12 van de 12
« Eerste  < Vorige 10 11 12
   
’Alleen klassiekers van vóór 1jan. ’87 belastingvrij’
oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1761
Geregistreerd: 19-05-2006

Gepost: 07 april 2009 05:17 PM
  [ # 166 ]
Pascal schreef:

Mag ik hieruit ook voorzichtig concluderen dat daarmee ook de klassiekerleeftijd twee jaar wordt ‘opgerekt’...?

Ik verwacht van niet…

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  
 
XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1691
Geregistreerd: 17-06-2006

Gepost: 19 mei 2009 04:34 PM
  [ # 167 ]

Nieuw nieuws:  

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 20 mei 2009 02:36 AM
  [ # 168 ]
XMTurboCT schreef:

Nieuw nieuws:  

Eerst maar eens zien, ik ken jullie politiek in nederland al langer dan vandaag, zal me nix verbazen dat ze het toch eigenhandig doordouwen.

Ovrigens Arjan, zit jij hier niet dichter op het vuur ?

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 20 mei 2009 03:21 AM
  [ # 169 ]

jamer die maatregel, maar wat dan nog.

De wagens rijden nog prima, hebben voldoende comfort en verslaan op dat gebied nog steeds zonder probleem de nieuwe auto’s die je met dat bedrag van destijds nu zou kunnen kopen

Een ford granada bijv. koste toen misschien iets van 25k gulden en dan had je een zeer leuke uitvoering. Das dus nog geen 12k euro.

Wat koop je daar nu nieuw voor… en wat kies je dan ??

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 20 mei 2009 09:28 AM
  [ # 170 ]
gompy58 schreef:

Een ford granada bijv. koste toen misschien iets van 25k gulden en dan had je een zeer leuke uitvoering. Das dus nog geen 12k euro.

Wat koop je daar nu nieuw voor… en wat kies je dan ??

Wat een vergelijking weer. Ondertussen is in die 30 jaar een vergelijkbare auto misschien wel 4 keer zo duur geworden, maar het hele ding zit ook een stuk beter in elkaar. Daarbij ben je in die 30 jaar ook zeker 4 keer zoveel gaan verdienen. (Inflatie en dat soort onzin, dat heb ik iig in de 2e van de Mavo allemaal al geleerd).

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1691
Geregistreerd: 17-06-2006

Gepost: 20 mei 2009 06:12 PM
  [ # 171 ]

Nou iig geen Granada… Eh Mark wel vuur bedoel je precies?

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 20 mei 2009 08:57 PM
  [ # 172 ]

pffff, dus de vergelijking is Kut omdat ik een ford neem… nah, dan pakken we een cx, een ds of nog beter, een XM.

tuurlijk zitten ze nu beter in elkaar, mag het hopen. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om het rijden in een klassieker met toch een enigszins comfort van vandaag de dag en dat je daar je bijtelling ove rmoest dokken….

Ik durf mijn xm rustig te vergelijken met het comfort van een passat. En dat verliest de passat echt, maar de maandelijkse bijtelling voor mijn xm is toch echt stukken lager dan die van een passat….

Profiel  
 
Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 24 mei 2009 03:17 PM
  [ # 173 ]
XMTurboCT schreef:

Nou iig geen Granada… Eh Mark wel vuur bedoel je precies?

Nou inzake die bijtellingsregeling… politiek vuur ?

Profiel  
 
XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1691
Geregistreerd: 17-06-2006

Gepost: 24 mei 2009 05:07 PM
  [ # 174 ]

Volg de politiek wel op de voet, net als veel fiscaal nieuws… Maar invloed is nihil Surprisedops:

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Venzo
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 107
Geregistreerd: 22-02-2009

Gepost: 14 november 2010 06:42 PM
  [ # 175 ]

Even een oud topic afstoffen.

Inmiddels zijn we weer een kabinet verder.

De kilometerheffing gaat niet meer door maar de houderschapsbelasting voor klassiekers / youngtimers van na 1 jan ‘87 blijft gehandhaafd.
Eerlijk???

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6133
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 14 november 2010 10:29 PM
  [ # 176 ]
Profiel  
 
 
12 van de 12
« Eerste  < Vorige 10 11 12
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook