Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Mooie bx Niels,
Er zijn maar weinig bx 1400’s waarvoor ik mij bx zou in willen ruilen maar voor deze zou ik het toch overwogen hebben.
Is zo’n dashboard eigenlijk ook nog een beetje praktisch?
bedankt allemaal.
het dashboard is eigenlijk wel vrij logisch wel even wennen maar ik heb er nu al geen last meer mee. met name de knipperlicht schakelaar is erg wennen omdat hij niet uit gaat.
Haha, ja dat had ik bij die CX ook altijd waar ik weleens in reed Rijd je dan tot de volgende afslag weer met je knipperlichten aan zonder dat je daadwerkelijk tussendoor af wilde slaan
De claxon zit ook heel handig voor de bijrijder zeker? Aan de rechterkant?
Totaal aantal Berichten: 11791
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Wat een lekker BXje heb je daar weer! Ik heb ‘m zelf overwogen, maar voor d’r bij wilde ik toch wat andrs dan mijn dagelijks vervoer (dus gewoon toch geen BX ).
Dat met die knipperlichten wen je supersnel aan inderdaad, bij mijn Capri werkt het terugstellen maar één kant op, maar het is nog nooit een probleem geweest. Verder lijkt het me vooral erg leuk dat alles anders dan anders werkt
Hartstikke leuk, vertroetel d’r maar goed!
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
de bijrijder kan idd prima toeteren
vandaag 4 uur aan het sleutelen geweest maar het lekt niet meer en alle leidingen zien er nog keurig uit verder. uiteindelijk was er onder een oude reparatie een scheeur gekomen die er net onder vandaan kwam omadt het maar een centimeter van af het einde zat heb ik het er gewoon af kunnen knippen en weer vast gezet. zit prima nu.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mooi!
gelijk de lhm maar weer bijgevuld. de pomp bediende wist niet waar het voor was dus gelijk maar een spoedcursus hydropneumatiek gegeven
zow, eerst een autoradio gemonteerd, een gevalletje van sony. beetje mat grijs past best mooi in het interieur voor een moderne speler.
en gelijk ook stabi stokjes besteld, ze zouden vandaag binnenkomen maar er is nog niks dus hopelijk morgen zodat ik ze gelijk kan inbouwen.
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
orgineel besteld?
na succes er mee, is maar een klein werkje trouwens
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
nee, dat koste iets van 90 euro per stuk, deze zijn 45, scheelt toch wel aanzienlijk.
patje74 schreef:Kom je toevallig nog in de buurt van Fryslân? (op de brug werkt net iets makkelijker)
Een octopus op de brug vervangen werkt helemaal niet makkelijk. Doe het gewoon op bokken, grote flap karton of zeil oid op de grond, dan kun je er gewoon rustig bij gaan liggen ipv dat je met gebogen nek met de armen omhoog staat te klungelen.
Ich bin ein Breaker
ikk heb het gerepareerd op bokken en dat ging idd prima.
ik ben nu bezig om de stabistokjes te vervangen maar het wil niet zo. recht ging uiteindelijk los, zat erg vast gerot maar links wil niet uit de draagarm :S. de bout iseraf en de bovenkant is los maar het draad zit muur vast in de draagarm hoe krijg ik dit los?
ik wilde eerst de draagarm monteren want dan kan je er veel beter bij maar die is ook niet los te krijgen, is daar een trucje voor?
verder hoor ik bij het inparkeren een soort klik als ik ver stuur, is dat een stuurkogel of een fusee kogel?
Ik denk dat er grof geweld toegepast moet worden. De moeren van de stabistokjes zijn los? Die zou ik zelf gewoon afgeslepen hebben. Een half rotte moer proberen los te halen resulteert meestal in ellende.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005