12 van de 21
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »
   
xm v6 exclusive. Nieuwe draagarmrubbers en gereviseerde assen.
Phritz
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 495
Geregistreerd: 23-06-2005

Gepost: 04 mei 2009 12:46 PM
  [ # 166 ]

Zal ik doen.
Je hebt werkelijk een HELE mooie V6 gevonden.

Vergeet niet de chrome sierstukjes van je dubbele uitlaat te poetsen Wink

Profiel  
 
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 10 mei 2009 12:24 AM
  [ # 167 ]
Phritz schreef:

Vergeet niet de chrome sierstukjes van je dubbele uitlaat te poetsen Wink

RVS Wink

Profiel  
 
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 10 mei 2009 12:26 AM
  [ # 168 ]

Heeft iemand een beschrijving/uitleg hoe de kachelklep schoon te maken is? Af en toe vind de xm het tijd voor een sauna bezoekje Laughing De klep blijft dan op heet staan denk ik. Na veel spelen met de knopjes is het weer goed.

Profiel  
 
Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 10 mei 2009 01:35 AM
  [ # 169 ]

hier

 

alleen zijn de foto’s bij mij kruisjes…..... Confused  Confused

 


edit: Ik heb de handleiding nog in PDF met foto’s

een e-mail adres met onderwerp “verwarming” = mailtje met het pdfje van mij Wink

Profiel  
 
Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 10 mei 2009 01:46 AM
  [ # 170 ]

De anleitung op citdoks.de gaat over de servo die luchtverdeling over de verschillende uitgangen regelt; voeten, voorkant dash, voorruit. Misschien dat de temperatuurklep eenzelfde servo heeft, maar die zit in ieder geval niet op de plek zoals aangegeven in de anleitung

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  
 
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 10 mei 2009 02:18 AM
  [ # 171 ]

Hier staat het verhaal ook, maar dan in het engels (pfew Laughing )

http://www.citroen-ds-id.com/

Profiel  
 
Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 10 mei 2009 03:03 AM
  [ # 172 ]

Sauna klachten liggen toch echt aan de koud/warmklep motor.

Of anders is je klimaatregeling naar de eeuwige jachtvelden, wat ik overigens niet voor je hoop.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 10 mei 2009 03:05 PM
  [ # 173 ]
Mark Nijenhuis schreef:

Sauna klachten liggen toch echt aan de koud/warmklep motor.

Of anders is je klimaatregeling naar de eeuwige jachtvelden, wat ik overigens niet voor je hoop.

das toch gewoon dat propellor ding bij de dakconsole ? Valt toch wel mee ?

Profiel  
 
Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 10 mei 2009 03:58 PM
  [ # 174 ]
gompy58 schreef:
Mark Nijenhuis schreef:

Sauna klachten liggen toch echt aan de koud/warmklep motor.

Of anders is je klimaatregeling naar de eeuwige jachtvelden, wat ik overigens niet voor je hoop.

das toch gewoon dat propellor ding bij de dakconsole ? Valt toch wel mee ?

Dat propellording, of eigenlijk de thermometer daar, meet alleen maar de temperatuur in de auto. Die regelt niets.

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 10 mei 2009 07:20 PM
  [ # 175 ]

uhuh, maar als die kapot is, dan word de boel dus niet goed aangestuurd.

toch ?

Profiel  
 
Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 10 mei 2009 07:29 PM
  [ # 176 ]
gompy58 schreef:

uhuh, maar als die kapot is, dan word de boel dus niet goed aangestuurd.

toch ?

Klopt, maar ik bedoel alleen dat die thermometer in het plafond niet de temperatuur regelt. Is alleen een sensor die input voor de regeling levert.

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  
 
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 10 mei 2009 10:52 PM
  [ # 177 ]
Brian schreef:
gompy58 schreef:

uhuh, maar als die kapot is, dan word de boel dus niet goed aangestuurd.

toch ?

Klopt, maar ik bedoel alleen dat die thermometer in het plafond niet de temperatuur regelt. Is alleen een sensor die input voor de regeling levert.


De was het niet, aangezien de min/max functie ook geen verschil maakte.

Profiel  
 
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 10 mei 2009 11:02 PM
  [ # 178 ]

Zo, dat was even écht prutsen, maar het is gelukt.
volgens dit recept: http://www.citroen-ds-id.com/xm/XM_Heater_Flap_Servo.html

Eerst de ‘servo’ demonteren, motor er uit slopen en de koolborstels bekijken : de koolborstels waren mooi rond ingesleten, samen met het net wat afgesleten randje kan dit wel voor een dood-punt zorgen.

Dus maar de nagelvijl er bij gepakt en de hoekjes van de koolborstels af gehaald. Eigenlijk is het motortje gewoon aan vervanging toe, maar zo doet hij het vast wel weer een hele tijd. Cool


Profiel  
 
eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006

- Xsara Scootertje.
Gepost: 10 mei 2009 11:10 PM
  [ # 179 ]

Cool

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  
 
MaartenH
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2953
Geregistreerd: 04-11-2006

- C35 2.0 benzine
Gepost: 10 mei 2009 11:13 PM
  [ # 180 ]
eXpelliarMus schreef:

Cool

Dit is het échte prutswerk hé? Laughing  Cool
(nog de tunnelbekleding er af moeten halen omdat ik m’n bitje er in liet vallen huh )

Maar het is goed gekomen Cool

Profiel  
 
 
12 van de 21
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook