Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Mijn eerste autootje was een Mini Clubman Estate, die ik met pijn in het hart verkocht…
Dus toen ik vorige week de kans kreeg om voor een appel-en-een-ei een Mini Kensington èn een Mini 1000 HLE te kopen in één koop, hoefde ik niet lang na te denken…
De Kensington gaat de verkoop weer in, het karige 10” 1000-tje hou ik voorlopig zelf….lekker karten.
Dus ondanks de liefde voor Citroën bleek er in mijn hart (en garage) nog ruimte voor…eh…jeugdsentiment.
‘Spirit of avant-garde’
Totaal aantal Berichten: 199
- XM V6 3.0 exclusive LPG-G3
den willem schreef:
Groeten,
Een RS rijder
RS? Wat is dat? Dat plaatje van jouw is wel een hele mooie Guzzi V7 Classic.
Rijd je dat ook?
Groet,
Moto Dolfi
Copyallright © dolfmoon
Re: Wat rijd je naast Citroën nog meer?
::Carlos:: schreef:Heb even gezocht maar geen vergelijkbaar topic gevonden
Ik ga het er dus op wagen..
Alhoewel ik me er wel van bewust ben dat Citroën-rijders voornamelijk CITROËN rijden!! haha Maar toch..
.
Een Sparta fiets waar ik spijt van heb want ik had een fijne gazelle.
Verder een Toyota IQ waar ik boven verwachting tevreden over ben.
Niet van mezelf maar ik rijd er wel veel in: Renault Espace uit 2008.
Vroeger een renaultje 5 gehad
Zoekt een mooie BX type 1, luxe uitvoering, donkere kleur
—-
XM: http://images.spritmonitor.de/263967.png
dolfmoon schreef:den willem schreef:
Groeten,
Een RS rijder
RS? Wat is dat? Dat plaatje van jouw is wel een hele mooie Guzzi V7 Classic.
Rijd je dat ook?Groet,
Moto Dolfi
Een Kreidler RS bedoel ik daarmee;-) Dat is de (lichte)motorversie van Kreidler. (Je had ook RM, dit was de brommerversie waarop dan weer allerhande varianten bestonden als RMC of RMC-S etc.) Dit: is de mijne
Die V7 Sport Telaio Rosso is inderdaad een hele mooie motor maar gezien de relatieve zeldzaamheid en het daarbij horende prijskaartje, zal het helaas nog wel even duren eer ik zo’n machine in mijn bezit krijg
Totaal aantal Berichten: 1155
- C5 2.0 16v Comfort
BXidioot_rijdtXM schreef:Een Sparta fiets waar ik spijt van heb want ik had een fijne gazelle.
Verder een Toyota IQ waar ik boven verwachting tevreden over ben.
Niet van mezelf maar ik rijd er wel veel in: Renault Espace uit 2008.
Vroeger een renaultje 5 gehad
Toyota IQ dat is een kleine auto voor de prijs van een grote.
Met z’n vieren in je Eendje.
Kornstra schreef:
Toyota IQ dat is een kleine auto voor de prijs van een grote.
klopt . In financiële zin geenszins goed te praten, maar toch een hoop lol van en inderdaad heel klien, maar je hebt niet in de gaten dat je in zo’n klein gebakje zit, tot het moment natuurlijk dat je naar achter kijkt en ineens met je neus tegen de achterruit zit…
Maar wel wel met alle grote-mensen opties, zelfs CC en in tegenstelling tot een C1/Aygo/107 kun je in een IQ wél een telefoongesprek voeren zonder allerlei rij-herie.
Hoe het ook zij…ik prefereer de XM
Zoekt een mooie BX type 1, luxe uitvoering, donkere kleur
—-
XM: http://images.spritmonitor.de/263967.png
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
zet ze eens achter elkaar en maak een foto!
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Ikzelf rij een C4 picass, en ik rij regelmatig ook met de auto van men vader of van men moeder.
Respectievelijk een E 220 cdi van 3 jaar oud met ong 250.000km op de klok en een RAV4 2.0D4D van 6 jaar oud met ongeveer 35.000 km op de teller.
Mijn picasso staat na anderhalf jaar op 38.000km ongeveer.
Binnen enkele weken zal de E wrs verdwijnen en komt er iets nieuw in de plaats (opnieuw een E of een C6 of C5 break), want zowel automaat als vering zijn helemaal op, en de motor heeft ook zen beste tijd gehad.
En om de grote kosten te vermijden is de kans groot dat hij vervangen zal worden.
Verder rij ik ook nog met een trek 1200 (koersfiets) en een new holland TCE50 (tuinbouwtractor)
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Een Gazelle Cayo Lite hybridefiets, een Giant mountainbike op slicks voor het betere urban ragwerk, een MBK stapfiets met origineel geel slot om ‘s nachts de stad in te fietsen en een hometrainer. Maar op die laatste kom ik niet zo ver..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Nog vergeten, nog een giant mountainbike voor het betere off-road werk.
Vooral in de winter dan, in de zomer rij ik meestal op de baan. Vlaamse heuvels e.d.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 446
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
naast de C4 een Saxo Vtr 1.6 , een yamaha neos , en een Combo van de zaak , en als k ruimte nodig heb de jaguar of bmw van mn schoonouders .
Een rode Vespa PK50 uit 1984 met ca 7000 km op de teller. 4 versnellingen, voetrem en berg-op niet voorruit te branden.
Heerlijk uitwaaien in de zomer.
stefaan5089 schreef:Naast 3 troenen hebben we ook nog het pugske (106) van mijn vrouw:
http://s188.photobucket.com/albums/z42/stefaan5089/pug 106/
Mag volgende week, voor z’n 15e verjaardag, naar de keuring
Het zijn sinds een maand of 3 maar 2 troenen meer. De Saxo van mijn vrouw haar werk werd na 7 jaar en 140K stadskilometers (en 4 verschillende personen mee gereden) geruild voor Toyota Yaris. Het is er ook nog eentje van de eerste generatie (5 jaar oud) maar met slechts 65K op de teller. Hij ziet er wel verzorgd uit, is makkelijker om in en uit te stappen, maar mist wel de power die de Saxo had.
Foto’s van dit wagentje volgen nog.
Het pugske was trouwens zonder probleem door de keuring en doet nog altijd dienst.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
stefaan5089 schreef:Foto’s van dit wagentje volgen nog.
Daar hoef je dit forum niet mee te vervuilen hoor
Sinds vandaag naast de Citroens eigenaar van een Cadillac Sedan DeVille van 1963.
Als ik ooit nog eens ga begrijpen hoe je hier foto’s post volgen die ook nog eens.