Beste Mensen,
Ik ben deze week op zoek naar iemand die over een autoambulance beschikt, ik ben bezig om een Bx sport te redden van de sloop, je word uiterraard vergoed. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Gr.
Erik
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik heb er zelf geen maar vraag is aan je eigen garage of aan een andere garage…. en anders zou je zelfs als je nix kan vinden nog na BOELS oid kunnen gaan en daar huren (70 euro voor een dag)
tis maar een idee
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ga je die Sport in Oisterwijk redden? zo ja: hulde!
haha…ja die
hehe ben ik erg blij om! Ik vond ‘t al erg dat ie zomaar in stukjes verkocht zou worden.
oops….
da’s nogal een ritje: Oisterwijk - Dokkum ops:
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Hier moet je wezen! >>> http://home.hetnet.nl/~anne.f.bakker/
[list]Gewicht: 590kg
Laadvermogen: 1410kg
Max. totaalgewicht: 2000kg
Spanbanden aanwezig
Rijbewijs: B, E
Huurtarief:
€ 13,50 per halve dag
€ 20,—per dag[/list:u]
En dit bedrijf zit zelfs in Dokkum! Veel succes ermee!
patje74 schreef:Hier moet je wezen! >>> http://home.hetnet.nl/~anne.f.bakker/
Max. totaalgewicht: 2000kgSpanbanden aanwezig
Huurtarief:
€ 13,50 per halve dag
€ 20,—per dag[/list:u]En dit bedrijf zit zelfs in Dokkum! Veel succes ermee!
Moet je wel iemand vinden met rijbewijs BE en een auto die 1600 kg mag trekken. Een XM komt wel in de buurt.
mpostma schreef:patje74 schreef:Hier moet je wezen! >>> http://home.hetnet.nl/~anne.f.bakker/
Huurtarief:
€ 13,50 per halve dag
Moet je wel iemand vinden met rijbewijs BE en een auto die 1600 kg mag trekken. Een XM komt wel in de buurt.
of Wouter vragen
Harm schreef:Ga je die Sport in Oisterwijk redden? zo ja: hulde!
Waar staat dat ding? Sloop of particulier? Ik heb er niets van nodig, maar het lijkt me wel interessant om eens te kijken.
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
mpostma schreef:patje74 schreef:Hier moet je wezen! >>> http://home.hetnet.nl/~anne.f.bakker/
Huurtarief:
€ 13,50 per halve dag
Om een BX Sport te redden wil ik me wel aanbieden als je een Ambulance hebt…..mijn Xantia TD kan 1500 kg hebben op de trekhaak….en ik heb groot rijbewijs (BCDE ) !
Stuur me maar een PB !
Alleen de dieselolie wil ik vergoed hebben.
Moet wel gebeuren op een dag dat ik er de tijd voor heb.
deur63 schreef:mpostma schreef:patje74 schreef:Hier moet je wezen! >>> http://home.hetnet.nl/~anne.f.bakker/
Huurtarief:
€ 13,50 per halve dag
of Wouter vragen
Haha, nee, ik doe het alleen nog maar volgens het boekje ops:
Let er wel op dat de afgebeelde aanhanger waarschijnlijk geen BX kan vervoeren, gezien de hoge wielkasten. Als ik me niet vergis is de BX Sport van Hans Leeuwenstijn niet meer rijdend, en moet ie dus in z’n laagste stand op zo’n aanhanger worden getakeld…..en dat kan lastig worden.
Ik heb zelf in Duitsland een in z’n laagste stand liggende BX 19 Digit op een aanhanger getakeld, en zelfs daar bleef de uitlaat al schaven aan de achterste rand van de aanhanger…..
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:
Haha, nee, ik doe het alleen nog maar volgens het boekje ops:
Let er wel op dat de afgebeelde aanhanger waarschijnlijk geen BX kan vervoeren, gezien de hoge wielkasten. Als ik me niet vergis is de BX Sport van Hans Leeuwenstijn niet meer rijdend, en moet ie dus in z’n laagste stand op zo’n aanhanger worden getakeld…..en dat kan lastig worden.
Ik heb zelf in Duitsland een in z’n laagste stand liggende BX 19 Digit op een aanhanger getakeld, en zelfs daar bleef de uitlaat al schaven aan de achterste rand van de aanhanger…..
Goed dat je het zegt, ik denk eerlijk gezet dat ik bij kindermann iets probeer te huren, kost me 35-40 Euro
Dat is een gaaf bedrijf zeg!! Ze hebben mooie aanhangers, en je kunt er zelfs voor een prikkie een echte trekauto bij huren
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Dat is een gaaf bedrijf zeg!! Ze hebben mooie aanhangers, en je kunt er zelfs voor een prikkie een echte trekauto bij huren
Heeft friesland toch nog voordelen he
Ijs schreef:
Goed dat je het zegt, ik denk eerlijk gezet dat ik bij kindermann iets probeer te huren, kost me 35-40 Euro
Zo’n kantelbare aanhanger zou het summum zijn ja.
Ik schreef je eerder al per PB iets over de BX in de lage stand en lees nu net wat Wouter ook al schreef
Daar moet natuurlijk wel een reportage (foto’s) van worden gemaakt….als het allemaal doorgaat
Zal dan voor mij een 550 km rijden gaan worden op die dag
Van Haarlem naar Oisterwijk (120 km), dan naar Dokkum (is al 254 km) en van Dokkum weer terug naar Haarlem (175 km)
WEER naar Friesland toe…ha ha ha…ik HEB iets met die Provincie
Het is nu toch een vrij rustige tijd (vakantie) met Koerierswerk….dus kan er wel een vrije dag voor nemen.
En dan…ik kan dan altijd nog een pakje voor ze meenemen natuurlijk.