Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
102mm heb ik ook gehad, universele einddemper en zelf passend gemaakt, en dat is echt een afrader om dat zelf te doen en uiteindelijk was het nog geen succes.
102 is wel echt perfect, die gaat echt perfect in het bestaande gat passen!!! ik ben benieuwd
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
j-wvb schreef:102mm heb ik ook gehad, universele einddemper en zelf passend gemaakt, en dat is echt een afrader om dat zelf te doen en uiteindelijk was het nog geen succes.
102 is wel echt perfect, die gaat echt perfect in het bestaande gat passen!!! ik ben benieuwd
deze is pasklaar voor de 1.6 16v
- Xsara 1.6i Coupe
ja, grote kans dat ik bij de volgende ook gewoon direct een goeie koop
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
r1Ch schreef:ja, ik weet het… maar dit is de garage die garantie gaat geven. Die kunnen ze niet geven als het niet past zonder dingen te doen. Er komt nu een inox (van autostyle) einddemper onder. Hij zegt dat ie hetzelfde eruit ziet en hetzelfde klinkt als een Sebring. Morgen zal de auto dan klaar zijn. Het is trouwens een 102 mm, lekker groot dus
Ik ben benieuwd!
De Sebring heeft een 90 mm doorsnede eindstuk?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
GWHENDRIKS2 schreef:r1Ch schreef:ja, ik weet het… maar dit is de garage die garantie gaat geven. Die kunnen ze niet geven als het niet past zonder dingen te doen. Er komt nu een inox (van autostyle) einddemper onder. Hij zegt dat ie hetzelfde eruit ziet en hetzelfde klinkt als een Sebring. Morgen zal de auto dan klaar zijn. Het is trouwens een 102 mm, lekker groot dus
Ik ben benieuwd!
Ja, klopt! Ik kon kiezen uit 80, 90 of 102… Size does matter!!!
Totaal aantal Berichten: 391
- Xsara 1.4i coupe
r1Ch schreef:GWHENDRIKS2 schreef:r1Ch schreef:ja, ik weet het… maar dit is de garage die garantie gaat geven. Die kunnen ze niet geven als het niet past zonder dingen te doen. Er komt nu een inox (van autostyle) einddemper onder. Hij zegt dat ie hetzelfde eruit ziet en hetzelfde klinkt als een Sebring. Morgen zal de auto dan klaar zijn. Het is trouwens een 102 mm, lekker groot dus
Ik ben benieuwd!
Ja, klopt! Ik kon kiezen uit 80, 90 of 102… Size does matter!!!
Inderdaad
Ik ga er voor de Xsaar geen meer halen (heb genoeg aan een sierstukje van 75mm ...) Misschien voor mn volgende wagen wel
Xsara 1.4i ‘98 (01/02/2007 - 26/05/2012), TD-PR-15, Blue Mauritius,
kilometerstand bij inruil: 127.330
Totaal aantal Berichten: 1012
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ik ga dr ook geen andere einddemper onder hangen hoor! Ik zie hier persoonlijk het nut niet van in! Ik vind het bij een ander altijd heel leuk om te zien maar ik hou de uitlaat liever origineel.
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Ik ga dr ook geen andere einddemper onder hangen hoor! Ik zie hier persoonlijk het nut niet van in! Ik vind het bij een ander altijd heel leuk om te zien maar ik hou de uitlaat liever origineel.
PH1 C5 2.0 uit 2003
PH1 C5 2.0 uit 2003
mafkeessss schreef:Ik ga dr ook geen andere einddemper onder hangen hoor! Ik zie hier persoonlijk het nut niet van in! Ik vind het bij een ander altijd heel leuk om te zien maar ik hou de uitlaat liever origineel.
Update, je lijkt de duivel wel rick!
Er zijn geen pasklare sportdempers leverbaar! Die inox serie past dus ook niet en er komt een nieuwe originele einddemper onder… Vanmiddag zal die klaar zijn. Ik baal aan de ene kant wel, ik had graag zo’n mooi dempertje erop gehad. Aan de andere kant, zo’n standaard demper is vele malen goedkoper!
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
r1Ch schreef:mafkeessss schreef:Ik ga dr ook geen andere einddemper onder hangen hoor! Ik zie hier persoonlijk het nut niet van in! Ik vind het bij een ander altijd heel leuk om te zien maar ik hou de uitlaat liever origineel.
Er zijn geen pasklare sportdempers leverbaar! Die inox serie past dus ook niet en er komt een nieuwe originele einddemper onder… Vanmiddag zal die klaar zijn. Ik baal aan de ene kant wel, ik had graag zo’n mooi dempertje erop gehad. Aan de andere kant, zo’n standaard demper is vele malen goedkoper!
Jezus…... wat een gedoe Richard! Okey de mijne paste ook niet in één keer, maar na de benodigde verloopstukje. Kon ik hem afmonteren en laten lassen….
Maar goed, dus géén sportdemper onder de Xsara begrijp ik dus..
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
GWHENDRIKS2 schreef:r1Ch schreef:mafkeessss schreef:Ik ga dr ook geen andere einddemper onder hangen hoor! Ik zie hier persoonlijk het nut niet van in! Ik vind het bij een ander altijd heel leuk om te zien maar ik hou de uitlaat liever origineel.
Er zijn geen pasklare sportdempers leverbaar! Die inox serie past dus ook niet en er komt een nieuwe originele einddemper onder… Vanmiddag zal die klaar zijn. Ik baal aan de ene kant wel, ik had graag zo’n mooi dempertje erop gehad. Aan de andere kant, zo’n standaard demper is vele malen goedkoper!Jezus…... wat een gedoe Richard! Okey de mijne paste ook niet in één keer, maar na de benodigde verloopstukje. Kon ik hem afmonteren en laten lassen….
Maar goed, dus géén sportdemper onder de Xsara begrijp ik dus..
Nee, precies… zal er dus mee moeten leren leven. Ik zou misschien wel anders zo’n eindstukje anders monteren als jeroen… alhoewel ik liever zo’n demper had gehad!
- Xsara 1.6i Coupe
NEEEEEE, wat een hopeloos zaak dan, als ze nog niet eens wat custom werk kunnen doen!!!
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Totaal aantal Berichten: 391
- Xsara 1.4i coupe
r1Ch schreef:mafkeessss schreef:Ik ga dr ook geen andere einddemper onder hangen hoor! Ik zie hier persoonlijk het nut niet van in! Ik vind het bij een ander altijd heel leuk om te zien maar ik hou de uitlaat liever origineel.
Wat een gedoe zeg…
Je zou onderhand zeggen dat een beetje een garage toch wel met een uitlaat aan de gang kan, en dat ze inderdaad wel net slim genoeg zouden moeten zijn om erachter te komen dat er maar één verloopstukje nodig is om em wel passend te maken.
Maarja, een sierstukje is ook wel mooi. Geen gebrul, geen beter pakkende motor, maar wel een mooier achteraanzicht
Xsara 1.4i ‘98 (01/02/2007 - 26/05/2012), TD-PR-15, Blue Mauritius,
kilometerstand bij inruil: 127.330
Sorry ik heb niks gezegt haha
Maar het is wel een heel goede zo met je auto zeg duurt wel heel lang zo! maar gelukkig heb je dadelijk weer een goede uitlaat en kun je weer vooruit!.
PH1 C5 2.0 uit 2003