Hallo,
ik heb met bevrijdingsdag een hele grote dikke deuk in het rechter voorportier van mijn zx 1.6i avoriaz break gemaakt. Inmiddels heb ik een voorportier op de kop getikt, maar hoe monteer ik zoiets. Ik heb dat nog nooit gedaan. Het is een totaal mechanisch exemplaar, dus geen electrische spiegels en ook geen cv.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet losschroeven en waar ik op moet letten?
Alvast mijn grote dank.
Orage
Welkom.
Kijk eerst of er toch een kabel van de deur naar de stijl loopt, gewoon losschroeven tegen de carrosserie aan.
Dan de deurstopper losmaken ook aan de stijl.
Dan zie je haaks op de scharnieren een kleine schroef zitten (dop 5 of 6mm), die moet je een stuk losdraaien (hoeft er niet uit maar mag wel).
Nu kun je de deur uit de scharnieren heffen.
Zo simpel is het bij de ZX
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:Welkom.
Kijk eerst of er toch een kabel van de deur naar de stijl loopt, gewoon losschroeven tegen de carrosserie aan.
Dan zie je haaks op de scharnieren een kleine schroef zitten (dop 5 of 6mm), die moet je een stuk losdraaien (hoeft er niet uit maar mag wel).
Zo simpel is het bij de ZX
Thanks,
als het zo simpel is, moet het mij toch ook lukken.
Orage schreef:paso schreef:Welkom.
Zo simpel is het bij de ZXThanks,
als het zo simpel is, moet het mij toch ook lukken.
Ik hou je op de hoogte als ik straks zònder deur rondrijd