Bram schreef:Ijs schreef:
Goed dat je het zegt, ik denk eerlijk gezet dat ik bij kindermann iets probeer te huren, kost me 35-40 Euro
Zo’n kantelbare aanhanger zou het summum zijn ja.
Ik schreef je eerder al per PB iets over de BX in de lage stand en lees nu net wat Wouter ook al schreef
Daar moet natuurlijk wel een reportage (foto’s) van worden gemaakt….als het allemaal doorgaat
Zal dan voor mij een 550 km rijden gaan worden op die dagVan Haarlem naar Oisterwijk (120 km), dan naar Dokkum (is al 254 km) en van Dokkum weer terug naar Haarlem (175 km)
WEER naar Friesland toe…ha ha ha…ik HEB iets met die Provincie
Het is nu toch een vrij rustige tijd (vakantie) met Koerierswerk….dus kan er wel een vrije dag voor nemen.
En dan…ik kan dan altijd nog een pakje voor ze meenemen natuurlijk.
Ermh…ik woon eigenlijk in Ee.. Dat is 10 km verder dan dokkum
Denk dat dit iets is voor op een woensdag of in het weekend.
Ik heb even een mail gestuurd of de auto nog omhoog kan komen, of iig iets.. Afwachten dus
Op Woensdag kan ik nu juist net NIET.
En zaterdag ook niet…..zou op een andere doordeweekse dag moeten.
Ik kreeg net te horen van een kennis dat deze auto “bekend” zou staan om zijn schade, na goeie inspectie van foto zie dat bumper lager hangt, linker koplamp verzonken zit, de voorschermen iets andere kleur hebben en dat boven de schanier bij de voordeur het niet helemaal meer goed zit. Ik wacht nog even zijn reactie af, maar die voelt niet goed..
haha idee ben je geen lid van de anwb?
je schrijft hem over , gaat lekker naar huis en belt de volgende dag de anwb dat ie het niet doet, die kunnen het niet ter plekke fixen en je auto wordt afgesleept waar jij maar heen wil.
Ik heb toch van de koop afgezien, zoals wel meerdere mensen heb ik begrepen. Deze meneer geeft ook niet toe dat hij schade heeft gehad, wat ik en andre toch wel vermoede (kunnen ook fout zitten) Maar vind het riskant. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een Bx 1.4 die ik zaterdag koop
Overigens reijer:
Goed idee
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Ik zoek nog steeds een compleet BX Sport motorblok maar heb niet zo’n zin in de rest van de auto.
Wie zoekt er nog Sport onderdelen? Wie weet kunnen we samen iets voor elkaar krijgen.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Ijs schreef:
Overigens reijer:
Goed idee
hahah heb vroeger een jetta gehad die het nooit deed als ik wegwilde, maar geen woonplaatsservice,dan belde ik mijn zwager die 1 dorpje verder woonde een sleepte hem daarheen,
ging lekker bakkie doen bij hem en de anwb repareerde de jetta
reijer schreef:Ijs schreef:
Overigens reijer:
Goed idee
hahah heb vroeger een jetta gehad die het nooit deed als ik wegwilde, maar geen woonplaatsservice,dan belde ik mijn zwager die 1 dorpje verder woonde een sleepte hem daarheen,
Dat noem ik oplichting. Mensen die proberen de ANWB alleen in te schakelen als het ook echt nodig is betalen hierdoor extra voor het lidmaatschap.
Overigens is de ANWB niet zo soepel met transportjes. En terecht, want het kost klauwen met geld.
mpostma schreef:reijer schreef:Ijs schreef:
Overigens reijer:
Goed idee
Dat noem ik oplichting. Mensen die proberen de ANWB alleen in te schakelen als het ook echt nodig is betalen hierdoor extra voor het lidmaatschap.
Overigens is de ANWB niet zo soepel met transportjes. En terecht, want het kost klauwen met geld.
ik noem het verkeerde keuze, bij al mijn bx-ies heb ik ze nooit nodig gehad, en ik praat over 16 jaar terug en heb ze nadien nooit meer nodig gehad. dus die kosten hebben ze wel ondertussen terugverdiend.
overigens is mijn jetta maar 1 keer afgesleept en niet door de anwb ,maar door een bergingscentale na een fatale crash op een stilstaande trailer
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
De ANWB sleept je normaal gesproken naar de dichtsbijzijnste garage als ze het zelf niet kunnen fixen.
Alcyone schreef:Ik zoek nog steeds een compleet BX Sport motorblok maar heb niet zo’n zin in de rest van de auto.
Wie zoekt er nog Sport onderdelen? Wie weet kunnen we samen iets voor elkaar krijgen.
Ik zag dat het motorblok ook los aangeboden wordt door de verkoper, voor 200 euro geloof ik.
Misschien krijg je dan toch de rest erbij, in dat geval weet ik nog wel waar de rest van de auto heen kan haha.
En natuurlijk wil ik wel iets bijleggen voor het goede doel.
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
reijer schreef:haha idee ben je geen lid van de anwb?
je schrijft hem over , gaat lekker naar huis en belt de volgende dag de anwb dat ie het niet doet, die kunnen het niet ter plekke fixen en je auto wordt afgesleept waar jij maar heen wil.
Tegenwoordig checken ze ook wel eens hoe lang de auto al op naam staat. Terecht, als je het mij vraagt.
Btw, dat routemobiel hoor je ook niks meer van sinds ze de prijzen hebben verhoogd tot boven ANWB-niveau (volgens een of andere vergelijkingssite).
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
karel schreef:Tegenwoordig checken ze ook wel eens hoe lang de auto al op naam staat. Terecht, als je het mij vraagt.
Maar als de auto slechts 1 dag op mijn naam staat, of zelfs helemaal niet, dan heb ik nog recht op bijstand. Dit maakt dus niets uit.
Bij de ANWB heb je altijd recht op hulp, ook al heb je pech met een geleende auto.
Het makt in mijn geval ook niet uit af ik nu in mijn eend of in mijn GS pech hem, dat is het voordeel van de ANWB t.o.v. routemobiel, daar moet je per auto een abonnement hebben.
patje74 schreef:karel schreef:Tegenwoordig checken ze ook wel eens hoe lang de auto al op naam staat. Terecht, als je het mij vraagt.
Maar als de auto slechts 1 dag op mijn naam staat, of zelfs helemaal niet, dan heb ik nog recht op bijstand. Dit maakt dus niets uit.
Bij de ANWB heb je altijd recht op hulp, ook al heb je pech met een geleende auto.
Is dan zeker blijven hangen in de plan-sfeer ofzo.
patje74 schreef:
Het makt in mijn geval ook niet uit af ik nu in mijn eend of in mijn GS pech hem, dat is het voordeel van de ANWB t.o.v. routemobiel, daar moet je per auto een abonnement hebben.
Aha, aap + mouw. Dat zou knap onvoordelig zijn voor mij….
Ich bin ein Breaker
patje74 schreef:Het makt in mijn geval ook niet uit af ik nu in mijn eend of in mijn GS pech hem, dat is het voordeel van de ANWB t.o.v. routemobiel, daar moet je per auto een abonnement hebben.
Uh, nee hoor. Vorig jaar heb ik met 3 verschillende kentekens hulp nodig gehad van de ANWB. Lijkt me dan toch dat je abonnement op naam staat en niet op kenteken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX