Gelet op het aantal problemen zou het lonend moeten zijn een eigen Citroen afsleepdienst te beginnen
als Citroen een 4x4 maakt, hoef ik geen Range Rover meer
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
25 pagina’s topic en niemand heeft een foto kunnen maken van hoe dit er uit ziet?
Komt dit probleem ook bij een Xsara voor uit 2003?
Zo ja, hoe kan je dan zien of de veer zwak is?
Na een snelle blik zag ik niets vreemds.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Tot nu toe heb ik gelezen dat de C3 en de Berlingo diesel problemen hebben gehad. Een enkele C2 is hier ook de revue gepasseerd.
Ik meen dat ik wel foto’s heb gezien.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 25 GTi Turbo 2
Misschien dan inmiddels niet meer online, ik heb net alle 25 de pagina’s doorgelopen
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Zouden er foto’s op de Kassa site hebben gestaan?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 944
av neen gebroken achter veer he ik nog NOOIT gehoord bij de C3 altijd voor ga er maar niet van uit dat die ook garantie word meschien heb je geluk
De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl
hogervp schreef:Zouden er foto’s op de Kassa site hebben gestaan?
Ik heb foto’s van m’n zus d’r C3 met gebroken achterveer:
[
En dit stuk lag los onder haar auto:
Mijn zus heeft haar C3 donderdag opgehaald en de reparatie was garantiewerk dus gratis , ondanks dat er geen garantie meer op haar C3 zat, dus mijn complimenten voor de service van Citroen.
Alleen is mijn zus wel een beetje bang dat haar voorveren het misschien ook nog gaan begeven, helaas werden deze namelijk niet vervangen..
- CX 25 GTi Turbo 2
Bedankt voor de foto’s. Dat is duidelijk verhaal, gewoon finaal door de midden
Hebben ze dat niet kunnen controleren of de voorveren nog goed zijn?
Is dit dan nu de eerste achter, of gebeurt dat ook wel vaker?
Aan die veren kan je meestal niet zien of ze gaan breken of niet. Dus controleren kan wel, maar geeft geen garantie dat ze niet breken…
citroënmonteurtje schreef:av neen gebroken achter veer he ik nog NOOIT gehoord bij de C3 altijd voor ga er maar niet van uit dat die ook garantie word meschien heb je geluk
achterveren bij een c3 en c2 zijn wel degelijk voorgekomen!!! ook bij ons en die worden ook gewoon vergoedt hoor!
morgen krijgen we de eerste c3 binnen waar een modificatie aan zal worden uitgevoerd. dik half uur werk.
gr. mark
vandaag kreeg ik een brief van mijn vorige dealer waar we in 2003 eens een c3 gekocht hadden..
terugroep actie ivm de voor veren…
dus het is nu ook in belgie…
Hoi Allemaal
Weet iemand om welke serienummers (VIN) het hier betreft. Als ik naar de gepubliceerde nummers in engeland (Description: Suspension springs may break, VIN: VF7******28000180 to VF7******26853555) kijk dan valt mijn auto er wel onder maar citroen nederland beweerd dat mijn auto net veilig is (maar wel in novembeer 2003 gemaakt is). Kan iemand mij iets meer vertellen?
groet
jeroen
Hallo,
Ook mijn auto valt in de serie die je noemt (nl. 270.., van 05-2004), maar mijn dealer heeft mij niet echt gerust gesteld bij mijn bezoek (APK) vorige maand.
Als je geen brief hebt (is dat bepalend ??) ...... , maar als we de auto aan de computer hangen zien we het zo of er “updates” zijn.
Ik heb niets gehoord en weet ook niet of er iets gedaan is.
Nou ja, als de auto aan de beurt is mogen ze het oplossen .......
Rittensport is een prachtige hobby.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Je zult er wel een beetje achteraan moeten gaan, laat je niet wegsturen ‘omdat je geen brief hebt gehad’.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 339
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDI 110 FAP Dynamic
- C3 SX 1.4 HDI
Dus toch iets niet in orde.zie link!
http://www.autoblog.nl/archive/2009/03/08/30000-citroens-een-gevaar-op-de-weg#post-25403