2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Koelvloeistof temperatuurmeter
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43331
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 18 mei 2009 12:05 PM
  [ # 16 ]

Moderne automotoren op benzine mogen gerust 95 tot 100 graden worden tijdens het rijden. Hoe warmer de motor, hoe efficienter hij zal draaien, natuurlijk binnen de grenzen van het koken. 95 graden is prima. Niets mis mee.

Wat betreft breedstraler gebruik: Geen mist, geen breedstralers. Doe je het wel loop je kans op een bekeuring. En dat is zomaar 90 euro….

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7818
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 18 mei 2009 01:26 PM
  [ # 17 ]

Niet dat oom agent ziet dat je je mistlampen (geen breedstralers!) aan hebt, deze zitten bij de Xsara II in de koplampunits en vallen niet als zodanig op.

Dit geheel offtopic natuurlijk. Mijn oude 1.8 16V wilde ook graag heet worden, 90-95 graden was geen enkele uitzondering en in de file wilde hij nog wel eens de honderd aantikken.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
r1Ch
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1146
Geregistreerd: 16-09-2007

Gepost: 18 mei 2009 01:31 PM
  [ # 18 ]
DigiDaan schreef:

Niet dat oom agent ziet dat je je mistlampen (geen breedstralers!) aan hebt, deze zitten bij de Xsara II in de koplampunits en vallen niet als zodanig op.

Dit geheel offtopic natuurlijk. Mijn oude 1.8 16V wilde ook graag heet worden, 90-95 graden was geen enkele uitzondering en in de file wilde hij nog wel eens de honderd aantikken.

Toch maak ik mij zorgen als het zometeen 30 - 35 graden wordt…

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27941
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 mei 2009 11:33 PM
  [ # 19 ]

Die wijzer gaat gewoon omhoog, dat is normaal. Dat deed mijn gele Xsara ook Wink

Mijn nieuwe Xsara doet het in 1 keer en niet zo langzaam.

Gewoon normaal dus Smile

Profiel  
 
Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 19 mei 2009 01:29 AM
  [ # 20 ]

Ik zou nog melden of er verschil merkbaar is na het vervangen van de koeler van mijn XM…....


Gaat niet door a.s. woensdag wegens een ongeval gisteren, auto is wss total loss…. Crying or Very sad


Linkje naar de foto’s….

 

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook