Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
Vandaag is de vrouw met de auto op stap geweest, ze had een bijscholings cursus en reed op de grote weg toen in ze in eens beslagen ramen kreeg en er witte rook uit de ventilatie roosters kwam
De auto aan de kant gezet en de ANWB gebeld, deze waren redelijk snel te plekke en constateerden dus een lekke kachel radiateur .
Nu ben ik al begonnen met demontage van diverse dingen, zoals de midden console en de radio, klokkenwinkel en nog wat andere losse prut.
Nu heb ik hier wel wat op het forum rond geneust en ook diverse topics gevonden over dit verhaal, maar niet overal zijn de foto’s nog zichtbaar.
Ik wil dan ook graag weten of ik nog ergens specifiek op moet letten?
zoals, moet het stuur er ook uit? dit zit namelijk muurvast
En elke andere tip is uiteraard ook welkom.
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
Het stuur van de naaf trekken is niet zoveel werk en geeft je veel vrijheid.
Kan me voorstellen dat je niet durft doortrekken, zet daarom de moer slechts en halve cm los zodat je het stuur er niet volledig kunt af trekken.
Beetje links rechts wrikken en echt goed doortrekken, eens het stuur los is kun je de moer volledig verwijderen en ook het stuur.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017