Het is het allemaal wel waard, alleen is er duidelijk afgesproken dat er gebeld zou worden nadat het helder zou zijn wat er gedaan moest worden. (was ik zelf bij) De eigenaar van de auto heeft zelf na een aantal dagen gebeld hoe of wat. De auto was toen ineens klaar. Het is een hele vriendelijke man, maar je voelt je toch achteraf belazerd. Dus ik ga er niet meer na toe. Dit soort praktijken motiveert mij steeds weer om lekker alles zelf te blijven doen.
Citroen Bx Deauville 1993
laatste udate:
bovag gaat zich ermee bemoeien.
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Maar wat is nu echt het probleem. Dat ze zonder te melden de distributie+spanrol mee vervangen hebben?
Er is een reparatie uitgevoerd zonder goedkeuring van eigenaar auto. De afspraak was dat er eerst werd overlegd.
update:
Aangezien knopper bij de bovag is aangesloten is deze instantie op de hoogte gesteld van gang van zaken.
Bovag stelde eigenaar auto in gelijk, Knopper kon geen offerte tonen of een ander bevestiging laten zien. Er wordt nu een deal gemaakt zodat iedereen tevreden is. (in ieder geval de klant ) Beetje jammer dat je het zover laat komen als garagehouder.
Totaal aantal Berichten: 944
mmm ik vindt toch :
al het waar naar zn geld ...
voor een bakkie van 650 moet je niet moeilijk doen, hij heeft een kat in de zak gekocht maar was ook te verwachten voor zon bedrag
De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl
Totaal aantal Berichten: 492
- 2CV 2cv6
- AX AX 1.1i SPOT
citroënmonteurtje schreef:mmm ik vindt toch :
voor een bakkie van 650 moet je niet moeilijk doen, hij heeft een kat in de zak gekocht maar was ook te verwachten voor zon bedrag
nah, 650 euro is een heel normaal bedrag voor een AX en ik ken prima AX’en voor minder
2CV 1985
citroënmonteurtje schreef:mmm ik vindt toch :
Dan is het nog altijd handig dat de garagehouder je op de hoogte brengt van de te maken kosten, zodat je daar rekening mee kan houden…