en weer een trits:
http://veerbol.blogspot.com/2009/05/citromobile-2009-geslaagd.html
vergeet niet de filmpjes te kijken (oa CX parcours)
de lijst wordt wel lang zeg
ik had johan van de organisatie al gemaild dat hij de links maar van mijn blog moest kopieren* op de citromobile.nl site, maar hij wil er niet aan. Geeft stuk meer exposure naar de fotografen lijkt me.
(*) dus niet naar mij, maar de linkjes copy/pasten naar citromobile.nl
edit: @ inhoudelijke discussie. Het stoorde mij ook, maar kon nog prima slapen ‘s avonds :p
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
Totaal aantal Berichten: 674
Geregistreerd: 11-09-2006
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
eerlijk is eerlijk: mijn ZX was nou ook niet echt een aanwinst in de zin van ‘Citroens’ Alleen onderhuids merk je dat die auto veeel beter is dan een golf of iets anders vergelijkbaars is.
Toch is het wel CITROmobile: indeling mag dus van mij. Als ik in een pekelbak kom van een ander merk zet ik em liever gewoon achter neer. Om iemands uitzicht niet te verpesten
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Totaal aantal Berichten: 367
Geregistreerd: 20-10-2005
- LN/LNA 11 RE Cannelle
- Xantia Turbo CT VSX break
Voor wie nog steeds niet genoeg foto’s heeft gezien, hier de mijne:
http://s18.photobucket.com/albums/b136/rogier858/Citromobile 2009/
Ook een paar foto’s van de op en afbouw.
Blijft altijd een mooi gezicht hoe een kale hal in een paar uur tijd verandert in een supergezellige CitroMobile.
Zijn er van hier nog mensen die aan het letterbakspel hebben meegedaan?
Nog lang niet alle attenties zijn opgehaald.
Het aantal inzendigen was niet zo heel groot en het aantal prijzen wel
Stuur gerust een pb of mail.
Groet, Rogier
leuk die op/afbouw foto’s (en je bent toegevoegd :p)
ik las op een franstalig forum dat men niet had verwacht dat die hollanders zoiets op konden zetten
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
De parking vervult wat mij betreft wel degelijk de functie van expositieruimte en maakt in die hoedanigheid ook een belangrijk deel uit van de beurs. Eerlijk gezegd vond ik de parking leuker dan de rest…
Iets van aanwijzingen en regels zou daarom volgens mij niet verkeerd zijn. Ik was b.v. voor het eerst op Citromobile en wist niet eens van het bestaan van die ‘voorste’ parkeerplaats af. Ik kwam nml direct na het oprijden van het terrein op de ‘achterste’ parking uit.
Geeskje stond dus ‘verstopt’ te glimmen op de achterste parkeerplaats en zij was niet de enige. Dan kun je toch ook net zo goed met een Lada komen… toch?
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Na 2 keer ultiem-genietend rondgereden te zijn heb ik de ex-bollenbak anoniem weg kunnen zetten. Alle fotos die jullie ervan genomen hebben zijn ook mislukt. Stondiknauvoorofachter ????. Mooi juist dat ongeorganiseerde doorelkaar staan.
Wat is er leuker dan een BX ? . . . . . Vijf BX-en !
Dat was een mooi weekend in de veemarkt. Erg hoog citroen gehalte. Keek zaterdag mijn ogen uit, en werd zondag blij verrast door onze regionale omroep : TV-West. Zappend kwam er een auto in beeld waarbij ik direct opmerkte : “Hee, die zag ik gisteren ook”. Kijk zelf even naar deze Haagse Dandy (auto op 2 minuut) :
Wat is er leuker dan een BX ? . . . . . Vijf BX-en !
ENTE schreef:patje74 schreef:Ik vind het perfect zo. Alles door elkaar heen, incl. vreemde eenden, ik kan mij er niet aan storen. Ik moet zelfs zeggen dat er soms erg leuk non-cit materiaal te vinden was.
Om alle types bij elkaar te zetten vind ik overigens toch eh… tsja, hoe zal ik het zeggen? Je krijgt dan van die Burton-achtige taferelen met afzetlint en dergelijke. En dat vond ik nou niet bepaald een sympathieke “samen zijn” uitstraling hebben.
(Ik moest, tezamen met o.a. de DS die voor mij reed, zelfs in de achteruit terug omdat diegene die met zijn knietjes over elkaar bij het lint zat, niet even het lint wilde optillen zodat wij gewoon door konden rijden. En dat terwijl meer dan de helft van de tupperware reeds uitgevlogen was.)
Zo eensch met deze opmerking!
Die stomme lintjes waren mij een doorn in het oog. Het vrije ‘Citro’ gevoel naar de knoppen.
Het effect van een soort politie afzetting van ‘plaats delict’ .
Er waren ook verschillende A-types vermoord achter het lintje…
was een jaar of 4 geleden volgens mij ook redelijk goed afgesproken dat dit niet toegestaan was om te “clubben” op t parkeerterrein met afzettingen ed. Als je echter vroeg genoeg aankwam en er was plaats kon je alsnog bij lekaar gaan staan. Vaak waren dit dan niet meer dan een auo (excuus voitures) of 6 bij elkaar.
Ieder zijn ding maar de bordjes cit / non-cit mogen van mij weer van stal.
Enige nuance zal door de betreffende bestuurders best zelf genomen kunnen worden lijkt me. Schoenen passen ed
Hoe dan ook prachtige foto’s van alle kanten!
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Midfriesland schreef:De parking vervult wat mij betreft wel degelijk de functie van expositieruimte en maakt in die hoedanigheid ook een belangrijk deel uit van de beurs. Eerlijk gezegd vond ik de parking leuker dan de rest…
Iets van aanwijzingen en regels zou daarom volgens mij niet verkeerd zijn. Ik was b.v. voor het eerst op Citromobile en wist niet eens van het bestaan van die ‘voorste’ parkeerplaats af. Ik kwam nml direct na het oprijden van het terrein op de ‘achterste’ parking uit.
Geeskje stond dus ‘verstopt’ te glimmen op de achterste parkeerplaats en zij was niet de enige. Dan kun je toch ook net zo goed met een Lada komen… toch?
Tja, wij kwamen om 12 uur aan en toen stond het parkeerterrein voor al helemaal vol Misschien nog een paar kleine plekjes maar daar kan je hooguit een AX in kwijt. Geen full-sized CX. Daarom maar op een heel onopvallende plek op het achterterrein moeten parkeren.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
waterman771 schreef:Nee, die caravan van jou was een aanwinst voor het geheel
Ik wilde nog zeggen dat je vast en zeker jaloers bent, maar je hebt er natuurlijk zelf ook eentje.
Volgens mij zag ik je zelfs kwijlen toen je erachter langs liep.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
GoodOldDiesel schreef:Alhoewel het mijn eerste keer was, heb ik mijn 305 break netjes achter geparkeerd.
Ah, was die 305 Break van jou!?
Wat een gaaf ding zeg. Uiteraard heb ik ‘m op de foto gezet.
ENTE schreef:patje74 schreef:Ik vind het perfect zo. Alles door elkaar heen, incl. vreemde eenden, ik kan mij er niet aan storen. Ik moet zelfs zeggen dat er soms erg leuk non-cit materiaal te vinden was.
Om alle types bij elkaar te zetten vind ik overigens toch eh… tsja, hoe zal ik het zeggen? Je krijgt dan van die Burton-achtige taferelen met afzetlint en dergelijke. En dat vond ik nou niet bepaald een sympathieke “samen zijn” uitstraling hebben.
(Ik moest, tezamen met o.a. de DS die voor mij reed, zelfs in de achteruit terug omdat diegene die met zijn knietjes over elkaar bij het lint zat, niet even het lint wilde optillen zodat wij gewoon door konden rijden. En dat terwijl meer dan de helft van de tupperware reeds uitgevlogen was.)
Zo eensch met deze opmerking!
Die stomme lintjes waren mij een doorn in het oog. Het vrije ‘Citro’ gevoel naar de knoppen.
Het effect van een soort politie afzetting van ‘plaats delict’ .
Er waren ook verschillende A-types vermoord achter het lintje…
Nog van harte bedankt voor het schitterende ritje in de D6.
En hier is dan de video die ik heb gemaakt vanuit de Dyane:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:GoodOldDiesel schreef:Alhoewel het mijn eerste keer was, heb ik mijn 305 break netjes achter geparkeerd.
Ah, was die 305 Break van jou!?
Wat een gaar ding zeg. Uiteraard heb ik ‘m op de foto gezet.
Nee, ik zei niet ‘gaar’
Dit soort vehikels vind ik serieus leuk (heb nu eenmaal een voorkeur voor vreemde auto’s ).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX