Pascal schreef:Mag ik hieruit ook voorzichtig concluderen dat daarmee ook de klassiekerleeftijd twee jaar wordt ‘opgerekt’...?
Ik verwacht van niet…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
jamer die maatregel, maar wat dan nog.
De wagens rijden nog prima, hebben voldoende comfort en verslaan op dat gebied nog steeds zonder probleem de nieuwe auto’s die je met dat bedrag van destijds nu zou kunnen kopen
Een ford granada bijv. koste toen misschien iets van 25k gulden en dan had je een zeer leuke uitvoering. Das dus nog geen 12k euro.
Wat koop je daar nu nieuw voor… en wat kies je dan ??
gompy58 schreef:Een ford granada bijv. koste toen misschien iets van 25k gulden en dan had je een zeer leuke uitvoering. Das dus nog geen 12k euro.
Wat koop je daar nu nieuw voor… en wat kies je dan ??
Wat een vergelijking weer. Ondertussen is in die 30 jaar een vergelijkbare auto misschien wel 4 keer zo duur geworden, maar het hele ding zit ook een stuk beter in elkaar. Daarbij ben je in die 30 jaar ook zeker 4 keer zoveel gaan verdienen. (Inflatie en dat soort onzin, dat heb ik iig in de 2e van de Mavo allemaal al geleerd).
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Nou iig geen Granada… Eh Mark wel vuur bedoel je precies?
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
pffff, dus de vergelijking is Kut omdat ik een ford neem… nah, dan pakken we een cx, een ds of nog beter, een XM.
tuurlijk zitten ze nu beter in elkaar, mag het hopen. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om het rijden in een klassieker met toch een enigszins comfort van vandaag de dag en dat je daar je bijtelling ove rmoest dokken….
Ik durf mijn xm rustig te vergelijken met het comfort van een passat. En dat verliest de passat echt, maar de maandelijkse bijtelling voor mijn xm is toch echt stukken lager dan die van een passat….
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
XMTurboCT schreef:Nou iig geen Granada… Eh Mark wel vuur bedoel je precies?
Nou inzake die bijtellingsregeling… politiek vuur ?
Volg de politiek wel op de voet, net als veel fiscaal nieuws… Maar invloed is nihil ops:
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Even een oud topic afstoffen.
Inmiddels zijn we weer een kabinet verder.
De kilometerheffing gaat niet meer door maar de houderschapsbelasting voor klassiekers / youngtimers van na 1 jan ‘87 blijft gehandhaafd.
Eerlijk???
Totaal aantal Berichten: 6133
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Had je wat anders verwacht dan?