Sinds een paar dagen rijd ik Citroen C5 hij rijd werkelijk heerlijk.
Nu heb ik wel een paar vraagjes!!!
Aan de stuurkolom zitten de bediennings handels van de verlichting,ruitenwissers,CC en radio, horen deze van binnen uit verlicht te zijn of niet. Bij navraag bij een Citroendealer werd mij door een monteur verteld dat deze niet verlicht zijn, wat ik me ten zeerste af vraag.
Tevens heb ik een afneembare trekhaak helaas zonder sleutel, heeft iemand enig idee hoe aan sleutels hiervoor kan komen????? :
citroen rijden moet je beleven. is mij verteld (is dus waar )
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Er zijn nooit verlichte bedieningshandels (COM2000) geweest.
Voor de trekhaak zou je navraag kunnen doen bij de fabrikant, wellicht dat het typeplaatje van de trekhaak wat meer informatie verschaft (fabrikant en serienummer).
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ok DigiDaan , bedankt voor je snelle reactie. overigens zijn de handels stuurkolom van een Xsara Picasso wel verlicht altans bij die van een bekende van mij. is dat bij jou ook zo?
citroen rijden moet je beleven. is mij verteld (is dus waar )
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Het zou wel mooi zijn, maar helaas niet
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!