Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
XBXG schreef:patje74 schreef:Het makt in mijn geval ook niet uit af ik nu in mijn eend of in mijn GS pech hem, dat is het voordeel van de ANWB t.o.v. routemobiel, daar moet je per auto een abonnement hebben.
Uh, nee hoor. Vorig jaar heb ik met 3 verschillende kentekens hulp nodig gehad van de ANWB. Lijkt me dan toch dat je abonnement op naam staat en niet op kenteken.
Dat zeg ik toch! Bij routemobiel staat het op kenteken, bij de ANWB op naam, daarom maakt het niet uit in wat voor auto je langs de kant staat.
patje74 schreef:De ANWB sleept je normaal gesproken naar de dichtsbijzijnste garage als ze het zelf niet kunnen fixen.
Alleen dit is niet helemaal waar
Mijn CX’je is vorige week van Den Bosch naar Dokkum vervoert, waar ik haar na een paar dagen weer bij mijn vaste garage op kon halen met mijn leengolf.
Volgens mij geld dit overigens wel in het buitenland
Groet Roy :cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
xm'metje schreef:patje74 schreef:De ANWB sleept je normaal gesproken naar de dichtsbijzijnste garage als ze het zelf niet kunnen fixen.
Alleen dit is niet helemaal waar
Mijn CX’je is vorige week van Den Bosch naar Dokkum vervoert, waar ik haar na een paar dagen weer bij mijn vaste garage op kon halen met mijn leengolf.Volgens mij geld dit overigens wel in het buitenland
Groet Roy :cevr
Dit hoeven ze niet te doen heb ik begrepen. Maar er zijn er zat die meer doen dan nodig. Al had ik laatst een jong broekie die van mijn GS geen bal snapte… Hij schold de spanningsregelaar uit voor een relais, stond er vesteld van dat een half-automaat geen koppelingspedaal heeft en snapte niet hoe je dan kon schakelen. Je kan maar beter de ouwe rotten hebben.
Nadat ik deze meneer heb uitgelegt dat ik de auto niet helemaal vertoruw kreeg ik dit email
hallo
de auto is door vakmensen gemaakt heb ik begrepen hij was toen nog niet in mijn bezit maar ja ik weet het goed gemaakt ik gun hem u eigenlijk helemaal niet meer komt het toch uit dat de meeste kopers geen kopers zijn
Ijs schreef:Nadat ik deze meneer heb uitgelegt dat ik de auto niet helemaal vertoruw kreeg ik dit email
hallo
de auto is door vakmensen gemaakt heb ik begrepen hij was toen nog niet in mijn bezit maar ja ik weet het goed gemaakt ik gun hem u eigenlijk helemaal niet meer komt het toch uit dat de meeste kopers geen kopers zijn
Tsss, wat een antwoord zeg….
Ik zeg altijd dat je geen mening mag hebben over iemand die je nog niet in het echt hebt gesproken maar enkel via de mail…. maar dit is wel erg raar.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Wanhopig denk ik zo’n beetje.. Heb ook heel netjes gezegd dat ik het vertrouw, opzich kan dit topic gesloten word. Aangezien het niet meer doorgaat.
Je kan maar beter de ouwe rotten hebben.
soms ook niet ,de ouwe rot bij mij wou even mijn dynamo fixen en draait daarbij ook nog de verkeerde bouten los
Roy
:cevr
Groet Roy
Ijs schreef:Nadat ik deze meneer heb uitgelegt dat ik de auto niet helemaal vertoruw kreeg ik dit email
hallo
die moet je mooi met zijn sport laten zitten, beetje raar als mensen zo direkt oordelen..
Roy
:cevr
Groet Roy
Ijs schreef:Wanhopig denk ik zo’n beetje.. Heb ook heel netjes gezegd dat ik het vertrouw, opzich kan dit topic gesloten word. Aangezien het niet meer doorgaat.
dan gaat er op verzoek een slotje op!
Ik moet zeggen, dat ik het wel een hele kinderachtige reactie van de verkoper vind!!!
Jammer dat de BX Sport in zulke slechte handen is