Tja waarom zou je in hemelsnaam zo’n ding kopen?????
ik weet het nu nog niet, het zal waarschijnlijk in een vlaag van verstandverbijstering gebeurd zijn….
En dan erachter komen dat het eigenlijk Fiat busjes zijn… Citroen deed alleen de afmontage!
CX GTi Turbo 2 - All Black
Heb je een feauteu van je plateau ?
Schijt aan originaliteit.
een hoe?
foto
Schijt aan originaliteit.
...van je plato
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
past er een CX op evan?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Evan en foto’s, dat gaat niet samen.
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Is het zoiets?
Die zijn toch wel verrekte handig!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Idd, die gaat sans-pareil wel willen lenen
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
T(h)ijs schreef:Idd, die gaat sans-pareil wel willen lenen
Anders ik wel. Zijn echt heel erg zeldzaam.
Nee het is een cabine-plateau op kenteken….
er pas dus nóg geen CX op. Of SM….
die met de HY erop is een verbouwde verlengde pickup of verbouwde bestelbus met verlengde wielbasis.
C35-en uberhaupt zijn vrij zeldzaam. Ik geloof echter niet dat dat de reden zou zijn om er een te lenen. Laten we even voorop stellen dat ie niet te leen is. Kan het later altijd nog meevallen. Misschien.
Ik ga in ieder geval eerst een volledige primaire survey doen om te kijken of ie nog te redden is. Het evt ombouwen naar autotransporter is vers 2.
En in dat geval moet een CX break of prestige natuurlijk ook passen. Ook de CXen die niet verder omhoog komen dan de laagste stand…...
Whahoe!
vandaag dus invasief onderzoek gedaan, hetgeen geresulteerd heeft in complete sloop van het interieur in de laadruimte. Nu zijn alleen de zijwanden, voorwand en het dak nog aanwezig. De vloer is nog slechter dan ik eerder dacht. DWZ dat 1 van de balken oa in ieder geval erg slecht is op de scheiding cabine/plateau en aan de andere kant vrees ik er ook voor.
In ieder geval heeft het verwijderen van delen van de laadvloer in het verleden ertoe geleid dat de dragende balken van het chassis geen bovenzijde meer hebben. Toch interessant dat die constructieblijkbaar zo stevig is dat ondanks dit soort verzwakkingen én de corrosie de wagen niet doorgezakt is…...
Wat nog rest van de laadvloer zullen we binnenkort maar eens verwijderen…..om dan waarschijnlijk echte horror plaatjes te zien te krijgen…..
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Held!
Citroen!
Ik zie dit meer als de opvolger van het CX break project, ook al zo’n rotte bak. Dit ding heeft wat meer rottigheid. Voordeel is wel dat het allemaal rechttoe-rechtaan is…..
Iemand overigens enig idee wat de wanddikte van de grote lengtebalken (origineel) is?
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Zit er nergens een plaatsje waar je de orginele dikte kan meten? De steunen die aan het chassis vastgelast zijn, hebben meestal dezelfde dikte als het chassis zelf.
Citroen!
Mja, lijkt plaatdike 1,5 mm ofzo. Lijkt mij vrij dun voor een dragende balk. Al is die dan iets van 20x17 in doorsnede….
Vandaag de rechterwand van de laadruimte verwijderd. MOrgen verder. Doel is de gehele opbouw morgen te verwijderen. Misschien zelfs incl de vloerdelen…. of wat daar van over is